•פרק 8- רק עוד קצת•

8.1K 226 72
                                    

״את חייבת להרגע״ מיקה אמרה כשהושיבה אותי רחוק מהשאר.
״אני לא מסוגלת מיקה״ אמרתי ״פשוט לא מסוגלת, אפילו הרגל שלי רועדת ואני כבר לא יודעת אם זה מלחץ ודאגה או מרוב כעס ועצבים שלא עוברים״ אמרתי ״אור חזק, הוא יצא מזה את תראי״ היא אמרה ״ואם הוא לא? איך אני אמשיך מכאן?״ שאלתי מחזיקה את הדמעות ובפעם הראשונה בחיי, הדמעות באמת נשארו בפנים.

״כולנו פה איתך, את לא תשארי לבד. הוא יצא מזה הוא פייטר ואת יודעת את זה יפה מאוד״ היא אמרה קורצת אליי וגורמת לי להעלות חיוך קטן על הפנים שנמחק מיד לאחר שניות אחדות מסכנות.

״אביגיל אנחנו יכולים לדבר?״ ירין ניגש לעברנו ״אין לנו על מה לדבר ירין, תחזור לשבת רחוק ממני״ אמרתי ״מה את לא מבינה שזה לא אני כוסעמק איתך כבר אביגיל״ הוא אמר והתחיל להתעצבן ״מה אתה לא מבין שאני לא מעוניינת לדבר איתך?״ שאלתי ברטוריות והוא שתק.
״זה. לא. אני.״ הוא הדגיש כל מילה ואמר את המשפט באיטיות רבה.
״זה. לא. מעניין. אותי. כרגע.״ הדגשתי כל מילה בדיוק כמוהו ״אבי״ מיקה לחשה לי בתקווה ואבין את הרמז לבד וארגע ״לא מיק, אני לא ארגע״ אמרתי בקול ״אתה מחוק אצלי ירין, מחוק״ הדגשתי בפעם האחרונה וקמתי משם, יוצאת מבית החולים ונושמת עמוק מנסה להרגע כמה שיותר.

״אביגיל זה לא הוא״ גיא יצאה ונעמד אל מולי. ״גיא באמת אני מה זה לא בנויה לשיחה הזאת כרגע״ אמרתי ״אז אפשר פשוט לשתוק״ הוא אמר ״עדיף פשוט לשתוק הייתי אומרת״ אמרתי מנגבת דמעה בוגדנית ״את יודעת שאני לא יכול לראות אותך בוכה״ הוא אמר ״הנה זהו נגמר״ אמרתי מסתכלת עליו ומזייפת חיוך ״בואי לפה״ הוא אמר מצמיד אותי לחיבוק חם.

״תודה״ אמרתי לאחר עשרים דקות שכל מה שהוא עשה היה להרגיע אותי ולעזור לי לנשום כמו שצריך ״אין על מה״ הוא אמר ״עכשיו תיכנסי ותדברי עם ירין״ הוא אמר ״לא״ אמרתי ״מה לא?״ הוא שאל ״אני לא רוצה לדבר איתו״ אמרתי ״ובטח שלא עכשיו ובטח שלא פה״ הוספתי ״אבל תבטיחי לי שתדברי איתו״ הוא אמר ״אני מבטיחה״ אמרתי.

מבטיחה כמו שהבטחתי לאור שאני אספר לירין.

״את יותר טוב עכשיו?״ מיקה שאלה ״כן מיק תודה״ אמרתי ״אבי זה לא הוא״ היא אמרה ״מיקה בבקשה לא עכשיו, אני כבר לא יכולה לשמוע את השלוש מילים האלה״ אמרתי ״בסדר״ היא אמרה מתיישבת לידי. ״איך היא?״ שאלתי מסמנת למיקה עם ראשי לכיוון ה׳חברה׳ של אור ״כל שנייה מתקשרת לחברה אחרת שתעביר לה את הזמן, היא לבד פה״ היא אמרה ״הייתי קוראת לה אבל לא נראה שהיא כל כך מתה עליי״ אמרתי ״ברור מה ציפית שהיא תאהב אותך אם היא יודעת שהחבר שלה מאוהב בך?״ היא שאלה ״הוא לא מאוהב בי״ מיהרתי לומר ״טוב בסדר״ היא אמרה ונשענתי על הכיסא.

It's YouWhere stories live. Discover now