•פרק 28- שוב•

6.4K 204 181
                                    

״פאק פאק פאק פאק״ מלמלתי בזמן שירדתי במדרגות ביחד עם הבנות. ״זה לא קורה לי. מה הוא עושה פה בכלל?״ שאלתי ״אולי הוא בא להתנצל?״ מיקה שאלה בהיסוס ״פאק״ אמרתי שוב כשיצאנו מהשער.

נדחפתי  בין כל הילדים מהבית ספר שהיו בחוץ וכל כך היו צמאים למכות האלה, כלבים.
״אור!״ צעקתי ״אור די מה אתה עושה פה?״ שאלתי. כולם הסתכלו עליי ואף אחד לא הבין איך אני קשורה לאדון ׳אור אמסלם׳.

״עופי מפה!״ אור צעק ״אור אל תגרום לעצבים שלי לעלות יותר ממה שהם כבר עכשיו״ צעקתי ״אביגיל תעופי מפה!״ הוא צעק ״העיקר אתה רב עם הבן זונה הזה מכות, אבל אתה לא שונה ממנו!״ צעקתי.

״תום תעזוב!״ צעקתי.

לא מאמינה שהשניים האלה רבים מכות, ועוד יותר לא מאמינה ששוב פעם אני בין כולם נכנסת באמצע.

״אור תסתכל עליי!״ צעקתי נכנסת בין שניהם ומניחה את הידיים שלי על הלחיים שלו, מרגישה איך כל השרירים בגוף שלו נרפים לרגע.
״תסתכל עליי״ ציוויתי עליו והורדתי את מבטו בעזרת ידיי אל פניי, מסתכלת לו עמוק בעיניים ומקווה שהוא יירגע.

״תפסיק״ אמרתי כשהוא ניסה להשתחרר מהאחיזה שלי ולהרביץ לתום, שוב.

״אופיר תרחיק אותו מפה!״ צעקתי על אופיר שירחיק את תום מפה ״מצידי שימות״ אופיר צעק אליי בחזרה ״בבקשה״ אמרתי ואופיר החזיק את תום שהיה צמוד אליי כל כך בניסיון להגיע לאור.

״החברה שלך צריכה להגן עליך יא פחדן״ תום צעק ״לבינתיים אתה הקוקסינל שרק התחנן שאני אפסיק לפוצץ לך את הפנים״ אור צעק ״די כבר הוא לא שווה את זה״ לחשתי לאור וניסיתי לרכז אותו במבט שלי.

״לא ייאמן כמה שאת עוברת מאחד לאחר בכזאת מהירות״ תום צעק לעברי ״כמעט כמו זונה!״ הוא צעק וכולם הסתכלו בהלם, ואני? אני לא האמנתי שהדבר הזה יצא לתום מהפה.
״אבל דווקא מבין למה אתה יוצא איתה, היא כוסית שכל אחד היה מת לזיין, אבל זונה״ הוא צעק.

וואו.

זה קשוח.

״שחררי ממני״ אור צעק עליי, דוחף אותי ממנו ומנחית על תום אגרופים אחר אחריי השני.
״אור!״ צעקתי מנסה להרחיק אותו מתום. ״אור די!״ צעקתי והוא לא התייחס.

״אור תפסיק כבר! די!״ צעקתי על סף בכי.
״די בבקשה״ הקול שלי כבל התחיל לרעוד.

אור קם מתום והתקדם אליי ״הוא לא שווה את זה״ לחשתי לו ״פורש בשיא?״ תום מתגרה באור, שוב.
״אני נשבע לך שאני שנייה מלעצב לך את הפנים מחדש״ אור אמר ״מה עוצר אותך?״ תום שאל בהתחכמות ״הדמעות של חברה שלי״ אור אמר ופתאום שרר שקט בין כולם. הוא אשכרה אמר את זה עכשיו?

שיט

אנשים הסתכלו עליי בהלם.
אביגיל לוי, זאת שאף פעם לא הבריזה משיעורים במכוון, יוצאת עם הסטוציונר הכי גדול בחיפה? לזה אף אחד לא ציפה.
אור מוכר בכל העיר ומחוצה לה, ברמות כאלה.
הבן אגם מסתבך עם המשטרה, זיין יותר מחצי עיר ושותה ומעשן בלי סוף.

It's YouWhere stories live. Discover now