4. Fejezet

550 26 0
                                    

A nap erőteljesen világított be a szobámba jelezvén, hogy itt az ideje felkelni. Ránéztem az órára és még csak nyolcat mutatott. Kilenckor lesz találkozóm a hallban Dr. Rayannal. Még volt egy órám, ezért beálltam a zuhany alá és elkezdtem gondolkodni a napomon. Délelőtt eligazítás, majd kora délután a fiúknak próbája lesz, amire már nekem is mennem kell. Nem is olyan vészes. Kiszálltam a zuhanyzóból, majd megtörölköztem és visszahúztam a pizsamámat, mert természetesen az aranyhal memóriámnak köszönhetően elfelejtettem behozni a mai napi ruhámat. Kinyitottam és mikor felnéztem az ágyamra három szempár meredt rám.

-Na végre, hogy kijöttél már legalább fél órája rád várunk! - mondta Suga, én meg akkor jöttem rá, hogy még csak pizsamában vagyok, ami nálam egy rövid gatyát és egy egyszerű trikót jelentett. Természetesen a trikó alatt semmi nem volt.

-Menjetek ki, még fel sem öltöztem! - kiáltottam rájuk és próbáltam eltakarni magam a kezeimmel, nem sok sikerrel. Szörnyen kínos volt.

-Ugyan húgi, a bátyád vagyok. A testvérek látják egymást pizsamába! - nevetett Suga, de az én kedvem még mindig nem volt olyan jó, mint nekik. 

-Most azonnal menjen mindenki kifelé! Jézusom ki tudja mit láttatok, nyitva volt az ajtó is! - fogtam a fejemet, majd a három fiú vette a lapot és nevetve felálltak.

-Esküszöm Rose én nem leskelődtem. - tette szívére a kezét Jimin és kisétált az ajtón. Azután Suga jött el előttem és a kiskutya szemeivel próbált meg enyhíteni a dühömön.

-Tényleg nem lestünk esküszöm! Ne haragudj huuuuugi! - nyújtotta el a végét, majd amikor elnevettem magam, tudta, hogy már nincs baj és elrohant Jimin után. Végül Jungkook indult meg a szoba sarkából az ajtó felé, majd megállt, mielőtt kilépett volna rajta és felém fordult. Nagyon közel voltunk egymáshoz és természetesen paradicsom vörös lett az arcom. Megint úgy nézett, hogy egyszerűen nem tudtam szabadulni a pillantásából.

-Én esküszöm, hogy ők nem lestek! - mondta, majd megjelent egy hatalmas vigyor az arcán. Én csak bólintottam és imádkoztam, hogy legyen vége a beszélgetésnek. Végül kisétált és becsukta maga után az ajtót. Eltelt egy kis idő mire felfogtam mit mondott igazából. Elöltött a düh és azonnal kitéptem az ajtót, majd távolodó alakja felé kiabáltam:

-Hé te! - Jungkook visszafordult, majd kacsintott egyet és nevetve távozott. Bármilyen dühös is voltam elmosolyodtam ezen a tettén. Ez a fiú már most tudom, hogy a sírba fog vinni engem. Vissza sétáltam a szobába és gyorsan felöltöztem, mert a kis reggeli találkával elég sok idő elment. Gyorsan lesiettem és leültem az egyik asztalhoz, majd rendeltem magamnak egy teát, amíg Dr. Rayan ide nem ér. Úgy gondoltam, hogy egy szakállas idősebb öreg bácsi fog besétálni, de ehelyett egy modell reklámból szabadult 170 magas nő sétált velem szembe mosolyogva.

-Szervusz, én Dr. Elina Rayan vagyok a fiúk orvosa. Te biztosan Rose vagy. - rázott velem kezet, én meg még mindig a sokk alatt voltam, hogy milyen gyönyörű ez a nő. - Akkor kezdjünk is neki. Mondj kérlek magadról pár szót. - mosolygott biztatóan.

-A nevem Rose Black és 18 éves vagyok. Apukámmal élek Stockholmban és egészségügyet tanulok az iskolába. Vannak ápolói képességeim és a fizikoterápiával is sokat foglalkoztam. Szeretek olvasni és elég jól bírom a strapát. - mondtam, majd elhallgattam, mert fogalmam sem volt mit kéne még mondanom. 

-Nos ezt örömmel hallom. Szükség is lesz a kitartásodra, mert ha egyszer elindulunk akkor nagyon húzós lesz minden nap. Ezen a héten még Koreában leszünk, aztán utazunk tovább, akkor kezdődik a móka. Gondolom Sejin elmondta, hogy te leszel a mindenes, de kérlek ne vedd komolyan. Természetesen ti csak segédek vagytok a másik két asszisztenssel, én vagyok a doktor. A feladatod igazából annyi lesz, hogy alap vizsgálatokat elvégezz a fiúkon, a próbák után, meg a koncertek után. Természetesen, ha valami komoly egészségügyi probléma adódik, akkor engem kell hívnod. Nem mindig te kell vizsgáld az összes fiút, ez általában be van osztva. Jelenleg Joe foglalkozik Namjoonnal, Tae-val, és Jinnel, Sarah pedig Jiminnel és J-Hopeal. Neked fog maradni Suga és Jungkook. A mai nap még csak figyelned kell, először megmutatom mit, hogyan kell csinálni. Nem kell a fiúk minden apró kis problémáira reagálni vagy figyelni, mert ezek heten aztán tudnak nyávogni ha fáj valamijük. Ti hárman mindig ott kell legyetek minden próbán és koncerten, de sokszor fogok én is csatlakozni. A más jellegű eseményekkor, mint például rajongói találkozó, vagy műsorbeli szereplés, csak egyikőtök kíséri el a fiúkat. Ezt mindig ti döntitek el, de szerintem te leszel az, mert a másik két asszisztens iszonyatosan lusta. - mosolygott rám a nő. Általánosságban véve nincsen komoly sérülése a fiúnak soha, szóval nem lesz annyira nehéz dolgod. És innentől én vagyok a felettesed, szóval ha Sejin hisztizik neked valamiért akkor nyugodtan mond azt, hogy te az én utasításaimat követheted csak. Minden érthető? - kérdezte.

Kedves idegenek (JK ff.)Where stories live. Discover now