•פרק 57 - זהו•

4.3K 181 265
                                    

טריגר ! פגיעה עצמית , התאבדות !

״אז , יש היום מסיבה את זוכרת ?״ ליבי שאלה בעודינו יושבות בסלון ביתה , ״קשה לשכוח כשאתן מדברות על זה כל שנייה .״ אמרתי ״זו אחת המסיבות . אפילו אח שלך והבנים יהיו שם ״ היא אמרה , ״מן הסתם שהם יהיו שם . הם לא מפספסים שום מסיבה , אלא אם כן הם בצבא .״ אמרתי

״מה אתן מתכננות ללבוש ?״ מיקה שאלה , ״אני אלבש שמלה קצרה צמודה בצבע שחור , אני אעשה מחליק עם בייביליס ואני חושבת שאני אלך על נעלי אולסטאר .״ סתיו אמרה , ״רום יתחרפן .״ אמרתי בעודי מצחקקת , סתיו חייכה ״כן אה ?״ היא אמרה

לפעמים כל מה שאני רוצה זה שלי ולאור הייתה את הזוגיות של סתיו ורום . כמובן שהיא הייתה טובה יותר , אבל ברגעים האלה ? אני רק מתחננת לזה .

וגם עם כל הריבים ובעיות העצבים שלו , לפעמים התחננתי שהוא יתנהג קצת כמו רום .

אבל אהבתי את זה שעזרתי לו להרגיע את הבעיות האלה , אהבתי את המערכת יחסים שהייתה לנו , עם כמה שהיא הייתה הזויה וכל כך מוזרה שרק צחקו עלינו , אני אהבתי אותה ומתגעגעת אליה כל כך .

אני עדיין אוהבת אותו .

לעזאזל זה כבר ארבעה חודשים מאז ולא הצלחתי להתגבר על זה .

מאז שהראיתי לאור את כל הצלקות שלי הוא מתרחק ממני כמה שהוא יכול , חוץ ממקרה אחד שקרה לא מזמן . הוא וגל בקרוב יחגגו שלושה חודשים ולעזאזל כמה שזה כואב . איך זה שהם מצליחים להחזיק יותר מאיתנו ?

מה יש בה שאין בי שהוא נשאר ככה ?

החלטתי להתרחק מהפגיעה העצמית , אני רוצה להלחם בזה , החיים שלי שווים שאני אלחם עליהם . אך זה לא אומר שהתקפי החרדה מפסיקים , מאז אותו יום שאור נכנס אליי לחדר הם התגברו והתחזקו בעוצמה שלהם .

כל פעם שאני רואה אותו בסלון הבית שלנו הגוף שלי קופא , כשהוא בא עם גל יש לי את הרצון למות , אני מקבלת אוטומטית התקף חרדה . לפני כמה ימים זה קרה לי מול כולם , ירין בדיוק הלך ונשארתי עם הבנים .

קיבלתי את זה במטבח בזמן ששתיתי מים , רום וגיא היו הראשונים ששמו לב . הם קמו בריצה מהחצר והתקדמו למטבח ואחריהם שאר הבנים , ובניהם אור .

-פלאשבק-

״אביגיל !״ רום צעק כשנפלתי על הרצפה ללא אוויר . ״אביגיל , תסתכלי עליי .״ הוא אמר מתכופף אליי לרצפה בזמן שהבנים הגיעו ונשארו מבועתים למראה שלי .

״אוויר .״ התחננתי לאוויר , ״א-אני ל-לא -״ ניסיתי להשלים משפט ללא הצלחה , ״אל תדברי , תנסי לנשום אביגיל .״ רום אמר מנסה להרגיע אותי .

It's YouWhere stories live. Discover now