•פרק 22- מה ששלי, שלי•

6.8K 217 41
                                    

״על מה?״ בקושי הצלחתי להבין מה היא אומרת עם כל המשחת שיניים שלה בפה. ״תסיימי תסיימי לצחצח״ אמרתי תופח לה על הגב והיא מסתכלת עליי בפרצוף זועף, כאילו היא פודל שמת להתפוצץ על הבעלים שלו.

״דבר״ היא אמרה לאחר ששטפה את פיה מכל משחת השיניים וסיימה לשטוף את הפנים. ״זה ישמע לך מטומטם״ התחלתי ״אור פשוט תדבר״ היא אמרה באנחה ונשענה על הכיור.
״אני לא יכול להמשיך להעביר לילות בחשיבה עלייך. אני לא יכול להמשיך להעביר את כל הזמן שלי בפחדים אם את נמצאת עם בחור אחר שהוא לא אני.

כל הזמן הזה שהיית עם תום זה חירפן אותי, רציתי למות, לקפוץ מעזריאלי מצידי, רק להיעלם ולא לחשוב עלייך יותר. ניסיתי לכעוס עלייך על זה שהלכת לאחר אבל הבנתי שאני הייתי הדפוק שנתן לך ללכת. כי אם אני הייתי נפרד משי במוקדם יותר המצב היה אחרת, ולפני שתפסיקי אותי באמצע ותגידי שאת אחות של ירין אז שימי את זה בצד לשנייה.

אני לא יכול יותר איתך אביגיל. אני אוהב אותך, לא אהבתי ככה כבר מעל לאיזה שלוש שנים ואני ממש לא מגזים.
אני לא יכול להמשיך עם כל הפחדים האלה שבכל רגע את תהיי של מישהו אחר, שמישהו אחר ינשק את השפתיים האלה״ הפסקתי לרגע נוגע עם האצבעות שלי בשפתיה בעודה מסתכלת לי היישר לתוך העיניים בזמן שאני מסתכל לשלה.

״שמישהו אחר יחבק אותך ויעזור לך כשקשה, שמישהו אחר יגרום לך לצחוק ולחייך את החיוך הכי יפה שאי פעם ראיתי.
אביגיל אני לא יכול יותר עם זה שאת לא שלי. אני לא יכול להמשיך עם הסימן שאלה הזה שכתוב לי על המצח.״ סיימתי לדבר קוטע את קשר העין בנינו. ״אור מה אתה בא להגיד? מה אתה רוצה שנעשה?״ היא שאלה מסתכלת עליי ולא מבינה.

״אני רוצה שתחליטי אביגיל. זה הדבר היחידי שאני רוצה״ אמרתי ״להחליט לגבי מה?״ היא שאלה ״אם את תהיי שלי עכשיו, או לא״ אמרתי ״אור אתה לא יכול להפיל את זה עליי ככה בבום״ היא אמרה מסתובבת ומביטה על עצמה במראה בזמן שאני מאחוריה ומסתכל עליה דרך ההשתקפות שלה.

״אביגיל אני לא מפיל את זה עלייך בבום, זו כבר תקופה ארוכה שאנחנו ככה ואת יודעת את זה. שנינו אוהבים אחד את השנייה..״ נעצרתי לרגע, מתקדם לכיוונה ושם את ידי על מותנה בעודה מסתכלת על ידי שהונחה עליה ולאחר מכן מחזירה את מבטה למראה כשאנחנו צמודים יותר מתמיד.

״אור..״ היא נאנחת מסתכלת למטה ומעלה את המבט בחזרה למראה בשניות. ״וכן אני יודע שיש את ירין, זה לא יוצא לי מהראש. הוא החבר הכי טוב שלי וזה כאילו אני תוקע לו סכין בגב בזמן שאני איתך. אבל אני אוהב אותך אביגיל״ אמרתי מסובב אותה אליי ומשעין אותה על הכיור ״אנחנו נצטרך לחשוב איך נספר לו את זה״ היא אמרה ״זה אומר ש..-״ ״זה אומר שאני אוהבת אותך דביל״ היא אמרה ולא בזבזתי הרבה זמן, תפסתי בצידי פניה והצמדתי את שפתיי לשפתיה בשניות, מקרב אותה אליי בעזרת ידיי שעל גבה.

It's YouWhere stories live. Discover now