•פרק 12- צד שעדיין לא ראיתי•

7.6K 221 43
                                    

״וואו״ הוא אמר כשהתנתקנו מהנשיקה ״זה היה..״ לא היו לי מילים להמשיך, לא הצלחתי למצוא את המילים הנכונות שיכלו לתאר את מה שהרגשתי באותו הרגע. ״זה היה.. וואו״ חזרתי על מה שאמר. ״אני אפרד משי, אני אגמור את זה איתה אני נשבע לך אביגיל״ הוא אמר ״קל להגיד קשה לבצע״ מלמלתי לעצמי ״אני נשבע לך אביגיל, אני אסיים את העניין הזה איתה כמה שיותר מהר״ הוא קפץ לומר.

״ואז מה?״ שאלתי שוב ״ואז את תהיי שלי, כל חלק וחלק בגוף שלך יהיה שייך לי״ הוא אמר בקול חלוש ועמוק, וכל כך כל כך סקסי. ״אור תפסיק להגיד את זה כאילו זה דבר קל״ אמרתי ״אני יודע שזה לא קל, ירין זה החבר הכי טוב שלי להזכירך״ הוא אמר ״אני יודע שאני מסתכן כאן איתך, אבל בשבילך אני אקח את כל הסיכונים האפשריים״ הוא אמר.

אם הוא רק היה יודע עד כמה הלב שלי דופק מהר עכשיו

״את יכולה לתת בי את האמון שלך?״ הוא שאל ״אור, אמון צריך לבנות במשך זמן ואפשר להרוס בשנייה״ אמרתי ״אני לא אהרוס את האמון בנינו״ הוא אמר ״אני מבטיח״ הוא הוסיף מסתכל לי עמוק בלבן של העיניים.
״א-אני צריכה לחשוב על זה״ גמגמתי.

על מה יש לחשוב מטומטמת? את אוהבת אותו והוא אוהב אותך, תקפצי על זה לפני שזה יהיה מאוחר מדי.

רק שקט השתרר בחדר. אלוהים כמה שאני שונאת שקט.
״תבטיחי לי״ הוא אמר ״מה?״ תבטיחי לי שאת תחשבי על זה״ הוא אמר ״אני מבטיחה״ אמרתי וקמתי מהכיסא.

״מה לאן?״ הוא שאל ״אני פה כבר שעתיים והשעה כבר כמעט שתיים עשרה בלילה״ אמרתי ״אני צריכה ללכת״ הוספתי.
״איך תלכי?״ הוא שאל ״ירין או משהו״ השבתי ״מה זה ׳ירין או משהו׳?״ הוא שאל ״את מתקשרת אליו עכשיו ושואלת אותו״ הוא קבע ״כן המפקד״ אמרתי ״רק שנייה תן לי גם להצדיע״ הוספתי בציניות והוא צחק. ״אוי אבי את משהו מיוחד״ הוא אמר בעודי מוציאה את הטלפון מהכיס ומצלצלת לירין.

״נו?״ הוא שואל ״הוא יהיה כאן עוד כמה דקות״ אמרתי וחזרתי לשבת על הכיסא. ״למה את לבושה ככה?״ הוא שאל ״איך זה ככה?״ שאלתי ״חשוף״ הוא השיב מבלי להרהר ״מה חשוף בזה?״ שאלתי בוחנת את לבושי ״החולצה״ הוא אמר ״זו חולצת בטן ארוכה, ולמרות שהיא בטן בקושי רואים לי משהו״ הסברתי. אני לא יודעת למה בכלל הרגשתי שאני צריכה לתת לו כל כך הרבה הסברים, הרי הוא לא אח שלי או אבא שלי או חבר שלי

למרות שהייתי רוצה

״שלא יקרה עוד פעם״ הוא אמר בוחן אותי בפעם השנייה ״אור אתה לא מחליט עליי״ אמרתי ״ברגע שאת תהיי שלי, כל החולצות האלה עפות בטיל לפח״ הוא אמר מתעלם לגמרי ממה שאמרתי שנייה לפני.

It's YouWhere stories live. Discover now