•פרק 56 - באולינג•

4.4K 161 275
                                    

״אני חושבת שאת צריכה לתת לו הזדמנות גול .״ סתיו אמרה בעודינו יושבות על המיטה בחדר שלי . כבר עבר שבוע מאז שנתתי לרועי את מספר הטלפון שלי , הוא מדבר איתי כשהוא יכול ואפילו הציע שניפגש כשהוא חוזר הביתה .

אך אני לא חושבת שאני במצב להכנס לזה שוב , או אפילו לתת לזה הזדמנות .

כבר חודשיים ושבוע מאז המקרה , התקפי החרדה שלי ממשיכים לבוא בתדירות גבוהה , אני בקושי מצליחה לישון ולאכול , והכי כואב זה ; שאני רוצה לצאת מזה , אבל אני לא מצליחה .

״א-אל תקראו לי גול .״ חזרתי על מה שאני אומרת בכל פעם שקוראים לי ׳גול׳ . ״מצטערת .״ סתיו אמרה בחיוך נבוך , חייכתי אליה בחזרה , לפחות את מה שהצלחתי לגייס . ״למה שלא תתני לזה צ׳אנס אבי ?״ ליבי שאלה

״אני לא יכולה פשוט , לא כשאני עדיין מאוהבת בצורה הכי כואבת באור . אני לא יכולה להכניס את עצמי לזה שוב , אני לא במצב לזה .״ השבתי , ״אביגיל עברו כבר חודשיים בערך , את צריכה להתחיל להתקדם הלאה . הוא כבר עשה את זה בזמן שאת סובלת , אל תתני לו את התענוג הזה . הגיע הזמן שלך להמשיך הלאה , לפתוח פרק חדש בחיים שלך , לנסות אפילו , לפחות תנסי .״ מיקה אמרה , יש הגיון בדבריה , הרבה הגיון .

אבל עדיין , אני במצב להכנס למערכת יחסים ? אני במצב לנסות בכלל ? אני במצב לצאת לדייטים ?

אני לא חושבת .

ובכלליות , אני לא חושבת שבמצב הנוכחי אני אצליח להפתח בפני מישהו , ריגשית בעיקר . אני לא יכולה לצאת עם בן אדם ולהסתיר ממנו כמעט את כל החיים שלי ולהרחיק אותו ממני בכל פעם שהוא ינסה להתקרב , בין אם זה פיזית ובין אם זה רגשית , אחרת אני רק אפגע באותו בן אדם . ורועי נראה לי אחלה בן אדם , אני לא רוצה להיות זאת שתפגע בו .

זה לא מגיע לו .

ורק דיברנו ,

רועי כהן :
׳נו שקלת את ההצעה שלי כבר ?׳

״מי זה ?״ ליבי שאלה , ״זה הוא ?״ סתיו שאלה , הנהנתי באכזבה . אני באמת לא יודעת מה להשיב לו על השאלה הזו . כבר יום שלם שאני מורחת אותו , ולא מכוונה רעה , אלא מהפחד להכנס לזה שוב . אור לגמרי גרם לי לפחד מכל דבר שקשור לאהבה , וזה צילק אותי בכל מובן שיכול לצלק בן אדם .

בין אם זה הצלקות שיש לי על הידיים מהחתכים , ובין אם זה מהצלקות שיש על הלב השבור שלי .

״מה הוא כתב לך ?״ מיקה שאלה , הרמתי את הטלפון שלי והסתכלתי על המסך , לא נכנסת להודעה . ״הוא שאל אם כבר שקלתי את ההצעה שלו לצאת בסוף השבוע .״ אמרתי באנחה , ״אביגיל בבקשה ממך . אנחנו לא מבקשות ממך להכנס עם הבן אדם לקשר עכשיו , אנחנו רק רוצות שתתני עוד הזדמנות לדברים . שלא תסגרי את עצמך , הנזק יעשה רק לך והוא כבר נעשה ! בבקשה , תתני לו הזדמנות , אולי זה יעשה לך רק טוב .״ סתיו אמרה , מנסה להשמע משכנעת ומיואשת בו זמנית , מה שעבד לה .

It's YouWhere stories live. Discover now