•פרק 42- יצרים מזוינים•

4.8K 182 142
                                    

⚬ נקודת מבט אור ⚬

אני אוהב אותה , אני לא יודע בעצמי למה אני מתנהג ככה .
אני אשקר אם אני אגיד שלשמוע אותה אומרת שהיא שונאת אותי לא כאב , כי זה כן , אבל היא שונאת אותי . פגעתי בה , גרמתי לה לסבל , מה לעזאזל חשבתי לעצמי שהבאתי לפה את שיר ? בשביל מה עשיתי את זה בכלל ?

״זה מה שהיה״ אמרתי כשיצאתי לחצר בחזרה לבנים והנחתי את חבילת הקרח על השולחן בעוד ירין פותח אותה ושופך אותה לתוך סל הברזל שבו הונחו כל הוודקות .

הבחנתי באביגיל מבחוץ עולה במדרגות ומנגבת את פניה , היא עוד פעם בוכה בגללי ? כוסעמק .

אני לא יודע למה אני מתנהג אליה ככה , יכול להיות שאני פשוט מעדיף להתנהג אליה ככה מאשר לפגוע בה יותר אם נחזור להיות ביחד , למרות שלא הייתי מתנגד לשבת איתה ולראות איתה סרט דיסני כמו שהיא אוהבת , לנשק אותה ולהגיד לה כמה שאני אוהב אותה .

אני אוהב אותה .

המחשבות שלי נקטעו כשהבחנתי בחבורת בנות יוצאות לחצר ומתיישבות ביחד איתנו סביב השולחן .

זו הייתה החבורת בנות של מיקה , שהן ידידות יחסית טובות שלנו , ואיתן באו עוד שלוש בנות שאם אני לא טועה הן עם אביגיל בבית ספר.

״חיים שלי״ מיקה ניגשה אליי נותנת לי חיבוק ומניחה נשיקה על הלחי שלי , אני ומיקה ממזמן הפסקנו עם כל הקטע של היזיזות , מאז אותו ערב שנסעתי אליה וסיפרתי לה כל מה שהיה עם אביגיל היא חזרה להיות מיקה של פעם , לפחות איתי , והיום היא ידידה בין הטובות שלי אם לא הכי .

״מה יפה שלי , מה הולך ?״ שאלתי נושק ללחי שלה ומפנה לה את המקום שבכיסא לידי .

לאחר שאמרנו שלום לכולם , חיבקנו ונישקנו , כל אחת מהבנות תפסה מקום והשלוש בנות מהבית ספר של אביגיל בקושי דיברו , מוזר הן לא נראות כאלה ששותקות כשהן עם בנים .

״איך קוראים לכן רק ?״ שאלתי את השלישייה ״אני מאיה , זאת טל וזאת גל״ מאיה הציגה את שלושתן .

למאיה היה שיער יחסית כהה ועיניים חום דבש נורא בהירות , היא הייתה נראית הכי לא ביישנית מבין כל השלוש.

לטל היה שיער בהיר על סף הבלונדיני ועיניים ירוקות , אך בלי משהו מיוחד בהן לדעתי . אני חושב שאם תשאלו כל אחד אחר הוא יגיד כמה שהעיניים שלה מיוחדות , אבל אני רואה עיניים ירוקות ולא מעבר . הן כן יפות אני לא אגיד שלא , אבל אין בהן יותר מדי משהו מיוחד .

גל הייתה בדיוק שילוב של השתיים . יש לה שיער ארוך בצבע שטני , עיניים כחולות גדולות ועורה שזוף , וגם של השאר . אפשר היה לראות שאת כל החופש הן ניצלו בים כדי לתפוס צבע .

It's YouWhere stories live. Discover now