״בקיצור אני עומדת שם כולי מבוהלת ממה שקרה , ואז אור מגיע עם כל מה שנגנב״ שיר אומרת מניחה את ידה בגאווה על ידו של אור ומסתכלת עליו בחיוך . כבר רבע שעה שלמה בערך שאני שומעת על איך אור ושיר הכירו , זה סיוט בשבילי , סיוט שלא נגמר. כל מה שבא לי לעשות זה פשוט לעלות לחדר ולסגור את עצמי שם עד שכל זה יעבור.
״ממש גיבור היום״ אמרתי בסרקזם לא מסתכלת אפילו לעבר אור , ידעתי שבפנים הבנות מרגישות טיפה גאווה על העקיצה הקטנה הזאת שמכוונת אליו , במיוחד כשהן יודעות שאני לא אחת כזאת. ״בדיוק , ככה אפשר לתאר את מה שהוא עשה
שם״ היא אומרת בחיוך מפה ועד אלוהים שאני לא יודעת למה פשוט רציתי למחוק לה אותו מהפרצוף למרות שזו לא אשמתה אלא אשמתו של אור.הרגשתי את מבטו של אור עליי והיה שקט בשולחן לכמה שניות
״יאללה הקבב יצא תתחילו לאכול״ ירין אמר חותך את השקט ומניח על השולחן תבנית עם כל הקבבים המוכנים .
השולחן היה מלא בכל טוב , מה שתרצו ולא תרצו היה שם , חוץ מהבשר שכרגע בתהליך הכנה על המנגל.״איך העל האש הזה בא לי בטוב עכשיו״ גיא אמר נוגס בפיתה שהכין לעצמו עם הקבב ״כן אה״ ירין אמר ניגש לשולחן ביחד עם כוס וודקה מעורבבת עם מעט אקסל , עוזב לרגע את המנגל ושם לעצמו בצלחת משהו קטן לאכול . ״בוא יא דפוק שם אני אחליף אותך״ אור אמר קם מהכיסא ״שתוק שב אין צורך , אתה מכיר אותי נוח לי ככה״ ירין אמר שם לעצמו כמה קבבים בפיתה וחוזר בחזרה להשגיח על המנגל.
״אל תשבעו מהקבב דיר באלק״ ירין מסובב את ראשו אלינו בהזהרה ״מה אתה מכין ?״ סתיו שאלה ״סטייקים , פרגיות , לבבות ..-״ ״בקיצור מפנק״ היא קטעה את ירין ״אלא מה״ ירין אומר בגאווה זורק חיוך ומסתובב בחזרה למנגל.
״תחליפו שיר״ מיקה ביקשה כשהשיר ׳קחי ת׳לב שלי׳ של גל אדם התחיל להתנגן ברמקולים ״מה רע בגל אדם ?״ מאור שאל ״שום דבר רע , אבל די השיר חרוש״ היא השיבה ״חוץ מזה שאח שלו יותר טוב״ היא הוסיפה ״לא ועומר אדם לא חרוש״ מאור אמר בגיחוח גורם לי לגחח מעט , ״טוב הוא צודק״ הודיתי באמת ״אוי נו סתמי״ מיקה אמרה והיא ומאור המשיכו להתווכח בניהם על בחירת השיר.
״סתמו כבר שניכם״ התערבתי ״תביא את הטלפון״ אמרתי לוקחת את הטלפון מידו של מאור ושמה את השיר ׳נופל בפח׳ של עידן בקשי , אני לא מרבה לשמוע שירים כאלה אבל זה שיר כל כך יפה וממכר , ובעיקר מתאר את זה שנפלתי בפח של אור . ״עוד שיר חרוש למי נתתי״ מאור אמר בכאילו אכזבה והתיישב בחזרה במקום. ״די זה שיר יפה , ואמיתי״ אמרתי בחיוך לוקחת ביס מהפיתה שלי
״מה קשור אמיתי?״ רום שאל , מה עונים על זה ? ״לא
סתם , אני מדברת על זה שהשיר נכתב ממקום אמיתי״ ניסיתי לתרץ , למרות שלדעתי זה די נכון . רום הנהן ומזג לעצמו כוס קולה.-
ירין ושאר הבנים כבר סיימו להכין את כל הבשר על המנגל , כולם פה אוכלים ומתענגים על האוכל שיצא מדהים וטעים ברמות , כל אחד מהבנים כבר נמצא עם כוס של וודקה מעורבבת עם אקסל ביד , חלק סיימו כבר כוס וממשיכים להבאה והם הספיקו גם להוריד כמה שוטים , אין רגע משעמם אפשר להגיד.