-Senin gözlerine ilk baktıklarında hissettikleri-
Sugawara Koushi:
→Bu bebiş kızaracak.→Direkt birinin gözüne bakmaya alışık değil çünkü.
→Ve sen... ne kadar da güzel bakıyorsun.
Kageyama Tobio:
→Aslında uzun zamandır sana bakıyor ama bunu fark etmedi.→Göz göze geldiğiniz ilk anda hızla gözlerini senden çekti.
→(Gözlerinin rengi) göz bebeklerin ne kadar da anlamlı bakıyordu
Kenma Kozume:
→Onun baygın bakışları bir anda açılıyor.→Aslında bu onun seni ilk gördüğü an.
→Beraber aynı oyunu oynuyordunuz ve şansa bak ki onun takım arkadaşıydın.
→Kameraların açılma vakti geldiğinde nedensizce bu güzel sesli kızı göreceği için heyecanlandı.
→Senin gözlerinle, onun gözleri buluştuğunda nasıl tepki vermesi gerektiğini bilemedi.
→Bundan sonra bütün oyunlarınızı beraber oynamaya başladınız. Çünkü senin gözlerini bir kez daha görmek istiyor.
Oikawa Tooru:
→Etrafını sarmalayan kalabalıktan bıkmış durumdaydı ve gözünü bir anlığına senin bulunduğun yere çevirdi.→Elindeki tatlı içeceğini sallıyordun. Sıkıldığın fazla belli oluyordu.
→Bir anda kızardı. Nedenini hala bilmiyor.
→Onun kızardığını gören hayran topluluğu bir anda bağırdı.
→İlgini daha önceden çekmeyen kalabalığa ne olduğunu görmek için bakıyorsun ve gözlerin kahverengi gözlerle birleşiyor.
Akaashi Keiji:
→Tribünlerde oturup başının ağrımasını umursamadan maçı izlemeye çalışıyorsun.→Uzun zamandır ilgini çeken Akaashi için buraya geldiğini kendinden bile saklamaya çalışıyorsun aslında.
→Bir anlığına maçın monotonluğundan kurtulmak istiyor ve tribündeki insanları kontrol ediyor.
→İşte o anda seni fark ediyor.
→Onun baygın bakışları altında eriyorsun.
Miya Atsumu:
-Arkadaşların ile vakit geçirmek için sahile iniyorsun.→Üzerinde onu çıkartana kadar giydiğin mayoyu/bikiniyi belli etmeyecek bir elbise var.
→Sahile inen merdivenlerden inerken arkadaşların sana el sallıyor.
→Gülümsüyorsun ve hızlıca merdivenleri iniyorsun.
→O anda sahil voleybolu oynayan grubu fark ediyorsun.
→Voleybola olan ilginden dolayı bir süre olduğun yerde durup izliyorsun.
→Atsumu, seni ilk kez o zaman görüyor.
→Gözlerin onunkilerle buluştuğunda beyninin yavaşladığını hissediyorsun.
"Y/N! Gelsene!"
→Sana seslenen arkadaşlarına dönüyorsun ve gidiyorsun.
---
SELAAAM
bugün biraz geç attım çünkü pek kendimi iyi hissetmiyordum.
anca yazabildim, biraz baştan savma oldu.
hepinizden özür diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfic"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"