•פרק 43 - כאב•

4.6K 190 85
                                    

° נקודת מבט אביגיל °

יש כל כך הרבה רעשים של צעקות מלמטה . אני כבר יכולה להישבע שחצי מהם שיכורים . יש פה סביר להניח חבורה של איזו שש או שבע בנות אם אני מצליחה להבדיל בין כל צעקה לצעקה .

ירדתי למטה במטרה לתפוס את אחד מהבנים ולבקש ממנו שידאג לטיפה של שקט בבית הזה , אנחנו רוצים לישון .

הבחנתי בכמה בנות במטבח ולא כל כך התעניינתי או דיברתי איתן , אני בקושי מכירה אותן , אני רק יודעת שחלקן ידידות של אח שלי .

יצאתי לחצר ובאורח פלא רואה שתי בנות מהשכבה שלי ; טל וגל .
מה לעזאזל הן עושות פה ? הם בני עשרים כמעט , מה הקשר ? מה יש להן לעשות פה ? ירין או כל אחד מהבנים האחרים לא מכיר אותן בכלל .

התקדמתי אליהן לראות מה הסיבה שמרחוק הן נראות כל כך מרוגשות ועל סף בכי . ״טל גל ?״ היססתי לרגע והן הסתובבו אליי ״אביגיל !״ טל אמרה בהתרגשות וחיבקה אותי , יכולתי להריח את ריח האלכוהול שנדף ממנה בצורה כל כך חזקה .

״מה אתן עושות פה ?״ שאלתי ״מאיה בת דודה של מיקה , והחבורה של מיקה הן ידידות של הבנים״ היא השיבה מצחקקת בשיכרון ״ואיפה מאיה ? ולמה אתן ככה ?״ שאלתי ״מאיה לא פה.״ גל אמרה ״אז איפה מאיה ?״ שאלתי , אם מאיה לא פה אז למה הן כן ? מה הולך פה ?

״בגלל זה אנחנו ככה !״ טל אמרה בהתרגשות ״איך ככה ? שאחת מכן תסביר כמו שצריך.״ אמרתי ״מאיה הלכה מפה עם אור ! אשכרה אור אמסלם החתיך הזה !״ טל אמרה בהתרגשות וצחקקה בשיכרון ״וגם כי אנחנו טיפה שיכורות.״ גל הוסיפה במלמול מסובבת את ראשה לצדדים ומצחקקת .

הלב שלי נפל .

הוא הלך איתה .. בלי בושה . אני מייחלת לרגע שאני אפסיק לאהוב אותו . הוא לא טוב לי . הלב שלי נשבר מבפנים , אני רוצה לבכות .

״מיקה״ קראתי לה מבחוץ בעודה בפנים עם כמה בנות , האמת מיקה די חמודה והיא אצלנו יחסית הרבה , אבל אני לא חושבת שהיא כל כך מחבבת אותי האמת .

״אה אבי״ היא יצאה לבחוץ , מוזר היא אף פעם לא קראה לי אבי .
״הן מחוקות , אני לא יודעת מה לעשות . מחר יש לנו גם יום חשוב בבית ספר הן לא יכולות לפספס את זה.״ אמרתי , מחר יש לנו יום רצוף מלא בהרצאות על צה״ל , אף אחד לא יכול לפספס את זה .

״בואי תעזרי לי , ניקח אותן הביתה.״ היא אמרה והנהנתי ״דקה אני אנעל נעליים״ אמרתי והתחלתי להתקדם אל תוך הבית ״רגע דקה אביגיל״ היא עצרה אותי מלהכנס והסתובבתי אליה מחכה שהיא תדבר .

״ראית את מאיה במקרה ? ההורים שלה לא פה והיא אמורה לישון אצלי.״ היא שאלה ״הבנות אמרו ש.. שהיא הלכה עם א-אור ..״ גמגמתי ונאנחתי , זה כל כך כואב . ״היא מה ?!״ היא כמעט וצעקה ״אני לא כל כך יודעת , נחזיר אותן הביתה ונברר״ אמרתי והיא הנהנה .

It's YouWhere stories live. Discover now