38.

56 3 0
                                    

,,Je čistý vzduch?"

Gemma přikývla. Hope pozorovala rodinný domek na konci ulice. Teď v noci zde bylo příjemné ticho. Jen v jednom domě se ještě svítilo. Hope letmo zahlédla pár jak sedí na gauči a sleduje televizi. Nyx věděla proč si k bydlení vybrala právě tohle místo. Kam až oko dohlédlo domy plné mudlů. Kouzelníci zde museli být opatrní. Nemohli se zde jen tak promenádovat a ohánět se kouzli. 

,,Ale domem víří podivná magie."

,,Past. Určitě je to past," podotkla Megan a zamračila se na červený cihlový domek. 

,,Nepůjdeme dovnitř," odbyla ji.

,,Ne?" podivil se Ryan a Hope zakroutila hlavou. S něčím podobným počítala. Není blbá a rozhodně jim nevleze rovnou do pasti. Ví jak Tim a Nyx přemýšlí a vzhledem k tomu, že ji Nyx najala chůvy, tak se pojistila i ohledně jiných věcí.  A ty tady hodlá zjistit. 

Ukázala jim ať ji následují. Kradli se zadem za ploty zahrad. Nehodlala riskovat jen tak pohyb po ulici. Gemma to sice prověřila, ale to neznamenalo, že se sem nemůže jen tak někdo přemístit, aby to tu zkontroloval. Oproti jednomu kouzelníkovi by byli ve výrazné převaze, ale oproti jednomu Diferálovi by to byl dost vyrovnaný souboj. Tam v té uličce v LA měli nehorázné štěstí. I když, teď když nad tím Hope tak přemýšlela. Třeba neměli štěstí. Kdyby chtěli, pravděpodobně by je dostali, ale ono se tomu tak nestalo. Co byli zač? Měli vůbec nějaký výcvik? Jak to, že je porazil Moták a Kouzelnice? Tenhle poznatek si uloží do mysli. Mohl by se hodit. Rozhodně nehodlal protivníka podceňovat, ale fakt, že někteří mohou být úplně nevycvičení, by jim mohl hodně hrát do karet. 

Dostali se k zadním vrátkům domu. Gemma je odemkla pomocí hůlky.

,,Zahrada je bez kouzel?" optala se pro jistotu než přešla práh.

,,Vypadá to tak," pokrčila rameny. Megan se na ni zadívala s přimhouřenými oči.

,,Jo, mělo by to být v pohodě."

Dobře. Bude doufat, že se nemýlí.

Překročila nejistě práh. Nic se nestalo. Rozešla se dál. Jako první se museli propléct mezi záhony nejrůznějších květin a rostlin. Největší byl záhon s Nyxinými nejoblíbenějšími tmavě modrými růžemi. Hope nevěděla proč, ale prostě po jedné sáhla a utrhla ji. Přičichla si ke květu. Voněli tak sladce a vábivě. Nedivila se, že je Nyx tak miluje. Zastrčila si ji do kapsy od bundy. Pak obešli bazén a velký dub s domkem na stromě, který postavili Nestor s Timofeiem, když se narodila Cass. Nakonec se dostali na verandu. Bylo zde dřevěné venkovní posezení a houpací lavice. 

Všechno vypadalo netknutě. Hope se divila, že tu ti lidi všechno nerozmlátili a neobrátili to tu vzhůru nohama. 

Dovedla je k francouzskému oknu vedoucí do kuchyně. Bylo pootevřené. Bylo to jako by je někdo zval dál. Hope se uchechtla. To bylo tak průhledný. To už tam rovnou mohli dát ceduli: VEJDI A PADNEŠ NÁM ROVNOU DO NÁRUČE.

Hope se podívala skrz okno dovnitř. Musí to vzít rychle. Kdo ví, kdy se zde někdo objeví. Ostatní udělali to samé. 

I vevnitř bylo všechno v pořádku, ačkoli si Hope byla jistá, že zde prohledali každou píď. Se mohli rovnou zeptat. Řekla by jim, že je to ztráta času. Nyx nic důležitého v domě neschovávala. Všechno podstatné bylo buď v jejím trezoru nebo v její kanceláři a všechno to bylo opatřené kouzli. Tady by našli akorát Carolininy hračky, Kayovo spocené sportovní oblečení a Baylinino a Breeino nedměrné množství líčidel na obličej. Nic podstatného.

Sunshine | HPKde žijí příběhy. Začni objevovat