״אתם עדיין פה?״ הרופא שאל מופתע מהעובדה שלא עזבנו את בית החולים למשך כל הלילה ״עדיין פה״ אמרתי ״תלכו לנוח, אין לכם מה להשאר פה הוא עדיין לא קם. ברגע שיהיה שינוי אנחנו נתקשר אליכם״ הוא אמר. ״מישהו מכם הודיע להורים?״ הוא שאל לאחר שניות אחדות של שקט ״לא״ שחר אמר ״הם בחו״ל ואמורים לנחות היום בלילה״ ירין הוסיף ״אני מציע לכם לעדכן אותם״ הוא אמר ״אני נודיע להם אל תדאג״ אמרתי ״תלכו לישון, אתם מותשים״ הוא אמר מחייך אלינו חיוך אחרון וממשיך במסדרון.
״אנחנו באמת מתכוונים ללכת?״ שאלתי ברגע שכולם קמו והחלו להתקדם ״אבי שמעת מה הוא אמר, אין שינוי ואין לנו למה להשאר לחכות. הם יעדכנו אותנו, כולנו מותשים ורוצים לישון גם אם זה לשעה זה לפחות משהו״ ירין אמר ״לא דיברתי אליך״ אמרתי ״אבי שמעת את ירין, תפסיקי עם הריב הזה״ ליבי אמרה
״אתם יכולים ללכת אני נשארת״ אמרתי ״אני אשאר איתו״ שי קפצה באמצע הוויכוח ״הנה היא תישאר איתו, עכשיו בואי״ ירין אמר ״אני נשארת״ אמרתי ״אביגיל כל עוד אמא ואבא בחו״ל אני זה שאחראי עלייך אז תפסיקי לזיין את השכל ותפסיקי עם כל הריבים המפגרים האלה שלך ותבואי איתנו הביתה כבר״ ירין אמר מתקרב אליי והעיניים שלו משדרות רק כעס וזעם כאילו הוא עומד להתפוצץ בעוד כמה שניות ״אני לא באה תשכח מזה״ אמרתי ״זין איתך אביגיל״ הוא אמר ״בואי כבר, אל תעצבני אותו יותר תמשיכו עם הריב הזה אחרי שכולנו נתפוס שינה טובה״ מיקה לחשה לי באוזן תוך כדי מושכת אותי לכיוון היציאה ביחד עם השאר.
אין סיכוי שאני משאירה אותו עם השטן הזאת
״אני לא מאמינה שאני חוזרת איתכם״ אמרתי בכעס כשנכנסתי לאוטו של ירין ביחד עם גיא מיקה וליבי ״הם נסעו כבר?״ מיקה שאלה מדברת על אלמוג רום שחר וסתיו שנסעה איתם כי היא ורום גרים בדיוק אחד ליד השני ״כן הם ברמזור ביציאה״ גיא השיב מסתכל על החלון
״אני שונאת אתכם״ אמרתי נשענת על הדלת ״די אבי בבקשה״ ליבי לחשה לי באוזן ״ליבי אל תגידי לי די, את היית שם בדיוק כמוני״ אמרתי ״את לא יכולה לדעת אם זה הוא, תחסכי עכשיו את כל הריבים גם ככה קשה לכולנו״ היא אמרה ״נמאס לי כבר״ אמרתי משעינה את ראשי על כתפה ״יהיה בסדר אחותי״ היא אמרה מנשקת את קודקוד ראשי בעודי עוצמת עיניים ומנסה להרגע.״איפה אנחנו?״ שאלתי בזמן שפקחתי את עיניי מנסה לפענח איפה אני ״ששש תחזרי לישון״ שמעתי את קולו של ירין ובאותו הרגע קלטתי שאני בזרועותיו ואנחנו בבית בעודו מרים אותי ולוקח אותי לחדר השינה שלי.
״אני אוהבת אותך ומצטערת על הכל״ אמרתי בלחש ברגע שהניח אותי על מיטתי הכל כך נוחה ״גם אני אוהב אותך קטנה שלי, לכי לישון״ הוא אמר מניח נשיקה על קודקוד ראשי ולאחר מכן יצא מהחדר.
העברתי מבט חטוף בשעון שבממיר הטלוויזיה וראיתי שהשעה כבר 08:37 בבוקר, אשכרה שרפנו שם לילה שלם.