⚬ נקודת מבט אור ⚬
אני נשבע שאביגיל בזרועותיי זו ההרגשה הכי טובה בעולם.
אני לא יודע ממתי אני מדבר כמו איזה כוסית, או ממתי אני מאוהב ככה, אבל אביגיל אכן אחראית להכל. היא הטריפה לי את החושים ב 360. היא מיוחדת. אחת כזו שאתה מסתכל עליה ולא יכול שלא ליפול לרגליה.היא לחשה לילה טוב לתוך החזה שלי ונרדמה בשניות.
היא ישנה כמו מלאך קטן.
הסנפתי את הריח הממכר הזה שלה, את ריח השיער שלה הכל כך טוב שלה, ריח הגוף שלה שנטף ממנה. הכל.
היא מושלמת, ואני כל כך מת שהיא תהיה שלי, שכל הדבר הזה שנקרא ׳אביגיל לוי׳ יהיה שלי.אני מלטף את שיערה ורואה שהיא זזה לשנייה וצמרמורות מתחילות להתפשט לכל אורך גופה.
זה כל כך טוב לראות אותה עם הבגדים שלי, וכל הקטע שהם ענקיים עליה הופך אותה לדבר הכי מתוק ויפה בעולם.איך הגעתי למצב שהתאהבתי ככה באחות הקטנה של החבר הכי טוב שלי?
היא הרי אף פעם לא שמה לב אליי, ולרוב היא הייתה מסתגרת בחדר או נמצאת עם החברות שלה.
תכלס הכל בזכות משלוח המבורגר מסכן שעשינו באחת בלילה, ככה הכל התחיל. ברגע שהיא יצאה בפיג׳מה הקצרה הזאת שלה שראו שהיא קפאה איתה בחוץ, ולא יכולתי שלא לבחון אותה מכף רגל ועד ראש ולחייך.מה היה מאמין שאני אפול לרגליים שלה ככה
נישקתי את ראשה בפעם האחרונה ועצמתי את העיניים מחייך כאילו אין מחר.
אביגיל לגמרי משפיעה עליי.
-
קמתי בבוקר כשאביגיל עדיין רדומה ובזרועותיי. אני לא חושב שאי פעם הרגשתי כל כך טוב כמו שאני מרגיש עכשיו.
זזתי בעדינות, נאלץ בכאב להזיז את אביגיל מזרועותיי, מכסה אותה בשמיכה וקם מהמיטה. פתחתי את הדלת בשקט ובזהירות מהפחד שאביגיל תתעורר ויצאתי מהחדר סוגר את הדלת אחריי בשקט, אך משאיר אותה טיפה פתוחה שאני אוכל לשמוע את אביגיל למקרה שהיא תתעורר ותקרא לי.
פתחתי את דלת חדר האמבטיה, נכנס וסוגר אחריי ומתחיל להתארגן. צחצחתי שיניים ושטפתי פנים, סידרתי טיפה את השיער ולאחר מכן העברתי מבט אחרון במראה.
הקעקועים בולטים ונראים טוב בעין, השיער מסודר אבל מבולגן בו זמנית ואני די אוהב את זה, הגוף שהתאמנתי עליו שעות בחדר כושר ובאימונים בצבא נראה טיפ טופ, הכל מסודר.יצאתי מחדר האמבטיה וירדתי לסלון רואה את אמא שלי מתארגנת ליציאה לעבודה. ״בוקר טוב מאמא״ אמרתי מחבק אותה ומניח נשיקה בקודקוד ראשה. אין על האמא הזאת בעולם. ״בוקר טוב חיים שלי״ היא אמרה מנשקת אותי בלחי.