״אני אלך.״ תום אמר קם מהמיטה ״אין צורך.״ אביגיל אמרה לא מסתכלת עליי בכלל ״אבי הכל טוב , דברי איתי מחר.״ הוא אמר ״אבל אפילו לא סיימנו את הסרט.״ היא התלוננה
״עכשיו סיימתם.״ אמרתי מסתכל על תום ״הכל טוב , נמשיך אותו בפעם אחרת.״ הוא אמר ״ביי.״ הוא הוסיף נושק ללחי שלה ויוצא מהחדר .
״מה אתה רוצה ?״ היא שאלה והיה נשמע כאילו היא כבר מיואשת , מיואשת ממני . ובצדק .
״תום ?״ שאלתי ״הרבה דברים השתנו מאז.״ היא אמרה ״מאז מה ?״ שאלתי ״מאז שנפרדנו אור , אתה המשכת הלאה ואני הכרתי אנשים חדשים , ואפילו חזרתי לחלק ישנים.״ היא אמרה .
״תום הוא אחד מהם אני מבין.״ הוא אמר ״אתה מבין נכון , תום הוא אחד מהם . ואני לא חושבת שאני חייבת לך איזשהו דין וחשבון על החיים הפרטיים שלי . אתה כבר לא חלק מהם הרי נכון ?״ היא אמרה
כוסעמק איתך אביגיל .
״הבנתי אותך.״ אמרתי והסתובבתי לדלת ״לא רצית שנדבר ?״ היא שאלה ״לא חשוב כבר.״ אמרתי פותח את הדלת ויוצא ממנה .
ירדתי בחזרה לבנים , אני אשב איתם עד שהערב ייגמר , אין לי משהו יותר טוב לעשות מאשר לשבת עם החברים הכי טובים שלי מילדות הרי לא ?
-
אני לא מצליח להפסיק לחשוב . אני חייב להפסיק לחשוב על זה , עליה . לעזאזל למה הכל צריך להיות כל כך מסובך ? איזה זין .
אמרתי שזה לא חשוב , אבל כוסעמק זה כן חשוב .
״אני עולה דקה.״ אמרתי ״אביגיל ?״ רום שאל והנהנתי ״לא דיברתם ?״ הוא שאל ״רבנו במקום , היא הייתה עם תום.״ השבתי בקצרה , לא נותן לו להגיב ועולה למעלה .
״כוסעמק זה כן חשוב.״ נכנסתי לחדרה בסערה וסגרתי את הדלת אחריי . ״מה חשוב ?״ היא שאלה אותי לא מעזה להסתכל עליי .
״לא התכוונתי להתנהג אלייך ככה כל הזמן הזה.״ אמרתי ״איך התכוונת להתנהג ?״ היא שאלה ״לא ככה זה בטוח . אני לא יודע מה עבר עליי , אין הסבר מספיק מוצלח להתנהגות שלי .״ אמרתי
״אור תסכם את העניין . בשביל מה באת ?״ היא שאלה ״את מוכנה להקשיב לי ? כוסעמק .״ אמרתי מתחיל להתעצבן . אני יודע מה היא עושה פה , היא מנסה להתנהג אליי בקרירות ולהחזיר לי על הצורה שבה אני התנהגתי אליה .
״אני מצטער אוקיי ? לא רציתי להתנהג אלייך ככה . חשבתי שאם אני אתנהג ככה הכל יהיה בהרבה יותר פשוט , ואת לא
תצטרכי להפגע ממני פי שתיים אם ניתן למה שהיה בנינו לחזור .״ אמרתי״חשבת לא נכון .״ היא השיבה ״עכשיו אם לא מפריע לך אני מנסה לישון .״ היא אמרה ״אביגיל אני מצטער.״ אמרתי ״ואני מצטערת שהתאהבתי בך , זה עוזר לי במשהו ? לא . לפעמים דברים לא עובדים כמו שתכננו.״ היא אמרה נשכבת בחזרה במיטה .