4.

96 7 1
                                    


Přesně ve tři se všichni zvedli k odchodu. Aurora se už nemohla dočkat až odsud vypadne. Milovala Londýn a těšila se až si s přáteli užije nějakou zábavu před tím než nastoupí do Bradavic a budou muset zase řešit jenom školu, školu a školu. Netrávili spolu o prázdninách tolik času kolik by chtěla. Pravda, každý z nich měl vlastní rodinu a chtěl s ní trávit čas, protože přes rok se s nimi pak neuvidí. To ani nezmiňovala, že každý bydlel v jiné části Spojených Království. Ona a Kay bydleli na předměstí Londýna. Roy bydlel ve Skotsku. Nicol bydlela na jižním pobřeží. Lynx bydlela ve Wiltshiru na západní straně Anglie a Ethan bydlel ve Walesu. Dělila je od sebe pěkná dálka. Bále se toho, co bude po sedmém ročníku. Jestli náhodou tahle jejich nekonečná jízda neskončí. Aby si každý nenašel rodinu, neodstěhoval se a nebyl konec.

Když vyšli z bludiště, zamířili na oslavu se rozloučit. Zastavil je Ollie s Fredem a Jamesem. Tihle tři byli nejlepší přátelé. James byl nejstarší ze sourozenců Potterových. Hrál u Kaye v týmu jako chytač. James byl takový Kayův učeň. Kay mu vždycky předával všechny svoje zkušenosti o famfrpálu a o holkách. Fred Wealey byl syn George Weasleyho. Vzhledově typický člen jejich rodiny a povahově opravdu připomínal svého otce a jeho zesnulého bratra.

Za nimi ještě postávaly Kayovi mladší sestry dvojčata a Laetitia. Nicolina mladší vílí sestra.

,,Můžeme se k vám připojit?" zeptal se Aurořin bratr.

,,Copak jste se zbláznili?" pozvedla obočí Nicole ,,V takovémhle počtu budeme vypadat jako turistický zájezd! Jděte si po vlastní ose. Sejdeme se až v láhvi." Lae ji probodla pohledem a Nicole se na ni zašklebila.

,,Už odcházíte?" zeptala se Nyx a pohladila svoji dceru po rameni.

,,Jo," přikývla. Doufala, že se obejdou bez nějakých poučení a apelování na duši ohledně slušného chování. Její matka, ale nepřišla kvůli tomu.

,,Někdo tě chce pozdravit," usmála se na ni a Auroře zmizel úsměv ze tváře. Moc dobře tušila koho myslí a vůbec se jí to nelíbilo. To už by radši hodinovou přednášku na téma: Pití alkoholu, pro a proti. Spoiler, nebylo tam žádné pro.

Po trávníku si to k ní s širokým úsměvem mířila její sestra. Zářivé blond vlasy měla svázané do vysokého culíku. Na sobě svoji klasickou černou koženou bundu a bílé tílko, pod kterým bylo vidět nespočet jejích tetování. Na nohou měla okopané černé Conversky a černé džíny s dírami na kolenou. Když se s Aurorou setkala pohledem, její úsměv se ještě rozšířil a roztáhla svoje ruce do stran.

,,Pojď mě obejmout, miláčku," řekla sladce a Aurora protočila oči. Slyšela jak se kamarádi za jejími zády smějí, protože ví, jak moc tohle nesnáší. Její matka ji pokárala pohledem a Aurora Cassiopeiu neochotně objala. Cass ji pevně stiskla a zašeptala jí do ucha:

,,Chyběla jsi mi, Rory," nenáviděla tu přezdívku. Říkala jí takhle od malička, protože jí Aurora přišlo moc dlouhé a vážné. Vždycky říkala, že její jméno zní hrozně hrdě a moc důležitě. Auroře se právě tohle líbilo. Měla ho ráda a nesnášela, když jí někdo dával pitomé rozkošné přezdívky nebo její jméno divně zkracoval. Což bohužel lidé dělali často. Aurora se od ní odtáhla a o krok odstoupila.

,,Měla jsi dneska svůj lektvar?" ptala se Cass okamžitě a Aurora si povzdechla. Tohle byla pokaždé její první otázka, když s ním mluvila.

,,Zapomněla jsem," zamumlala a začala ho hledat ve svojí tašce.

Cass se na ni přísně podívala a založila si ruce v bok ,,Nesmíš na to zapomínat. Musíš si ho brát každý den. Hned ráno. Je to pro tvoje dobro." Píchla jí prst do hrudi a přimhouřila oči. Aurora našla v tašce zdobenou lahvičku se zlatou rytinou vinné révy. Odšroubovala víčko a dala si tři loky lektvaru. Tvář se jí okamžitě zkřivila znechucením. Lektvar byl jako vždycky odporný. Lahvičku hodila zpátky do kabele a sjela Cassiopeiu otráveným pohledem.

Sunshine | HPKde žijí příběhy. Začni objevovat