•פרק 10- מתי תבין כבר שאני רוצה אותך?•

8.5K 230 105
                                    

לא מאמינה שבאמת שאלתי אותו את השאלה המפגרת הזאת.

מה את דפוקה? למה שהוא יגיד לך בכלל אם זה נכון או לא? למה שהוא יתאהב בכלל באיזו תיכוניסטית קטנה?

״הבנתי״ אמרתי וקמתי מהכיסא כי ידעתי שהבכי שלי קרב אבל אני לא רוצה להראות לו כמה שזה כואב לי.
״זה היה הדבר הכי אמיתי שאמרתי בכל החודשיים האלה״ הוא עצר אותי בפתאומיות מלצאת מהחדר. ניגבתי את הדמעה שכבר הספיקה לרדת והסתובבתי מתחילה להתקדם לכיוונו.

״מה?״ שאלתי ״מה ששמעת״ הוא אמר ״זה היה הדבר הכי אמיתי שיצא לי מהפה בכל התקופת זמן הזאת״ הוא הוסיף.

מוכנה להישבע שהוא מצליח לשמוע את דפיקות הלב המואצות שלי.

״מתי?״ שאלתי ״מתי מה?״ הוא שאל ״מתי הבנת את זה?״ שאלתי ״ברגע שקלטתי שלא משנה מה את היחידה שמסתובבת לי הראש, ברגע שקלטתי שכל מה שבא לי עכשיו זה את השפתיים שלך, זה לשבת איתך ולראות איתך איזה סרט רומנטי שאת תבחרי, באותם הרגעים האלה הבנתי שאני התאהבתי בך״ הוא אמר גורם ללב שלי להחסיר פעימה. השתוקקתי למגע השפתיים שלו כל כך אבל ידעתי שהאחרים עומדים להכנס בכל רגע נתון.

״אז למה?״ שאלתי ״מה למה?״ הוא שאל ״למה בכל פעם שהיית מנשק אותי היית נעלם לתקופה מסוימת? למה לא סיפרת לי שיש לך חברה ונתת לי לגלות את זה מאח שלי? למה נתת ללב שלי להשבר בכל שנייה מאז שגיליתי את זה?״ שאלתי ״לא יכולתי לאפשר לעצמי לספר לך, פחדתי מהתגובה שלך.״ הוא אמר ״לא רציתי שתחשבי שאני מהאלה שבוגדים בחברות שלהם, שאני איזה סטוציונר מסריח״ הוא הוסיף ״אבל אתה יצאת כזה אור״ אמרתי ״אני רוצה אותך״ הוא אמר ״אור אתה עם שי..״ נאנחתי ״אני אפרד ממנה״ הוא אמר ״ואז מה?״ שאלתי ״ואז כל כולך תהיי שלי״ הוא אמר מחזיק את ידי ומקרב אותה אליו ״אור ירין״ אמרתי מרחיקה ממנו את היד.

את רוצה את זה מפגרת.
תפסיקי למנוע מעצמך דברים טובים.

״את אמרת שנשבר לך הלב כל פעם מחדש״ הוא אמר ״נו ו..?״ שאלתי ״זה אומר שאת מרגישה בדיוק את אותו הדבר כמוני ואביגיל בחייאת אל תזייני לי ת׳שכל ואל תנסי לתרץ לי״ הוא אמר ״וגם אם כן?״ שאלתי ״אז למה לא אינעל העולם״ הוא אמר מניח את ידו על ראשו מתסכול

יש פה כל כך הרבה דברים שמונחים על כף המאזניים

It's YouWhere stories live. Discover now