הודעה

3.9K 95 32
                                    

היי אהובות .
וואו , לאחרונה הכל אצלי זה רק הודעות הא ?
הפרקים כתובים בצורה הכי מדהימה שאני יכולה לתאר , יכולתי להעלות כבר מזמן האמת אבל משהו עצר אותי .
חשבתי לשתף טיפה בדברים שעוברים עליי לאחרונה ;
נכנסתי למעין דיכאון כזה , מנסה כמה שיותר לברוח מהבעיות שלי ושוקעת בתוך עצמי . לא מדברת עם אף אחד ולא מתקשרת עם אנשים חוץ מפעם ב עם החברות הכי טובות שלי .
חשבתי שהדבר הכי נכון עבורי ועבור הספר הזה שתדעו שהאור שלי חזר לחיים שלי , כמובן שלא קוראים לו אור במציאות אבל חושבת שהבנתן .
אני לא חושבת שמישהי מכן חשבה שהסיפור הזה בעצם מספר את הסיפור אהבה הכי כואב שהיה לי אבל זו האמת .
התאהבתי בחבר הכי טוב שלי אחי , הסיפור הזה הוא עליי ועליו , זה מתאר אותנו ואת מה שעברנו ביחד .
לפני בערך כמה חודשים , שלושה אני חושבת או אולי קצת יותר , אור (נמשיך לקרוא לו ככה במקום השם האמיתי) חזר לחיים שלי . הם התהפכו על יוצרם מחדש , דברים קרו וערערו את המציאות החדשה שאליה התרגלתי . הרגשתי שאני לאט לאט מאבדת את עצמי ונשאבת בחזרה לעולם הזה שכולו מלא באור שלי , האור שאני כל כך אוהבת .
אור חזר , ואני נכנסתי למעין דיכאון . תשמעו , אני גם בן אדם , ואני חושבת שזה פייר מספיק שאני אשתף אתכן טיפה במה שקורה לי מאשר שתמשיכו להרהר מתי יעלה פרק חדש .
החלטתי שלפחות לתקופה הקרובה (חודש ככל הנראה ואולי אפילו יותר ..) אני אקפיא את הסיפור הזה עד שדברים יתחילו לחזור לעצמם לאט לאט . אני לא מסוגלת להמשיך ולספר את הסיפור האישי שלי בידיעה שאור חזר לחיים שלי מבלי התראה מוקדמת ...
מקווה שתוכלו להבין אותי ושתחכו לי ברגע שדברים יסתדרו ואני אחזור לעצמי לאט לאט ואמשיך לפרסם פה .
בכל מקרה , אני אשתף אתכן שנשארו 12 פרקים אחרונים להוצאה עד הסיום .

אוהבת אתכן כל כך ושמחה שאתן הפכתן להיות חלק מהחיים שלי 💗💗

It's YouWhere stories live. Discover now