•פרק 35- האהבה הראשונה והאחרונה שלי•

7.1K 235 180
                                    

כמה שהוא הספיק להשתנות בכל השלושה חודשים האלה לעזאזל.
השרירים שלו גדלו, אפשר לראות שהוא החליט להשאיר את הזיפים הקטנים שלו, השיער שלו טיפה ארך ואני אוהבת את זה.
אני פשוט אוהבת אותו ואני כל כך התגעגעתי אליו לעזאזל עם העולם הזה.

הוזה אני לא

או שיש מצב?

״אני הולכת לשירותים״ אמרתי לסתיו ״מה את משאירה אותי לבד?״ היא שאלה, מיקה לבינתיים רוקדת עם אליה וליבי יושבת עם דור וחברים שלו ״תלכי לשבת עם ליבי מצחיקה, אני כמה דקות חוזרת״ אמרתי ״תעשי את זה מהר״ היא אמרה ״את לא רוצה שאני אבוא איתך? אלה שירותים של מועדון להזכירך״ היא אמרה ״אני בסדר אף אחד לא יעשה לי כלום״ אמרתי מוציאה את הגז פלפל שדחוס לי מאז ומתמיד בתיק ״יופי, תמהרי ותתקשרי אליי אם קורה משהו״ היא אמרה והסתובבתי

״רגע אבי״ היא אמרה עוצרת אותי גורמת לי להסתובב בחזרה אליה ״מה?״ שאלתי ״את בטוחה שאת לא רוצה שאני אבוא איתך? אני אחכה לך בחוץ אפילו״ היא אמרה ״סתיו הכל בסדר, תחזרי לשבת אני כמה דקות אחזור״ אמרתי והיא הנהנה והסתובבתי מתקדמת לכיוון השירותים.

נכנסתי לשירותים בלחץ, מתחילה להתנשף ומסתכלת על עצמי במראה.
רוב הסיכויים שזה הוא, כל בן אדם מהאזור נמצא פה.
אבל זין אולי ראיתי מישהו דומה לו? מה הסיכוי שמבין כל האנשים המבט שלי אנחת דווקא עליו אלוהים.

אני ממשיכה להסתכל על עצמי במראה ושוטפת את פניי, מנסה להרגע כמה שיותר.
הדלת נפתחה והבהילה אותי מעט ״תפוס פ-..״ עצרתי את המשפט כשראיתי את אור ולא אחר נכנס לשירותים.

אלוהים ישמור הוא כזה יפה אני לא מאמינה.

״חשבתי שדמיינתי״ הוא אמר ״אז לא הזיתי״ אמרתי בלחש בעודו מתקדם אליי. הרגשתי שהגוף שלי מתחיל לרעוד, אפילו הקול שלי רעד. כל כך התגעגעתי אליו שאני כבר שוכחת את המילים.
״התגעגעתי אליך״ אמרתי בקול רועד והרגשתי את הדמעות תקועות לי כמו עצם בגרון ״גם אני התגעגעתי אלייך, את לא מבינה אפילו עד כמה״ הוא אמר ולא אמרה שנייה עד שהוא הצמיד אותי לחיבוק חם.

הריח שלו..

״אלוהים את כל כך יפה״ הוא לחש בעודו מחבק אותי ומסניף את צווארי, מניח עליו על הדרך כמה נשיקות קטנות.
״כל כך התגעגעתי אליך״ אמרתי ודמעה לא רצויה ירדה מעיניי ״היי, תסתכלי עליי״ הוא אמר מנתק את החיבוק וגורם לעיניים שלי להפגש בעיניים המושלמות שלו, אלוהים ישמור.

מבלי מילים מיותרות, הוא הטיח את שפתיו על שלי במהירות וגרם לי להיסחף לתוך העולם שלו, שוב. משהו בנשיקה הזאת היה שונה.
זו נשיקה שאמרה הכל לדעתי, בחיים שלי לא אהבתי ככה מישהו.
אחח, השפתיים האלה שלו, כמה שהתגעגעתי אליו אלוהים ישמור.
אני לא יכולה להפסיק את הדמעות אלוהים.

It's YouWhere stories live. Discover now