Začalo to tím jak Kay vrazil Acovi pěstí. Tento čin v Bradavicích způsobil takovou menší vlnu rebelie. Snažili se být, co nejvíce nenápadní, ale zároveň se snažili jim co nejvíce znepříjemňovat život. Jedna skupinka studentů začarovala každé otáčivé schody, aby se jejich noví profesoři nikdy nedostali tam kam chtěli a oni proto neustále chodili pozdě. Další přesvědčili lidé v obrazech, aby na ně kdykoli kolem projdou křičeli nebo kladli otravné nekončící otázky. Někdo tajně poprosil Hagrida, aby nachytal celý koš krys a ty se pak záhadně prokousali až ke Greyové do ložnice když spala.
Dělali věci, které působili jako nehody nebo jako věci s nimiž nemůže mít nikdo nic společného a oni pak nepátrali po vinících. Roy věděl, že kdyby začali hledat, stačilo by jim se prohrabat v pár hlavách a pak by věděli koho potrestat. Proto nejvíc kousků přicházeli právě od něj a jeho rodiny spřízněné s Nyx. Díky ní byli jejich myšlenky jen jejich a oni na ne6 nikdy nemohli přijít.
On sám způsobil, že žádné z oken v učebně nešlo zavřít kvůli zaseknutí a Aada, která nesnáší zimu, musela sedět v kabátě a nechat vítr, aby jí na stůl foukal sníh. Celou jejich hodinu drkotala zuby, že jí ani nebylo rozumět a Roy naznal, že se takhle ty její žvásty poslouchají mnohem lépe. Adně ztupil všechny její nože, že by nepřeřízli ani vlas a Greyové nalomil všechny její vysoké podpatky a proto se jí vždycky v různou chvíli, když šla minimálně jeden zlomil. Vždycky se rozčilovala tak, že to bylo slyšet všude na hradě a Roy se nad tím škodolibě usmíval.
Jejich rebélie jakoby Royovi zase vlévali život do žil. Cítil, že se usmívá častěji. Že dokáže o spoustě věcech vtipkovat a jednou nebo dvakrát si na sebe vzal jeden ze svých extravagantních svetrů s třásněmi a přesto lesklou vestu. Nikdo na to nic neřekl, ale jeho přátelé se tajně culili, když ho takhle viděli.
Byl rád. Opravdu se cítil líp. Jediné, co ho pořád hodně trápilo byla jedna dotyčná osoba.
Potkával Chrise na chodbách, ve společence, ale od té jejich hádky spolu pořádně nemluvili. Chris se na něj vždycky jemně usmíval a když si myslel, že si toho Roy nevšímá, ustaraně a toužebně si ho prohlížel. Říkal jak ho trápí vidět Roye v depresi jak nezáří. Když se začal zase zlepšovat, i Chrisův úsměv se zvětšoval.
Seděl zrovna na Aadině hodině a přemýšlel o tom.
Pořád nevěděl zda mu chce odpustit. Zda chce mít zpátky to něco, co měli. Byl to vůbec vztah? Scházeli se tajně a většinu času jejich schůzka nebyla o tom že by si dlouho do noci povídali o svých pocitech. Vlastně většinu těch schůzek nemluvili vůbec. Zná vůbec Chrise? Měl rád famfrpál. Nečekaně. A byl v Havraspáru.
Páni, tobě to ale jde. Zaznělo mu v hlavě sarkasticky. Co jeho rodina? Měl Chris sourozence? Byli jeho rodiče kouzelníci nebo mudlové? Netušil.
Zakroutil hlavou. On to měl jednoduchý. Roy o sobě nemusel mluvit a Chris o něm stejně věděl skoro všechno. Všichni Roye a jeho rodinu totiž znali. Chris určitě dokonce věděl, kde přesně Roy bydlí aniž by se o tom zmínil.
Byl naštvaný, když ho Chris odkopl, ale možná by to pro něj nebylo tak lehký kdyby se Roy víc zajímal. Ve vztahu nestačí toho člověka jenom mít rád. Musel něco dělat. Dokazovat mu, že to myslí vážně a nestále budovat a prohlubovat jejich vztah.
Asi opravdu nebylo lehký být jeho přítel. A obzvlášť veřejně. Bylo mu jedno, co si o něm lidé myslí, ale to asi proto, že si o něm lidi vždycky mysleli jenom to dobré. Moc se nesetkával s lidmi, co by ho neměli rádi. Asi by jeho a Chrise hodně řešili. Většinu by překvapilo, že Chris je gay a ještě víc pak by je překvapilo, že chodí s ním. Byli hodně odlišní. Pro některé možná až moc.
ČTEŠ
Sunshine | HP
Fanfiction- Znáš Auroru Delacroix? ~ Jo? - A máš ji rád? ~ Pfff, to je vtip? Jasně, že ne...počkej, to chceš jako říct, že někdo snad jo??? ***** Aurora je spratek. Jinak se popsat asi nedá. Žije si jako v pohádce, nic ji nechybí a ona se přesto k lidem chová...