16.

63 4 0
                                    

Sledovaly scénu před sebou. Gemma a Hope už měly za dnešek hotovo, ale rozhodly se zůstat na placu. Před nimi hráli Ryan, Shawn a Megan. Seděli v Issackově bytě a utěšovali ho po rozchodu se Sophií. Teda Aaron ho utěšoval. Josie ho spíš nenápadně nápadně nabalovala. I přes to, že to nebylo reálné, v určitých chvílích Hope pevně sevřela čelist a propálila Megan pohledem. V chvílích, kdy Ryanovi dávala ruku na rameno a hladila ho po vlasech. Hope měla, co dělat aby na ní neskočila a nevytrhala jí všechny falešné blonďaté vlasy.

,,Přestaň ji probodávat pohledem," zasyčela Gemma ,,takhle jí vypálíš díru do hlavy."

Hope se na ni překvapeně podívala. To je až takhle nápadná? ,,Neprobodávám ji pohledem," odsekla a zanořila se hlouběji do židle. 

,,Jasně," zasmála se Gemma tiše ,,Kdybys mohla, už bys nechala její hlavu vybouchnout." 

Hope si založila trucovitě ruce na hrudi a nijak to nekomentovala.

,,Ale chápu tě, holka," poplácala ji po paži ,,Taky bych nechtěla, aby mi někdo sahal na kluka."

,,On není můj kluk! Vždyť se sotva známe," Hope nedokázala ani říct jestli byli přátelé. Znali se takovou krátkou dobu a na vzniknutí nového vztahu - jakéhokoli - byl potřeba čas. Byli kolegové a možná známí.

,,Tak proč se na něj díváš jako na ten nejsladší zákusek?" usmála se sladce Gemma a pozvedla obočí. Dneska na sobě měla květinový overal s krajkou a náušnice ve tvaru dvou zmrzlinek. Jedna byla vanilková a druhá jahodová. Hope přemýšlela kolik náušnic asi musí vlastnit. 

,,Protože můžu," pokrčila rameny. 

,,Ale no tak," šťouchla ji dlouhým fialovým nehtem do ramene ,,Víš, že to říkám jen tak. Podle mě se Ryanovi taky líbíš."

,,Myslíš?" zeptala se dychtivě, ale pak se zarazila a nasadila lhostejný výraz ,,Jo? Hm, no a co."

Gemma si zacpala pusu, aby nevyprskla nahlas smíchy a nezničila tak natáčení. 

,,Zas tak dobrá herečka nejsi," zašeptala a Hope se nafoukla jako žába.

,,Tak teď ji mě urazila," 

,,Ne, teď vážně. Myslím, že se mu fakt líbíš. Od rozvodu neprojevil o žádnou ženu zájem, ale na tebe se tak zvláštně dívá," usmála se ,,Myslím, že si v něm něco probudila." 

Hope se na ni nepodívala, ale na tváři se jí rozlil obrovský úsměv. Zase se zadívala před sebe. Její a Ryanův pohled se na pár vteřin setkal. Přísahala by, že se jeho pohled v tu chvíli malinko rozzářil. 

*****

,,Myslím, že si zasloužíme oraz," rozhodne Gemma, když se utahaní vrací z natáčení ,,Počkejte tady." Rychle vběhne do svého obytného karavanu. Hope se podívá na Shawna s Ryanem, kteří pokrčí rameny. Gemma se vrátí se širokým úsměvem a lahví červeného vína.

,,Jdeme k tobě," kývne na Hope. 

,,Kotě, víš že zítra natáčíme, že jo?" zeptá se jí Shawn, ale následuje až ke karavanu, který patří Hope. 

,,Tak za prvé," přimhouří na něj oči ,,čtyři se z lehké lahve červeného neožerou, ale dostanou decentně do nálady a za druhé, byl to dneska náročný den. Tohle je naše odměna," usměje se zářivě a bez zeptání vpadne Hope do jejího dočasného domova.

Shawn nad ní zakroutí hlavou, ale cukají mu koutky. Hope na tom nakonec taky nevidí nic špatného. Trochu popijí, zase si popovídají a třeba se jí povede dostat jednoho moc pohledného herce do nálady, kdy by byl více povolný a ona si konečně mohla užít trochu zábavy. 

Sunshine | HPKde žijí příběhy. Začni objevovat