•פרק 53- יפה לך אדום•

6K 208 101
                                    

״זה סתם היה מהלחץ , תירגעו אני בסדר.״ מיקה אמרה כשנשכבה בחזרה על המיטה ״את בטוחה ?״ שאלתי ״מיליון אחוז.״ היא אמרה ״אם אתן צריכות משהו תצעקו לי , אני יורדת לבשל.״ שרית אמא של מיקה אמרה ויצאה מהחדר בעודינו מהנהנות .

״עכשיו תספרי לי מה היה עם אור.״ היא ביקשה כשהתיישבתי לידה על המיטה ״הוא גילה על הבדיקה וחשב שהיא שלי.״ אמרתי באנחה ״מה את מפגרת ?״ היא אמרה ״למה לא אמרת לו שזו הבדיקה שלי ?״ היא שאלה ״זה אישי שלך לא חשבתי שזה נכון לספר לו אלא אם כן תסכימי לי .״ אמרתי

״את סתומה לגמרי , בטח שכן !״ היא אמרה ״איך אני הייתי אמורה לדעת ?״ שאלתי ״תתקשרי אליו ותגידי לו את זה.״ היא אמרה ״לא עכשיו , כשאני אגיע הביתה אני אתן לו להרגע קצת . הוא היה ממש עצבני.״ אמרתי והיא הנהנה .

-
סגרתי את דלת הבית ועליתי לחדרי , שמה את תיק בית הספר בצד ונכנסת למקלחת טובה שתשטוף אותי מכל הסירחון של היום הזה .

יצאתי מהמקלחת , לובשת את אחד הסוודרים של אור עם מכנס קצר , שמה קרם גוף ומתיזה טיפה מהבושם האהוב עליי בריח וניל ומתחילה לסרק את שיערי .

״זהו .״ אמרתי לעצמי לאחר שסיימתי לקלוע את הצמה שלקחה לי שנים כי כל שנייה יצאה לי חתיכת שיער שונה מהחלוקה .
גרבתי גרביים ונעלתי נעלי בית וירדתי למטה , מתקדמת לכיוון החצר כדי לבדוק אם אור נמצא .

טוב זה לא חדש שהוא פה , ״אור אנחנו יכולים לדבר ?״ שאלתי מסיתה את תשומת ליבו מירין אליי ״כמה דקות.״ הוא אמר ולפי הטון שלו ידעתי שהוא עדיין עצבני מהריב שהיה לנו קודם .

אני נורא מקווה שהאגו שלו לא יתחיל שוב , אחרת אני באמת לא אדע איך לצאת מזה .

״זה דחוף נו אור.״ אמרתי ״כמה דקות אביגיל.״ הוא אמר לא מסתכל עליי ומסתכל על הטלפון של ירין , נורא מקווה שאין שם בנות כמו שירין אוהב .

״ביקשתי שתדבר איתי , אז אתה תעזוב את זה שנייה ותשמע את מה שיש לי להגיד.״ התקדמתי אליהם ולקחתי את הטלפון של ירין , גורמת לשניהם להסתכל עליי .

״מה ?״ הוא שאל ״בוא שנייה , אתה לא תמות .״ אמרתי מושכת אותו ומכניסה אותו לתוך הבית .

״מה יש לך להגיד ?״ הוא שאל ״הבדיקה הייתה של מיקה .״ אמרתי ״של מיקה ?״ הוא שאל ״כן אידיוט , לא שלי.״ אמרתי ״עם מי כבר יכולתי לשכב.״ אמרתי ״לא היה לך אף אחד חוץ ממני ?״ הוא שאל בהפתעה

״למה אתה כל כך מופתע ? פשוט לא נראה לי נכון לשכב עם מישהו או להכנס למערכת יחסים כשאני אוהבת בן אדם אחר .״ אמרתי ״והבן אדם הזה הוא אני אה , יא  מאוהבת.״ הוא אמר בחיוך מרוצה

״למה לא אמרת לי שזו הבדיקה של מיקה ?״ הוא שאל מתיישב על הספה ואני אחריו ״כי זה דבר שהוא אישי שלה , לא ידעתי אם אני יכולה לספר לך בלי האישור שלה ..״ אמרתי באנחה נשענת על החזה שלו

It's YouWhere stories live. Discover now