HQ-3

1K 68 48
                                    

---
off vallaha bölümde sadece kafama gelen herkes var.
moralim bozuk, umarım boktan olmaz.

-Onunla ilgilenmediğiniz için size karşı nasıl bir cephe kurarlar?-

Nishinoya Yuu:
Yerinde asla durmayacaktır. Durmadan sana sırnaşmaya çalışır ve dikkatini verdiğin işten kalkmanı, kendisiyle ilgilenmeni sağlar. Onun bu enerjisinden asla nefret etmiyorsun ama bazen sinir bozucu olabiliyor.

"Yuu! Neden ceketimi alıp kaçıyorsun ki?!"

Sawamura Daichi:
O, anlayışlı birisi ama eğer bu ilgiye gerçekten ihtiyacı varsa asla onun kaslı kollarından kurtulamazsın. Senin yaptığın işe engel olmamaya çalışarak kollarını beline sarar ve seni, kucağına çeker.

Gülümsersin ve kafanı hafifçe onun göğsüne yaslayıp işine devam edersin.

Bokuto Koutarou:
Aynısını sana yapar. Senin ilgilenmediğin gibi o da seninle ilgilenmez ama unuttuğu tek şey: Senin gerçekten işin vardı. O ise bu durumu bir kin savaşına dönüştürmüş durumda ve sen bundan kurtulmayı çok iyi biliyorsun.

O yatakta, küçük bir çocuk gibi kollarını birbirine dolamış otururken gülümsüyorsun ve burnunu onun burnuna yavaşça sürttükten sonra onun dudaklarına ufak bir öpücük konduruyorsun.

Hinata Shoyo:
O, daha bir bebek! Asla böyle bir duruma alışık değil ve sonuna kadar o ufak sarılmayı hak ettiğini düşünüyor. Bu yüzden etrafında dönmeye ve sen pes edene kadar konuşmaya kararlı. Sen, daha o yeni başlamışken aşırı tatlılık krizinden ölmemek adına hızla ona sarılıyorsun.

Senin ilgini üstüne çekmesi pek de zor değil, anlayacağın.

Oikawa Tooru:
Ne demek onunla ilgilenecek zamanın yok?! Bu çocuk asla peşini bırakmaz, uzun bir sızlanma turuna hazır ol. Asla susmayacak, eğer ona sarılırsan ve onu ne kadar sevdiğinden bahsetsen bile çünkü bir kere sızlanmaya başladı ve asla bunun sonu gelmeyecek.

"Ben varken nasıl başka bir şey ile ilgilenebilirsin anlamıyorum."

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum. Yani, ben varken senin ilgini çeken diğer şeyin ne olduğunu gerçekten merak ediyorum."

Lev Haiba:
Lev, bunu beğenmedi.
Tamamen olayın özeti bu. Uzun boyunun avantajlarını kullanarak seni kucağına aldı ve ikinizin de yatağa savrulmasına izin verdi.

Hiçbir bahaneni dinlemedi ve sana sarılarak uyumaya devam etti.

Yamaguchi Tadashi:
Herhalde aralarında en anlayışlı o olurdu. Senin yanına oturur ve sessizce kitabını okumaya başlardı. İşin bittiğindeyse ödül olarak öpücük versen ne kadar mutlu olacağını tahmin edemezsin.

Tanaka Ryunosuke:
Seni rahat bırakmaz. Yamaguchi'nin tam tersini yapar ve asla sana düzgün bir ortam sağlamaz. En nefret ettiğin şarkıyı son ses açar ve odanın içinde saçma hareketlerle dans etmeye başlar.

Belki de saçma bir yolla oldu ama en azından senin ilgini üzerine çekti.

Hayatta da böyle tuttuğunuzu koparacaksınız işte.

---
kısa oldu ama devamı da gelmiyor ya.

imagine haikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin