uhm, ilk olarak bir haikyuu karakteri bekleyenlerden özür dilerim
ama bu bölüm benimle alakalı!lanet olsun ki kaç haftadır aklımda bir kurgu vardı ve karakterin aslında bana ne kadar fazla benzediğini fark ettim ve kendi kendime şöyle olsaydı böyle olurdu dedim.
işte bu yüzden kendimle alakalı bir bölüm yazıyorum. geçseniz asla kırılmam! bu bölüm, sadece eğlencesine yazıldı. içimde kalmasın diye
-DAHİ KARINCA İLE EN YAKIN ARKADAŞ OLMAK-
--Elif--
---saçmalık---→"Uhm, kırmızı tişörtümün nereye gittiğini öğrenebilir miyim?" Elif'in kaldığı odanın kapısını açtın ve kafanı uzatarak içeriye baktın.
Yerde senin kırmızı tişörtünle yatan en yakın arkadaşını görmek, beklentilerin arasında değildi. "Ödünç almış olabilirim?"
"LANET OLSUN ELİF! ONU YARIN RANDEVUMDA GİYECEKTİM VE-" bir anda durdun. "NEDEN YERDE YATIYORSUN?"
"BAĞIRMA BANA YA! KALEMİMİ ALIYORDUM!"
"SÜRÜNEREK Mİ?"
→Herkesin doğum gününü unutur ama seninkini asla unutmaz.
→Süslü hediyeleri bile anlamlı hale getirir.
→Sarılmaktan nefret eder ama biraz da olsa dinlenmeye ihtiyacın varsa: "Oh, bana sarılmak mı istiyorsun? T-tamam." Buna zamanla alışacak...
→Bir maçını kaçırdın. Sadece bir maç! Voleybolu bıraktı. (asıl nedeni bu olmasa da-)
→Derslerinde yardımcı olacak kurtarıcı.
→Ağlamak da ne demek bebeğim? O, böyle bir şey bilmiyor.
→Tişörtüyle oynanması hoşuna gider
→Eğer ellerin ona yakınsa yavaşça kendi elleri arasına alır ve tırnaklarınla oynamaya başlar.
→Erkek arkadaşın olduğu zaman, birisi senin hakkında bir şey dediği zaman ve herhangi lanet bir olayda ilk aradığın kişi olur.
→Eğer bir terapiste ihtiyacın varsa para ödemene gerek yok.
→Elbisene karar vermende yardım eder ama bu konuda pek iyi değil.
→Beraber Vivaldi dinleyerek deniz kenarında oturmak? EVET BEBEĞİM
→Takma ad sevmez ama seni sinir etmek için aklına gelen her şekilde seslenebilir.
"Özürlü."
"Mal."
"Çimenli çölüm."
"Çay sekerim."
"Geber it."
"Mal mısın gerizekalı?"→Onu beş dakika boyunca matematik çözerken izliyorsun ve otomatik olarak gülmeye başlıyorsun.
→Senin en büyük fangirl olur.
"NE DEMEK GALATASARAYLI DEĞİLSİN?!"
→Takım konusunda fazla manyak.→Her türlü şarkı dinlemek iyi hissettirir.
→Vivaldi Storm dinlerken Kurtlar Vadisi'ni yeniden çekersiniz.
→Sinirlendiğinde ağlar ve sinirlendiğini çok az gördün.
→Çoooooook kırılgan ama bir o kadar da umursamaz. İkizler şeysisi...
→Yazı yazarken sağ elini kullansa da saati asla sol eline takmaz.
→Onun gözlüğü artık senin de gözlüğündür. Gün sonunda merdivenden yuvarlanmadığın veya bir kuyuya düşüp bir yerini kırmadığından emin olur.
→GÖRÜNTÜLÜ KONUŞURKEN UYUYAKALMAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfiction"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"