•פרק 4- התאהבתי•

10.9K 275 165
                                    

״אז אתה בא היום?״ ירין שאל מצידו השני של הטלפון.
אני כל כך רוצה ללכת לשם אבל אני לא יכול. והסיבה שאני רוצה וגם הסיבה שאני לא יכול היא אותה הסיבה בדיוק.
אביגיל לעזאזל איתה היא לא מפסיקה להתרוצץ לי במחשבות. היא חייבת להפסיק.

אני לא מאמין שאשכרה נפלתי לאחות של אחד החברים הכי טובים שלי. אני בטוח שאם הייתי מכיר אותה לפני שי, היא כבר ממזמן הייתה שלי ולא שי. הכרתי אותה רק מלפני שבוע, והיא כבר הספיקה להפוך להיות הדבר היחידי שרץ לי במחשבות.

״נו אור מדברים אליך״ שמעתי אותו מתלונן ויצאתי מהמחשבות ששקעתי בהן ״אני לא יכול היום״ אמרתי. זין לא קבעתי כלום ואני רוצה ללכת אלוהים. ״למה?״ הוא שאל ״עזוב זה לא חשוב, אני אהיה אצלך באחת עשרה״ אמרתי ואני נשבע שאני יכול לדמיין את החיוך המרוצה שלו מהצד השני של הטלפון.
אני חייב לראות את אביגיל. לנסות להסביר, לדבר איתה. כל דבר קטן.

אני צריך אותה.

אני מתנהג כמו כוסית. אבל שחושבים על זה, אני כמעט בטוח שאני התאהבתי מחדש. ולצערי, הפעם זו לא שי.
״יאללה יא מתרומם נראה אותך״ הוא אמר ״ביי יא זין״ אמרתי מנתק את השיחה.

״אמסלם המפקד קורא לכולם, יש הדרכה על איזה מבצע״ אותם נכנס לחדר שלי בהמולה. ״דקה אני שם״ אמרתי ״עכשיו לא דקה הוא גם ככה רותח״ הוא אמר ונחרתי בבוז מעיף את הטלפון שלח על המיטה ויוצא ביחד איתו מהחדר, רואה את כל הגדוד עומד ומחכה למפקד.

״אתם תצטרכו להיות מאה אחוז בהקשבה. זה לא צחוק המבצע הזה, זה סיכון שכולנו צריכים לקחת. אבל אנחנו נעבור את זה״ המפקד סיים לדבר לאחר תדרוך של שעה על כל המבצע. ככה זה בגולני, כל דבר קטן ומקפיצים אותנו על הרגליים ומכינים אותנו לכניסה לשטחים.
״משוחררים״ הוא אמר וכל אחד התפזר למקום אחר.

״אז מה יא כוסית על מי אתה חושב כל היום?״ אושרי שאל מעיף עליי כרית גורם לפחית הקולה שלי להישפך ״אבל למה יא בן זונה יא קוקסינל למה״ צעקתי עליו מעיף את הכרית לעברו בחזרה ויוצא בעצבים לשירותים מביא נייר לנקות את כל מה שהטמבל הזה עשה.
״ועכשיו תענה לי״ הוא אמר כשהתיישבתי לאחר שניקיתי ״על מי אני עוד יכול לחשוב?״ שאלתי כמובן מאליו ״שי״ הוא השיב והנהנתי.
אני משקר, זו לא שי. ממש לא קרוב לשי.

האמת, אביגיל ושי הם הפכים גמורים.
שי מלאה בביטחון עצמי, היא יודעת מי היא, מה היא, ומה היא שווה.
היא מודעת ליופי המסובב ראשים שלה והיא משחקת את המשחק.
היא יודעת להיות כלבה שצריך אבל גם עדינה וחברותית ברגע אחר. היא אוהבת להתאפר, היא לפעמים שמה טונות של איפור ואני לא מבין למה. אני רואה אותה כל כך הרבה פעמים בלי איפור ולא מבין למה היא לא נשארת עם הפנים היפות והטבעיות שלה.
היא משתנה ברגע.

It's YouWhere stories live. Discover now