•פרק 16- רחוק מהעין רחוק מהלב•

6.3K 196 77
                                    

״הכל בסדר?״ תום שאל כשראה שאני לא מרוכזת בו או בשיחה שלנו אלא בהודעות שאור שלח. ״מה?״ שאלתי ״הכל בסדר?״ הוא שאל ״כן כן״ אמרתי וכיביתי את הטלפון והכנסתי אותו לתיק. כמה שיותר רחוק ככה יותר טוב.

״קרה משהו?״ הוא שאל ״לא סתם אח שלי טיפה מודאג״ אמרתי והוא הנהן ״הוא לא צריך לדאוג כשאת איתי״ הוא אמר ״להיות אמיתית איתך?״ שאלתי ״תמיד״ הוא השיב ״דווקא בגלל שאני איתך הוא מודאג״ אמרתי ״אני יכול להבין אותו, אבל אני בחיים לא אפגע בך״ הוא אמר וליטף את הלחי שלי ולאחר מכן החזיר את היד בחזרה להגה.

״אתה מוכן להסביר לי לאן נוסעים?״ שאלתי ״זאת כבר הפתעה״ הוא אמר ״בבקשה״ אמרתי והוא הזיז את מבטו מהכביש והסתכל עליי ״את כזאת חמודה, אבל מצטער״ הוא אמר וחזר להביט על הכביש ״אוף״ אמרתי ״תחכי עוד כמה דקות ותגלי בעצמך״ הוא אמר ״מקווה בשבילך״ אמרתי והוא צחק.

״אל תשכחי את התיק שלך״ הוא אמר כשירדנו מהג׳יפ ״אל תדאג הוא עליי״ אמרתי והוא הנהן ועזר לי לרדת.
״בשביל מה?״ שאלתי כשידיו כיסו לי את העיניים ״אני הולך עם ההפתעה הזאת עד הסוף נשמה״ הוא אמר גורם לי לצחוק ״אם אתה אומר״ אמרתי ונתתי לו להוביל אותי.

״מה את אומרת?״ הוא שאל כשהוריד את ידיו מעיניי.
התגלתה לעיניי מסעדת חוף, כל כך יפה שנמצאת במקום הכי יפה בעולם בערך. ״זה מהמם״ הודיתי באמת ״אהבת?״ הוא שאל ״האמת שכן״ אמרתי ״יופי. עכשיו אני יודע שאני עשיתי את שלי״ הוא אמר ועלה לי חיוך קטן על הפנים ״יש לך חיוך מדהים״ הוא אמר ״די אני אתחיל להאדים״ אמרתי וכיסיתי את פניי עם ידיי ״לא מבין מה רע בזה״ הוא אמר והוריד עם ידיו את ידיי מהפנים שלי ולאחר מכן החזיק לי את היד והוביל אותי לכניסת המסעדה.

״הזמנו שולחן לשניים״ הוא אמר בכניסה למארחת שכנראה לא לימדו אותה שלא דופקים מבטים לגבר תפוס. ״על שם מי?״ היא שאלה וחייכה לתום, מתעלמת לגמרי מהעובדה שאני קיימת ״תום אסולין״ הוא אמר והיא הנהנה ״בואו אני אקח אתכם״ היא אמרה ולקחה אותנו אל השולחן. הוא היה עם נוף היישר לים, היה אפשר לשמוע את הגלים מתנפצים אם היה רק רגע קטן של שקט. כל האווירה הייתה מדהימה לדעתי.

״אני רואה שממש אהבת את המקום״ הוא אמר כששם לב שאני מסתכלת על הים בלי סוף ״כן זה מקום מדהים״ אמרתי ״לא ידעתי מה יתאים לך, לאן לקחת אותך. אז התייעצתי עם דור והוא התייעץ עם ליבי, והיא אמרה לי שלא לקחת אותך למקום הכי מפואר בתבל, לקחת אותך למקום שקט שנוכל לדבר ולהיות שם שנינו בלי המולה מסביב״ הוא אמר ״אני רואה שהקשבת לה״ אמרתי ״עד למילה האחרונה״ הוא אמר וגיחחתי.

״הנה התפריטים שלכם״ אחת המלצריות ניגשה אלינו והגישה לנו שני תפריטים והלכה, לא לפני שבחנה את תום מכף רגל ועד ראש.

It's YouWhere stories live. Discover now