״את רוצה שאני אקפיץ אותך לבית ספר ?״ אור שאל לאחר שקם מהמיטה ״אני אשמח .״ אמרתי בחיוך נושקת ללחי שלו ״אתה נכנס למקלחת ?״ שאלתי כשהתקדם לכיוון חדר האמבטיה
הוא הנהן בעייפות ״כן .״ הוא אמר בשקט מגרד את עורפו וממשיך להתקדם כשהוא חסר חולצה ״יש לך בגדים פה בארון.״ אמרתי פותחת את הארון ומוציאה לי בגדים לבית ספר , ״כן אני יודע , אני אתלבש כבר בחדר .״ הוא אמר והנהנתי מתחילה להתארגן לבית הספר .
כבר שלושה שבועות וחצי , ממש קרוב לחודש , עברו מאז שהמצב שלי ושל אור חזר להיות כמו שהיה , ואת האמת ? אני יכולה להגיד שאני שמחה ללא ספק .
אנחנו לא מרבים לריב כל כך , וגם אם כן אנחנו פותרים את הדברים כמו בני אדם ולא בצרחות כמו שנהגנו לעשות פעם .
אני באמת חושבת שהוא עושה לי טוב , ואני עושה לו , אנחנו עושים טוב אחד לשנייה , ורוב הסביבה שלנו מעידה על כך .לחשוב שעד לא מזמן בכלל לא היינו מדברים והיינו רק רבים , אני אשקר אם אני אגיד שלא חיכיתי בציפייה שנחזור להיות כמו פעם , זו התקווה היחידה שאשכרה נשארה לי ולא התפוצצה .
״אתה לא חייב לקחת אותי אם אתה עדיין עייף , אני יכולה גם לנסוע עם הבנות .״ אמרתי כשהוא פיהק והחל להתלבש , הוא נראה מותש האמת . ״אני יודע שאני לא חייב , אבל אני רוצה .״ הוא אמר בחיוך , מה שגרם גם לי לחייך . הנחתי נשיקה על שפתיו ואספתי את שיערי לגולגול .
״כמה שאת יפה״ הוא אמר מכווץ את לחיי ״די להציק לי !״ התלוננתי ״את כזאת חמודה שאת כועסת .״ הוא אמר מביא לי נשיקה קטנה על האף וצוחק עם חיוך על הפנים ״אתה כאילו חי מלהציק לי.״ אמרתי ״אני חי מלנשק אותך , ולהיות איתך ולהציק לך , כזה אני .״ הוא אמר בגאווה ובקיטשיות .
האמת שהדבר האחרון שאפשר להגיד עליי ועל אור זה שאנחנו קיטשיים . כן יש לנו רגעים כאלה , אבל ממש מעטים . אנחנו מראים את האהבה שלנו אחד לשנייה בהצקות ובשטויות , ולפעמים אנחנו גם צוחקים אחד על השנייה . אבל כאלה אנחנו , ואני אוהבת את המערכת יחסים שלנו כמו שהיא .
חוץ מזה שלהיות קיטשיים כל היום ולקרוא אחד לשנייה ׳בייבי׳ או ׳אהבה שלי׳ או ׳חיים שלי׳ וכל אלה למיניהם בשלב מסוים מתחיל טיפה להמאס לא ?
״דביל .״ מלמלתי ״שמעתי את זה.״ הוא אמר מפזר את שיערי שלפני שנייה אספתי לגולגול ״אבל למה ?״ צעקתי מסתובבת מהמראה בפרצוף כועס ״אני אוהב שהשיער הארוך שלך פזור.״ הוא אמר מניח נשיקה בראשי , איך הוא תמיד מרכך אותי .
״אתה הזוי.״ אמרתי ״הזוי שאת אוהבת , אשמתך לא אשמתי .״ הוא אמר גורם לי לצחוק
״האופנוע שלך הוא כמו מכונת הרג.״ אמרתי כשירדתי מהאופנוע שלו , הוא לא נורמלי , הוא נוסע כמו מטורף ״נסעתי איתך לאט !״ הוא אמר כחף מפשע מוריד את הקסדה מראשו ויורד מהאופנוע