״שיט.״ הוא מלמל לאחר שניתק את שפתיו משלי . ידעתי שזה מה שיקרה , אני כבר יכולה לראות את עצמי בוכה אל תוך הלילה בגלל הנשיקה המזוינת הזו .
״זה לא היה צריך לקרות.״ הוא אמר , אוקיי הוא לא יכול לעשות את זה . לעזאזל איתו !
״מה ?״ שאלתי ״תשכחי מזה , ממה שהיה פה עכשיו.״ הוא אמר ״אור אתה לא יכול לנשק אותי ואז להגיד לי לשכוח מזה .״ אמרתי ״אז אני אגיד לך עכשיו ; תשכחי מזה.״ הוא אמר יוצא מהחדר .
״לא אתה לא יכול להגיד את זה ולהתחמק כאילו כלום !״ צעקתי יוצאת מהחדר שלי בסערה ונעמדת מולו ״אביגיל אני יכול לעשות מה שבא לי , אמרתי לך כבר , את האחרונה שתגיד לי מה לעשות.״ הוא אמר
כוסעמק הלב שלי לא יכול לעמוד בשיט הזה יותר .
״ממתי הפכת להיות כזה ?״ שאלתי מניחה את ידי על הלחי שלו ומלטפת מעט . ״אמרתי לך , מאז שאת הפכת אותי לכזה.״ הוא אמר מחזיק בידי שעל פניו ״עכשיו תורידי את היד ותתני לי ללכת.״ הוא אמר מוריד את ידי מפניו ויורד במדרגות .
מותיר אותי לבד , מרוסקת , כמו תמיד .
זה לא שציפיתי למשהו אחר , הרי ידעתי שזה יקרה . זה היה צפוי מדי . אבל לא , בכל זאת נכנסתי לזה עוד פעם כמו מטומטמת .
״בן זונה ..״ מלמלתי מנגבת דמעה בוגדנית שירדה מעיניי וטרקתי את דלת החדר .
הייתי חייבת לדבר עם מישהו , לא רציתי ליפול עוד פעם על הבנות עם כל הנושא הזה , הן סובלות ממני מספיק עם זה .
״הלו״ נשמע קולה מצדו השני של הקו כשענתה ״הוא בן זונה , הוא כל כך בן זונה ..״ אמרתי מרגישה שהדמעות כבר מתחילות לצאת ״מה קרה אביגיל ?״ היא שאלה
״הוא הביא אותה לפה , כבר חודש שהיא הסטוץ הקבוע שלו , היא חושבת שהם ביחד , והוא הביא אותה לפה עכשיו ונישק אותי לפני דקה !״ צעקתי בבכי לטלפון , עוד העיקר אמרתי לעצמי שאני לא אבכה יותר .
נמושה
״אני לא יכולה להשאר פה עוד דקה.״ הוספתי מנגבת את הדמעות ״תתארגני , תכיני לך את הדברים לבית ספר מחר , אני באה לקחת אותך את תשני אצלי היום.״ היא אמרה , כבר אמרתי שהיא די מדהימה ?
״תודה שיר.״ אמרתי ״שטויות , אני עוד ארביץ לילד המפגר הזה . תתארגני כמה דקות אני אצלך.״ היא אמרה ״סבבה.״ אמרתי ״ביי ביי.״ היא אמרה וניתקתי את השיחה .
״ירין.״ ירדתי למטה יוצאת לחצר ״אני הולכת.״ אמרתי ״מה הולכת ? לאן את הולכת ? שום דבר תישארי בבית.״ הוא אמר ״ירין אני צריכה לצאת.״ אמרתי
״קרה משהו ?״ הוא שאל ״לא קרה כלום.״ אמרתי מנגבת את פניי מהדמעות הבודדות שנשארו . ״לאן את הולכת ?״ הוא שאל ״שיר תכף באה לקחת אותי , אני אשן אצלה היום ואלך ממנה לבית ספר . אני אכתוב הודעה לאמא ואבא רק תודיע להם למקרה שהם לא יראו.״ אמרתי