Už tu seděla tak přes hodinu. Nevěděla jak přesně je to dlouho od toho, kdy se probrala. Byla ale v cele. Nebo teda spíš v kobce. Cela byla pro tuhle vlhkou díru se slámou moc nóbl název.
Probudila se na zemi. Od té chvíle, kdy ji někdo omráčil, si nepamatovala z hola nic. Nevěděla, kdo to udělal, kam ji odvedl a co s ní udělal. Teda o tom, co s ní kdo dělal měla lehké povědomí. Někdo jí důkladně prohledal a odzbrojil. Neměla u sebe žádnou zbraň. Dokonce jí sebrali i tenisky a její koženou bundu. Připadala si teď bez ní jako nahá.
Taky si všimla rudé tečky v prohlubni loktu na levé ruce. Vypadalo to jako vpich po jehle a když ji zmáčkla mírně zabrněla. Hned jí došlo, co to je. Chtěla si přivolat trochu ohně, aby lépe viděla a trochu se zahřála. Jenže nic k ní nepřišlo. Cítila, že tam oheň je. Volala na něj a on se snažil odpovídat, ale nemohl. Byl zamčený.
Něčím ji obrali o její schopnosti. Zamkli je v ní, aby se nemohla bránit. Bez zbraní z oceli a bez zbraní z magie neměla moc šancí.
Nebyla si úplně jistá tím, kdo to udělal. Byla opatrná. Ti Diferálové, co pracovali pro Emmu byli neschopní a určitě ji nechytili oni. Ale někdo, kdo pracoval pro novou paní Ministryni, to musel udělat. Kdo taky jiný by ji unášel a ještě ji nadrogoval, aby se nemohla bránit?
Za dveřmi se ozvali kroky. Dveře se otevřeli a ji částečně oslepilo světlo. Přivřela oči.
,,Opět se setkáváme," ušklíbl se spokojeně. Cass párkrát zamrkala. Jistě, že on. Tohle zrzavé individuum ji bude snad pronásledovat do konce života. Nechápala ale jak ji vystopoval. Naposledy se viděli u Hope v bytě. Odkud ji nikdo nesledoval. Ani nemohli. Byli totiž v krytu kam se nikdo dostat nemohl.
Jednou vyšla ven a jakmile se od Mayi odpojila, dostali ji. Hope říkala, že v jejím bytě na ni čekali. Říkala, že ji tam, když byla pryč, někdo hledal. Třeba ten někdo nezjišťoval jestli tam Hope je, ale naopak jestli tam opravdu není.
,,U Hope v bytě," pronesla ,,Byla to past, že jo?"
Zrzek se pousmál ,,Ano, kdokoli přešel práh jejího bytu byl automaticky sledovaný. Nějakou dobu na tebe to zaklínadlo nefungovalo," připustil. To musela být doba, kdy byla schovaná ve krytu ,,Předpokládali jsme, že to měla na starosti Nyx, ale ty jsi stejně vylezla."
Vážně nebyli hloupý. Mohli mít mezi sebou neschopné gorily, které dokázali možná tak od pohledu budit hrůzu a jinak nic, ale vlastně to stačilo. Jeden schopný mozek může vést klidně celou armádu tupých a loajálních.
Nechápala, že jí to nedošlo. Zase nebyla opatrná. A teď je tady. Budou po ní chtít vědět, kde je. Je momentálně jediný člověk mimo ČIZU, který ví, kde se Sunshine nachází. A oni ji chtějí najít. Udělají pro to všechno.
Nahlas polkla a zrzek se ještě víc ušklíbl jako by přesně věděl na co myslí.
Udělají pro to jí všechno, aby dostali odpovědi. Věděla, co hraní na Sunshine může obnášet. Všichni jí varovali a upozorňovali na to, co může přijít. Tvrdila jim, že to zvládne. Že za každou cenu dokáže svou sestru ochránit, ale po pravdě to říkala, protože nečekala, že na takovouhle situaci opravdu někdy dojde. Vlastně není tak připravená jak si myslela. Není tak tvrdá a statečná.
Cítila jak ji ovládá strach. Co s ní bude? Co jí udělají?
,,Zvedni se. Jdeme," kývl za sebe ,,Nespoutám tě. Rád bych ti připomněl, že máme tvou matku, takže není úplně v tvém zájmu se bránit, ale pokud to uděláš," pokrčil rameny ,,nakonec tě stejně spoutám."
ČTEŠ
Sunshine | HP
Fanfiction- Znáš Auroru Delacroix? ~ Jo? - A máš ji rád? ~ Pfff, to je vtip? Jasně, že ne...počkej, to chceš jako říct, že někdo snad jo??? ***** Aurora je spratek. Jinak se popsat asi nedá. Žije si jako v pohádce, nic ji nechybí a ona se přesto k lidem chová...