•פרק 17- אחרי•

6.3K 206 72
                                    

תומי💘:
׳מאמי אני למטה רדי׳

הודעה מתום נשלחה אליי בול בזמן כשסיימתי לאכול את ארוחת הבוקר שלי.

אני:
׳חצי דקה אני יורדת׳

שלחתי ותליתי את התיק על כתפיי

״ביי ביי״ אמרתי להורים שלי, מתקדמת לעברם במהירות מנשקת אותם ויוצאת מהבית עם הטלפון בידי.

אור כבר השתחרר ממזמן מבית החולים בטענה שאין לו מה להמשיך לשהות שם כי כל מה שהוא צריך זה רק מנוחה, ככה שהוא עדיין לא חזר לבסיס.

רחוק מהעין רחוק מהלב עבד לי די טוב הייתי אומרת.
אני ותום ביחד כבר כמעט חודש ואני יכולה להגיד שאני ללא ספק מאושרת. כולם חושבים שאני עוד משחק בשבילו ושבטח הוא יזרוק אותי אחרי שנשכב, אבל אני לא מתכוונת לשכב איתו בקרוב והוא מכבד את ההחלטה שלי יפה מאוד.

למיטב ידיעתי אור עדיין עם שי.
כל פעם שהוא נמצא אצלנו בבית, מה שקורה הרבה מאוד, אני יוצאת. או שאני הולכת לבית של אחת מהבנות, או שאני הולכת לתום. אפשר לומר שכל יום מאז הנשיקה העברנו בזרועותיו אחד של השנייה. שבוע אחרי אותו יום הוא כבר הכיר אותי למשפחה שלו בקידוש של ערב שישי, הרגשתי כל כך טוב באותו הרגע והתרגשתי אך פחדתי בו זמנית.

המשפחה שלו קיבלה אותי בזרועות פתוחות והסירה כל חשש אפשרי שישב על הלב שלי. יש לו משפחה מדהימה ללא ספק.
התחברתי נורא מהר עם אמא שלו והיא אומרת שאני מתחילה להחזיר את הבן שלה לתלם. היא אמרה שהיא בחיים לא ראתה את תום יושב ומתכונן למבחן מאז כיתה ח׳. ומאז שאני הגעתי הוא לוקח הכל בידיים ולוקח אחריות גדולה. זה משמח אותי לחשוב שהקשר שלנו משפיע עליו לטובה בדיוק כמו שהוא משפיע עליי לטובה.

ההורים שלי חזרו מלפני שבועיים.
כמובן שבאותו היום של הדייט שלי עם תום התקשרתי לאמא שלי לספר לה הכל, כי אחרי הכל אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי והיא אף פעם לא תנטוש אותי כשאחרות כן ינטשו אותי. הכרתי את תום להורים, הם כבר יודעים הכל עליו מסיפורים שירין סיפר להם, ולמרות הכל הם אוהבים אותו כמו בן בית ומזמינים אותו תמיד. זה משמח אותי שהמשפחות שלנו קיבלו את הקשר שלנו בעין יפה, אבל ירין.

ירין בהתחלה שנא כל מחשבה אפשרית על כך שאני יוצאת עם תום. הוא פחד וזה טבעי לגמרי שהוא יפחד. הוא חשב שהוא יפגע בי וינסה להשכיב אותי, ולאחר שיחה שלו עם תום כל התפיסה שלו לגביו השתנתה לגמרי והשניים האלה מעין חברים טובים מאז.

אני לא יכולה להגיד שלגמרי התאהבתי בתום.
עדיין יש חלק בלב שלי ששייך לאור, ואני חושבת שהוא תמיד יישאר שם.
אני לא יכולה להכחיש ולהגיד שעדיין לא נשארו בי רגשות אליו, כי נשארו.
אבל אני מנסה להרחיק אותו כמה שיותר מהחיים החדשים שבניתי לעצמי בכל החודש הזה. אני מנסה להתרכז כמה שיותר בתום, בלימודים, בחברות שלי, והכי חשוב- במשפחה שלי.

It's YouWhere stories live. Discover now