חזרתי הביתה חושבת על כל מה ששיר אמרה לי . הוא אמר לה שהוא לעולם לא יצליח לאהוב מישהי כמו שהוא אהב אותי .. אני חייבת להודות שגם אני לעולם לא אצליח לאהוב מישהו כמו שאהבתי את אור , ואני עדיין אוהבת . לא יאומן מה הוא גורם לי להרגיש גם אחרי כל כך הרבה זמן בנפרד .
מה שאני עוד יותר לא מצליחה להאמין , זה לעובדה ששיר ואור נפרדו . היא וויתרה על הקשר שלהם כדי לתת לי ולו סיכוי , זה כל כך לא מובן מאליו , אני כל כך מעריכה אותה על זה , כל כך .
הוא אמר לה שלהכנס לקשר רציני עם מישהי שהיא לא אני נראה לו מיותר באותה התקופה , הוא באמת אהב אותי , אני אוהבת אותו , ולמען האמת אני כבר לא כל כך בטוחה שהוא עדיין אוהב אותי כמו פעם , או אוהב אותי בכלל .
המשכתי לחשוב על הכל בעודי יושבת על הספה בסלון והטלוויזיה משדרת ערוץ דיסני , המחשבות שלי פסקו כשדלת הבית נפתחה וירין נכנס דרכה ואחריו נכנסנו אור ורום . אני צריכה לדבר איתו , אבל אני לא יודעת מה להגיד , מה יש לי להגיד לו אחרי הכל ? אני ניסיתי להתנצל , הוא דחה את ההתנצלות שלי והלך .
זין על מה שהוא עשה , אני צריכה לדבר איתו והוא ידבר איתי , בין אם הוא ירצה ובין אם לא .
״אור״ קראתי בשמו גורמת לו לעצור ״צאו אני כבר אבוא.״ הוא אמר לבנים והם יצאו מותירים אותי ואותו לבד בסלון .
״את מתכוונת לשתוק עוד הרבה ?״ הוא שאל לאחר שתי דקות שבהן אני שותקת ומנסה למצוא את המילים להתחיל . ״אני מצטערת .״ אמרתי באנחה מורידה את פניי ומתחילה להתעסק בכרית.
״זה בסדר.״ הוא אמר מכניס את ידיו לכיסי המכנס , הוא כל כך מושך לעזאזל איתו . ״אני לא שונאת אותך אור , באמת . אני לא ידעתי מה אני אומרת בכלל.״ הסברתי את עצמי ״אביגיל , ברגע שאנשים שותים כל מה שהם מוציאים מהפה הוא נטו אמת , אני יכול להבין למה את מרגישה את הצורך להתנצל , אבל זה כבר נעשה , וזה בסדר גם אם את שונאת.״ הוא אמר , זה ממש לא ככה !
״אור זה לא ככה ..״ אמרתי ״זה כבר לא כל כך משנה לי איך זה״ הוא אמר מסתובב ומתחיל להתקדם לכיוון היציאה לחצר . אני מתחילה להאמין שמה ששיר אמרה לגבי זה שהפוזה שלו תרד לאט לאט , כבר לא תרד לעולם.
״דיברתי עם שיר.״ אמרתי בתקווה שזב יעצור אותי ״לגבי ?״ הוא שאל מסובב את גופו אליי ממש בקטנה ״היא אמרה לי שנפרדתם ..״ אמרתי טיפה מובכת ״יופי לך.״ הוא אמר ביובש ופשוט יצא לחצר .
מה לעזאזל זה היה עכשיו ? אני התנצלתי ! בפעם השניייה ! הסברתי לו הכל ! למה הוא כל כך אטום ? מה הבעיה שלו אשכרה להקשיב לדברים שאמרתי ? אני לא שונאת אותו , אני אוהבת אותו כוסעמק .
-
״זה מה שהוא אמר לך ?״ סתיו שאלה והנהנתי ״אני באמת התנצלתי סתיו , אני אמרתי לו הכל , אני הסברתי לו שזה לא כמו שהוא חושב שזה .״ אמרתי מיואשת לגמרי , מה אני עוד יכולה לעשות כדי לגרום לו להקשיב לי ולמה שיש לי להגיד ?