״את מה את לא יודעת אם את רוצה יותר?״ שאלתי אותה מפחד פחד מוות מהתשובה שלה, בדיוק כמו אתמול.
״את זה״ היא אמרה מצביעה עליי ועליה, היא אמרה את התשובה שממנה כל כך פחדתי זין.״רק שלושה ימים מסכנים שרדנו ביחד אור, וכבר הספקתי להפגע בשביל שנה אני חושבת. לפי שהחלטנו לקחת את ההחלטה הזאת ואשכרה להיות ביחד כל דבר שעשית פגע בי עד עמקי נשמתי אור. נמאס לי להפגע, בשלב מסוים אני כבר מרגישה מותשת. כל הארבעה חודשים האלה של בכי כל יום מחדש כשאני שוכבת במיטה.. קשה לי אור, אני לא יודעת אם אני אצליח לעשות את זה מבלי להתפרק באמצע״ היא אמרה ושברה אותי מבפנים עם המילים שלה. הרגיש כאילו הן מחללות לי לתוך הגוף ומרסקות אותי מבפנים.
״את לא אוהבת אותי?״ שאלתי ״אני לא אמרתי דבר כזה. אני אוהבת אותך יותר מדי ובאותה מידה שאני אוהבת אתה גם פגעת בי יותר מדי״ היא אמרה והרגשתי לרגע כמו שידור חוזר של אתמול, אני רק כל כך מפחד שאני אאבד אותה, והפעם לתמיד, בלי טעויות ובלי תיקונים.
״אביגיל אני דפוק, אני טמבל, אני זין, אני כל דבר. תאמיני לי שאני יודע. אבל אני לא אצליח לעמוד בזה אם אני אאבד אותך. אין שום סיכוי שבעולם אביגיל.״ אמרתי והרגשתי שאני שנייה מלהתפרק לה בידיים. בחיים שלי לא הרגשתי את הצורך המזוין הזה להתפרק בגלל בחורה. אף פעם לא ייחסתי חשיבות לדברים, תמיד הייתי אדיש אליהם ולא נתתי להם להשפיע עליי יותר מדי.
היא לא הגיבה, והשקט הזה שלה הרג אותי.
הרגיש לי כאילו היא לא יודעת איך לסיים את זה.״אני אוהב אותך אביגיל, אני לא יכול לאבד אותך. אני לא רוצה להעביר שנייה אחת בחיים שלי בלעדייך. יותר מדי זמן חיכיתי לרגע הזה ועד שהשגתי אותך איבדתי אותך באותה השנייה כי אני אידיוט. בבקשה, אני מצטער. אני כל כך מצטער אני לא יודע מה חשבתי. אני לא חשבתי בעצם כשאמרתי את זה, חשבתי שזה יעשה לך טוב להיות בלעדיי כי יפסיק לכאוב לך. אבל טעיתי, ואני כל כך מצטער שהכאבתי לך. ההודעה ששלחת לי אתמול ריסקה אותי מבפנים אביגיל, הבנתי את הטעות המזוינת הזאת עוד הרבה לפני, אבל ההודעה הזאת גרמה לי לפחד לאבד אותך יותר מכל דבר אחר״ אמרתי
״אני לא יכולה להפגע יותר, נשבר לי״ היא אמרה ״בבקשה אביגיל״ אמרתי.
״אני אוהב אותך, אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם״ אמרתי ולא נתתי לה להגיב יותר מדי, הדבקתי את שפתיי לשפתיה בחוזקה ומנשק את השפתיים האלה שלה שרק חלמתי עליהן במשך כל הלילה הזה.
אף אחד לא יכול להבין ולדעת כמה שאני מצטער, כמה שאני מרגיש חרא עם עצמי על מה שנתתי לה לעבור.
אבל אני מנסה לתקן את כל הטעות הזה.הלשון שלי נכנסה אל פיה וחקרה כל מקום בפה שלה.
היא פתחה את הפה ולא התנגדה,
אני כל כך מקווה שהצלחתי לתקן..