•פרק 40- די מדהימה•

4.7K 195 80
                                    

״היי״ התיישבתי על הכיסא ליד השולחן במסעדה וחייכתי במבוכה , אני לא מבינה למה היינו חייבות לבוא למקום כל כך רישמי בשביל לדבר על דבר שאני אפילו לא יודעת מה הוא , זה כל כך מביך , אני בכלל לא מכירה אותה ובשביל שיחה פשוטה אני נפגשת איתה במסעדה , הזוי.

״היי״ היא החזירה בחיוך , אך לא נראית מובכת מהסיטואציה בכלל האמת . ״תראי שיר , אני כמעט בטוחה על מה השיחה תתנהל עכשיו , אבל אני רק רוצה להגיד לך שאני באמת לא..-״ ״רגע אביגיל״ היא עצרה אותי מחויכת מעט ״הכל בסדר , אני רק רוצה לדבר איתך״ היא אמרה , האמת שמשהו בצורת הדיבור שלה הצליח טיפה להרגיע אותי לגבי כל מה שעומד להאמר כאן . לפחות היא לא כמו שי , אחרת זה היה נגמר בצורה כל כך לא טובה.

״כשאני ואור יצאנו לדייט הראשון הוא סיפר לי על איזו מישהי , הוא סיפר לי שהוא אחרי פרידה ושזו הפרידה הכי קשה שהייתה לו ושכרגע קשר רציני עם כל אחת חוץ ממנה נראה לו מיותר . לא חפרתי לו על קשר רציני שיכול להיות בין שנינו , אלא רציתי לשמוע מי גרמה לו לאהוב אותה כל כך חזק עד שגם שנה אחרי הוא לא מוכן לעזוב .

הוא סיפר לי עד כמה מיוחדת היא , סיפר לי על כמה בוגרת היא לגילה , על היופי שלה , על השלווה שלה , וסיפר לי על הצורה שהיא אהבה אותו , שהיא ניסתה להלחם בזמן שהוא כמו אפס ברח כי קצת היה קשה.

אני לעומתו לא יצאתי מפרידה , ולמען האמת לא ידעתי מה הוא באמת הרגיש כי הזוגיות האחרונה שלי הייתה מניצול . עזבנו לאט לאט את נושא הפרידה שלו וגלשנו לנושאים אחרים , מעניינים לא פחות . לאחר שהוא התעקש שאני לא אשלם , הוא שילם ויצאנו מהמסעדה . כשהוא הוריד אותי בבית הוא שאל אותי מתי הוא יוכל לקחת אותי לדייט שני .

הייתי מופתעת , לא ידעתי מאיפה זה בא וגם לא חשבתי שזה יבוא בכלל , אחרי הכל הפרידה שברה אותו והוא אמר לי שקשר רציני לא כל כך מעניין אותו כרגע , ציפיתי שאחרי הדייט הזה סביר להניח שנשאר ידידים ותו לא , אבל הוא הפתיע , כמובן שהסכמתי כי למרות הכל הוא היה כל כך מדהים שלא יכולתי שלא להסכים.

יצאנו לדייט שני , לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותו למה הוא הזמין אותי לדייט שני אם הוא אמר לי שקשר רציני לא מעניין אותו אלא אם כן זה יקרה עם אותה אחת. הוא אמר לי שהסיכוי שהוא יקבל אותה חזרה שואף לאפס , הוא אמר שכנראה היא שונאת אותו ברגעים אלה כי הוא פחדן שלא שלח הודעה ונלחם כמוה . אמרתי לו שאם היא כל כך אהבה אותך היא תבין את הסיבות שלך וממה נובע הפחד שלך .

הוא לא סיפר לי מי זאת , הוא לא ציין שמות ולא אמר איך הכיר אותה , רק סיפר על הקשר שלהם . אחר כך הוא אמר לי שהוא הבטיח לה שהוא יחכה לה , אבל שהוא יודע שאין למה לחכות כי אין סוף טוב לסיפור שלהם.

שאלתי אותו שוב למה הוא הזמין אותי לדייט שני והוא התפלא שלא הבנתי מה הסיבה אחרי כל מה שהוא אמר לי , אחרי כמה שניות של שקט הוא אמר לי שאחרי הדייט הראשון שלנו הוא הבין שהוא צריך להמשיך הלאה עם החיים שלו ,

It's YouWhere stories live. Discover now