A nevem Rose Black. 18 éves vagyok és jelenleg ápolónak tanulok. Ez az utolsó évem, ezért az iskola szabályzata szerint a teljes utolsó évemet gyakorlattal kell töltenem. Jelenleg Stockholmban élek az apukámmal. Csak ketten vagyunk már, mivel anya elment. Már 8 éve, hogy itt hagyott minket. Mind a ketten teljesen összetörtünk, de az idő segített begyógyítani a sebeket és teljes értékű emberként folytatom tovább az életem. Mindig is az volt az álmom, hogy ápoló legyek, mert szerettem törődni az emberekkel és segíteni nekik. Amikor anya is kórházba volt, neki is rengeteget segítettem. És nagyon jól érzem magam ebben a környezetben. Végre azt csinálhatok amit akarok és érdekel. Összesen 20-an vagyunk az osztályba és holnap derül ki, hogy ki melyik kórházba mehet gyakorlatra. Nagyon izgulok hiszen egy teljes évig ott kell majd lennem ahova beosztanak. A tanárok kedvelnek, mert eddig mindig kitűnő volt az átlagom és nagyon precízen dolgozom, továbbá mindig kedves vagyok a páciensekkel. Magamról talán még annyit, hogy 166 centi vagyok, apa "tacskónak" is szokott emiatt hívni. Sosem szerettem kitűnni a tömegből, mindig meghúztam magam. Csak néhány nagyon jó barátom van, de nem igazán vagyok népszerű, mert én nem vagyok az a tipikus lány aki három kiló vakolatot ken magára és csak a divat érdekli. Imádok olvasni és járni a várost, vagy akár a természetet is. Nagyon szeretek utazgatni és minden vágyam egyszer körbeutazni a Földet. De majd ha talán lesz annyi pénzem, meg is valósítom. Egyenlőre csak jussak be egy kórházba és végezzem el a gyakorlatot.
---------------------------------------
Sziasztok! Ez az első komolyabb történetem és tudom, hogy egyenlőre nem túl izgalmas, de igyekszem. Remélem megtetszik majd nektek. Bye, T.O.
YOU ARE READING
Kedves idegenek (JK ff.)
FanfictionAz elején nem ismerték egymást... A lány csak dolgozni akart. A 7 fiú csak a világot akarta meghódítani. És hogy hogyan találkoztak össze? Rose Black, egy 18 éves lány aki ápolónak tanul, hatalmas lehetőséget kap. Lehetősége nyílik csatlakozni ahhoz...