3.

111 6 0
                                    

V bludišti odbočila jednou vpravo, dvakrát vlevo, jednou rovně a pak zase doprava. Objevila se přesně uprostřed u malého rybníčku, kde rostli vrby a Malfoyovi zde chovali hejno labutí. Hluk z oslavy sem nebyl skoro slyšet. Vždycky se sem všichni zašili, aby nemuseli čelit ostatním dospělým a účastnit se jejich nudné a vážné oslavy.

Všichni zde pochopitelně byli. Seděli na břehu u jedné z největších vrb. Aurora si všimla, že už mezi nimi koluje první láhev ohnivé whiskey. Byla už z poloviny prázdná. Začali bez ní.

,,Kde se flákáš?" osopila se na ni Nicole. Aurora nad její otázkou jen mávla rukou a posadila se vedle Kaye hezky pod strom do stínu. Nicole byla dcerou Sebastiana a zdědila jeho vílí geny. Stejně jako její dvě mladší sestry Laetitia a Madelaine. Byla krásná. Měla rovné zlaté vlasy a světle zelené oči. Růžové tváře, špičaté uši, plné rty a neuvěřitelně štíhlou postavu. Svého vzhledu si byla samozřejmě vědoma a moc ráda ho využívala ve svůj prospěch.

Lynx jí podala láhev a Aurora si z ní hluboce přihnula. Nápoj povědomě zaštípal v krku a příjemně jí zahřál v žaludku. Lynx přimhouřila oči a trochu se k ní zahnula. Nasála vzduch.

,,Tys zase kouřila!" Tohle byla jedna z mála věcí, co Aurora na Lynx nesnášela. Lynx byla starší ze sourozenců Malfoyových. Na rozdíl od jejího mladšího bratra Scorpiuse, Lynx nebyla jen kouzelnice, ale i upírka po své matce. Na hlavě se jí třpytili stříbrné vlasy a v puse pár špičáků. Její stříbrné oči zrovna Auroru provrtávali obviňujícím pohledem. Lynx měla tendenci pořád všechny, jak tomu Aurora s oblibou říkala, "mámovat". Dbát na to, aby se chovali slušně, nemluvili sprostě, nepodváděli ve škole a nikoho neuráželi. Aurora se vždycky poté musela smát, když tuhle moralistku viděla totálně pod obraz jak na stole pro všechny polonahá tancuje. Nechápala, kdo jako určil, že cigareta je špatně a alkohol je v pořádku. Podle Aurory to bylo minimálně na stejné úrovni. Obojí to bylo svinstvo.

,,Jen jednou jsem si potáhla, bože. Nezabíjej mě, mami!" všichni se zasmáli a Lynx si založila ruce na hrudi.

,,A ty se divíš, že máš tak špatnou fyzičku."

,,Kay taky kouří!" ukázala na bruneta opírajícího se o strom.

,,Jen občas!" bránil se ,,Je to dobrý na nervy."

,,Tak to zkus trávu, brácho. To je teprve něco," řekl Ethan a Lynx tiše zavrčela.

,,Dobrý nápad. Aury, zkusíme někdy trávu?" Aurora se zamyslela a Lynx si povzdechla a zamumlala: ,,Já to vzdávám."

,,Možná," pokrčila neurčitě rameny.

,,Fajn, tak mi pak dejte vědět. Jeden šesťák z Havraspáru dokáže sehnat fakt dobrou za slušnou cenu," usmál se uličnicky Ethan a Aurora na něj spiklenecky mrkla. Ethan byl nejstarší z dětí Charlieho a Kate Weasleyových. Jeho mladší sestra Freya byla klasický zástupce Weasleyovic rodiny. Rudé vlasy, hnědé oči a pihy, ale Ethan byl spíš po matce. Černé vlasy, ledové modré oči a vysoká postava.

,,Když jsme tu všichni, můžeme už konečně začít?" odkašlal si Roy netrpělivě. Poslední člen jejich partičky a taky nejvýstřednější člen jejich partičky. Roy byl Diferál jako Aurora a byl úplně stejný jako jeho matka Maddison. Roy rád využíval svých schopností pro změnu svého vzhledu. Zrovna dnes si vlasy změnil na svítivě zelenou a jedno oko měl fialové a druhé modré. Aurora si všimla, že si dneska vyhrál i s make upem. Oči mu zvýrazňovali černé kouřové stíny a dlouhá černá linka. Na rtech měl natřenou růžovou rtěnku a na jedné ruce měl žluté a na druhé oranžové nehty. Roy si většinu svého oblečení šil sám a nebál se být odvážný. Měl temně červenou košili a přes ni koženou vestu s třásněmi. Nohavice kalhot byly každá jiná. Jedna byla černobíle kostkovaná a druhá lahvově zelená. Na nohách měl páskové sandály a třešničku na dortu tomu dodávala obyčejná černá buřinka a elegantní vycházková hůl. Někdo dokonce tvrdil, že je ještě šílenější než byla jeho matka. Aurora musela souhlasit, ale milovala ho. Bez těch šíleností by to prostě nebyl její bratranec.

Sunshine | HPKde žijí příběhy. Začni objevovat