-bütün voleybol oyuncu pozisyonları için yapılmıştır.-
Onunla nasıl antrenman yaparsınız?
Smaçör:
Eh, o da bir smaçör. Büyük bir ihtimalle aranızda şöyle olaylar yaşanabilirdi:İkide bir birbirinize filenin üstünden paslar ve smaçlar gönderirdiniz. Bu sayede hem gücünüzü, hem zıplayışınızı hem de top kurtarışınızı geliştirirdiniz.
Sana gönderdiği smacı zorlukla ona gönderdin. "Bazen şeytan taşlamaya çalıştığını düşünüyorum! Ben değilim o!"
Derin bir nefes verirken topun sana geri gelmesini izledin. Ushijima sırıttı ve topu sana yükseltti. "Bazen şeytan gibi davranabiliyorsun."
"Bu sahada tek başınasın Wakatoshi! Seni öldürürüm."
"Hayır, yapamazsın."
Orta kırıcı:
Sevgilinin fazla güçlü, biraz daha güçlü ve güçlü smaçlarına karşı gelebilirsen bir ara bana da öğret.Kafayı yemiş olmalısın! Onun peşinden bir ay boyunca smaç vurması için yalvararak gezdin. Şimdi ise belki de onu, yüzüncü smacını atması için bekliyorsun.
Top ona giderken hafifçe eğilişini ve topa keskin bir bakış atışını izledin. Derin bir nefes alarak o zıplarken sen de zıpladın ama....
Eh, üç saattir aralıksız çalışmanın sonucunu hem iyi hem de kötü yoldan aldın.
Kötü olan şu: Yere geri inerken ayağını burktun ve şu anda yerde acıyla karışık sevinç ifadesiyle yatıyorsun. Sevinmenin nedeni şu: Sonunda onun topunu blokladın.
Kusura bakma ama... Malsın.
"Ben sana demiştim."
"Bloklandın diye ağlama Ushijima-kun!"
Ayağına ne olursa olsun onunla üç yıl daha dalga geçebilirsin.
Libero: (ablanızın pozisyonu 💅🏼)
"Bir kere daha atmazsan namus-""Sende pes etme diye bir şey yok mu?" Hem konuyu değiştirmek hem de seni susturmak için topu bir kere daha smaç vurdu. Plonjon taktiği ile kurtardığın top ona geri giderken yüzüne bir sırıtma yerleştirerek geri ayağa kalktın.
"Bunu soruyor musun cidden?" Bu sefer sol tarafa attığı topa doğru koştun ve en sonunda topun altına girerek zorla havaya kaldırdın. "B-bu sertti."
"Buna smaç diyoruz." Ushijima gözlerini devirdi ve bir kez daha attı. Yerden daha kalkmamıştın, elini hızlı tutman gerekiyordu. Vücudunu döndürdün ve kollarını bir kürek gibi kullanarak topu zorla kurtardın ama bu sefer top yere düştü. "Nasıl oraya gittin hemen?"
"Buna da libero tekniği diyoruz."
"Aynen, bu libero tekniğin hep senin vücudunda morlukların olmasına neden oluyor."
"Bunu hiç yapmıyormuş gibi konuşma." Sırıttın ve ayağa kalkarak topu eline yeniden aldın.
Kızardığını gördüğünde kahkaha attın ve Ushijima'nın sırtına atladın. Yanağından öptün ve kollarını onun boynuna doladın. "Utan-"
"Tamam, sus."
"Sen utandın."
"Sus dedim."
"Ama utandın- Oh! Beni yere atmana gerek yoktu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine haikyuu
Fanfic"can't hold me down 'cause you know, I'm a fighter." "Find me and I'm gonna leave with you!"