•פרק 24- יום אחד מתוך נצח•

6.4K 214 99
                                    

״אני חייב להסביר״ הוא אמר ״אין לך מה להסביר, תלך מפה לפני שאח שלי וחברים שלו יראו אותך״ אמרתי זזה מהחלון בכוונה לחזור למיטה ״לא רגע אבי!״ הוא כמעט וצעק ״שקט אל תצעק! הם יכולים לשמוע אותך!״ אמרתי ״ואני אביגיל בשבילך״ הוספתי ״לא משנה לי כרגע, רק בבקשה תתני לי להסביר״ הוא אמר ״תלך מפה אין לך מה להסביר״ אמרתי ״אני לא אלך עד שלא תרדי ותתני לי להסביר. ואת יודעת כמה שאני עקשן״ הוא אמר,

ואת האמת שאני יודעת טוב מאוד כמה שהוא עקשן וזאת הסיבה היחידה שאני נאלצת להסכים. ״טוב״ אמרתי זזה מהחלון ונועלת את נעליי הבית שלי ויוצאת מהחדר.
אני לא באמת מתכוונת להקשיב לו, אני נותנת לו חמש דקות וגם זה בקושי. אני לא מעוניינת לדבר איתו או לראות את הפרצוף שלו. הוא מעורר בי בחילה אחרי כל מה שהוא עשה לי.

התחלתי לרדת במדרגות מתקדמת לכיוון דלת היציאה עד שירין נכנס מחצר הבית ועצר אותי. ״לאן את הולכת?״ הוא שאל ״שנייה רגע לבחוץ״ אמרתי ״מה לבחוץ?״ הוא שאל ״דקה ואני חוזרת״ אמרתי ״מה זה דקה ואת חוזרת? לאן את הולכת אביגיל?״ הוא שאל ״דקה ואני חוזרת ירין״ אמרתי ״תגידי לאן א..-״ קטעתי אותו כשיצאתי במהירות מהדלת. לא כי מיהרתי כל כך לראות אותו, אלא כי אני ממהרת נטו מהפחד שמישהו יראה אותו. אני רק רוצה לסיים עם זה.

״אתה מוכן להסביר לי מה לעזאזל אתה עושה פה?״ שאלתי ״אני חייב לדבר איתך״ הוא אמר ״אופיר אין לנו על מה לדבר״ אמרתי ״אני מצטער על הכל אביגיל, אני לא מצליח לישון בלילות בגלל מה שקרה״ הוא אמר ״השינה שלך לא מעניינת אותי אופיר״ אמרתי ״רק תגידי שאת סולחת״ הוא אמר ״אופיר קשה לי לסלוח על דבר כזה״ אמרתי ״בבקשה אביגיל״ הוא אמר בטון כאילו מתחנן

״לא יודעת, תן לי כמה ימים״ אמרתי ״מה כמה ימים אביגיל? כבר מעל שלושה חודשים שזה המצב בנינו״ הוא אמר מתקרב אליי ולקחתי שלושה צעדים אחורה ״ביי אופיר״ אמרתי מסתובבת ומתחילה להתקדם לכיוון הבית שלי מעבירה מבט אחרון לאחור מביטה בו מתחיל ללכת.

נכנסתי בחזרה לבית ורצתי למעלה מבלי שאף אחד יבחין שנכנסתי.

אור אמסלם (ירין):
׳את מוכנה להסביר לי מה עשית בחוץ בשעה כזאת?׳

לא עניתי, לא נכנסתי אפילו להודעה רק ראיתי אותה ממסך הבית שלי. לא היה לי מה לענות, אני לא יכולה להסביר לו על מה שקרה עם אופיר, זה מסוכן מדי. אחרי שבזכותו ניצלתי ממנו אז אני פתאום נפגשת איתו באמצע הלילה? זה נשמע כל כך רע והוא יתחרפן בוודאות כשאני אספר לו על זה.

אם אני אספר.

הנחתי את הטלפון על השידה ונכנסתי מתחת לשמיכה, לא מעוניינת לשמוע שום דבר, רק רוצה לישון.

It's YouWhere stories live. Discover now