•פרק 58 - אהבה דפוקה•

4.8K 183 182
                                    


° נקודת מבט אור °

״אלוהים .״ אמרתי כשדמעות יורדות במורד לחיי בעודי מסתכל לתוך חדרה של אביגיל בבית החולים כשכל כך הרבה רופאים סביבה .

״אני לא מאמין .״ אמרתי מעביר את ידיי אל מאחורי ראשי , מנסה להסתכל על כל דבר אחר מאשר על אביגיל ששוכבת מחוסרת הכרה .

״תסתכל עליי .״ ירין אמר , ״זה בגללי .״ אמרתי , ״אני הבאתי אותה לקצה עם הריב המזוין הזה .״ אמרתי , אני נמצא בתוך סערת רגשות שלא הרגשתי לפני , אני לא יודע מה לעשות , אני לא יודע מה אני מדבר או מה אני עושה , אני לא יודע מה אני מרגיש .

אני רוצה למות .

״מה היה בריב הזה ?״ ירין שאל , עיניו היו אדומות מדמעות וסביר להניח שגם שלי , ״אני אפילו לא יודע למה דיברתי ככה , אני הייתי שיכור .״ אמרתי ״מה אמרת לה ?״ הוא שאל ״אני ... אני חושב שצעקתי עליה , שקראתי לה זונה , אני לא זוכר בדיוק .״ אמרתי בדמעות

״קראת לאחותי זונה ?״ ירין התהפך לרגע , ״אני לא ידעתי מה אני אומר , אלוהים אני הכנסתי את עצמי לחרא .״ אמרתי , ״זו אשמתי . כל זה , זה אשמתי .״ אמרתי , לא מצליח להאמין לכל מה שקורה כאן .

״זו לא אשמתך אור .״ ירין אמר , ״זו אשמתי .״ אמרתי , ״בגללי כל זה קרה .״ אמרתי , ״זה בגללי .״ אמרתי ״זו לא אשמתך , שום דבר לא קרה בגללך .״ ירין אמר , ״בגללי היא מתה .״ אמרתי בדמעות , ״היא מתה , אני הרגתי אותה .״ אמרתי , לא הצלחתי להפסיק את הדמעות , הרגשתי שאני כבר נחנק מהן .

״זה הכל אשמתי .״ אמרתי , לא הצלחתי לעצור את כל זה , ״זה אני , הכל א..-״ ״אור תסתכל עליי !״ ירין צעק קוטע אותי מלהמשיך לדבר , מחזיק בראשי וגורם לי לפקס את מבטי עליו . ״היא לא מתה .״ הוא אמר , ״זו לא אשמתך , אתה לא הרגת אותה .״ הוא אמר

זה אח שלה אלוהים , אני לא רוצה לדעת מה הוא עובר .

זה לא משנה מה הוא יגיד , אני לעולם לא אפסיק לחשוב שאני זה שהביא אותה למצב הזה .

אם רק הייתי חושב בהגיון פעם אחת בחיים שלי כל זה אפילו לא היה קורה . לא היינו נפרדים , לא הייתי מגיע למצב שאני שיכור ובוגד בה , לא הייתי פוגע בה כל פעם מחדש .

אני אידיוט גמור

״אני הבאתי אותה למצב הזה .״ אמרתי בדמעות , מתייפח כמו נקבה ״אתה לא אור ! היא לא מתה ! תקשיב לי ותסתכל עליי !״ הוא צעק , עיניו הורידו דמעות והוא היה נראה מיואש , ״היא לא מתה . אתה לא הרגת אותה , זו לא אשמתך .״ הוא אמר ״האהבה שלכם דפוקה , זה מה שיש .״ הוא אמר

״רק תבטיח לי דבר אחד ,״ הוא התחיל ״אם היא מקבלת אותך בחזרה ; אני מתחנן בפניך שתזהר עליה . אני לא רוצה שתהיו ביחד יותר , אבל אם זה מה שהיא תרצה אני אקבל את זה , אבל זה לא אומר שאני בסדר עם זה .״ הוא אמר בבקשה ״אז תשמור עליה , בשבילי .״ הוא הוסיף , היה נראה שהוא באמת מתחנן .

It's YouWhere stories live. Discover now