Szerdán délután már teljesen bezsongva készülődtünk a bulira. Kookkal megbeszéltem, hogy megyek, azzal a feltétellel, hogy viszek telefont és ha baj van akkor hívom. Felvettem egy fekete egybe részes ruhát, Elsa pedig egy kék feszülős szettet húzott magára. Leküldtünk még a szobába két tequilát és nekivágtunk az estének. Mexikóváros híres az éjszakába nyúló, fűtött hangulatú, hatalmas bulijairól. Mikor leértünk, írtam egy SMS-t Kooknak, hogy elindultunk, aztán beültünk egy taxiba. Kiszálltunk a város legjobb klubja előtt, ahova a mi tökéletes barátaink szereztek VIP belépőt, ezért sorban állás nélkül be tudtunk jutni. Meg is céloztuk a bárpultot és kértünk fejenként egy tequilát. Rájöttünk, hogy még mindig szomjasak vagyunk ezért iszogattunk még egy ideig a pultnál, majd amikor megszólalt Elsa kedvenc száma, bevonszolt a parkett közepére. A hangulat fergeteges volt. Mindig is ki akartam próbálni, milyen lehet egy ilyen helyen partizni és attól függetlenül, hogy teljesen idegenbe voltunk, nagyon otthonosan mozogtam. Épp egy latin zenére mozgattuk a csípőnket, amikor két kezet éreztem a derekamon. Hátrafordulva egy ködös tekintetű fekete hajú, izomtrikóban lévő srácot pillantottam meg.
-Gyere cica táncoljunk... - férkőzött közelebb, miközben kezdett lecsúszni a keze a fenekemre. Próbáltam ellökni magamtól, de sokkal erősebb volt nálam. Elsa annyira bele volt merülve a táncba, hogy észre se vette mi történik körülötte.
-Hagyj békén kérlek, nem akarok veled táncolni! - kiáltottam neki, de egy cseppet sem érdekelte. Kezdtem kicsit félni, amikor ráhajolt a nyakamra, de még mielőtt bármit is csinálhatott volna, valaki lerántotta rólam.
-Hé te patkány, azt mondta nem! - ordította felé egy csaj, majd ellökte a tömegbe. Annyira hálás voltam neki, hogy megöleltem.
-Köszönöm, hogy segítettél rajtam, nem is tudom mit csináltam volna, ha nem avatkozol közbe!
-Nincs gáz, szívesen tettem, meg hát ordít rólad, hogy külföldi vagy és gondoltam elkél a segítség. - mondta. - Gyere meghívhatlak egy italra?
-Inkább én hívlak meg téged! - válaszoltam. - Egyébként Rose vagyok!
-Én pedig Emily! Nagyon örvendek! - mutatkoztunk be, miközben kértük ki az italokat. - És honnan érkeztél? Egyáltalán mit csinálsz itt Mexikóba? - kérdezte lelkesen.
-Svédországból érkeztem és épp világ körüli úton vagyok. - meséltem. Még jó, hogy részegen eszembe jutott, hogy nem kéne elpletykálni mindenkinek, hogy épp a BTS-el turnézom. - És te honnan jöttél?
-Én Los Angelesből ugrottam le egyet bulikázni! Senki nem tudja, de itt vannak a legjobb partik!
-Az biztos! Hatalmas a hangulat, nagyon élvezzük a bulit!
-Nem egyedül vagy? - csodálkozott.
-Neeeem! Itt van a barátnőm is, csak ő most épp nagyon táncol, de idehívom egy pillanat, addig kérj ki még egy kör piát! - szóltam, majd elrohantam barátnőmért. Mikor visszaértünk, már kint várt három pohár tequila a pulton. Emily, ő itt Elsa a legjobb barátnőm! Ő pedig a megmentőm Emily. - mutattam be őket egymásnak. Végül magunk mellé fogadtuk újdonsült barátnőnket és közösen folytattuk tovább az estét. A piák csúsztak le egymás után és mire észbe kaptunk, már mindhárman alig láttunk ki a fejünkből... De természetesen bementünk még egyszer a tömegbe táncolni, mert legalább ott kiizzadunk valamennyi alkoholt. Órákat táncolhattunk, amikor már annyira kifáradtam, hogy muszáj volt leülnöm. Emily elkísért az egyik kanapéig és kedvesen hozott nekem egy pohár vizet.
-Azt hiszem kicsit sokat ittunk... - szólalt meg.
-Szerintem is. - bólogattam egyetértően, miközben kortyoltam a vizet. Egy kicsit üldögéltünk még ott és mesélt nekem a munkájáról, hogy újságíróként dolgozik egy neves lapnál és, hogy milyen boldog párkapcsolatban élt eddig, de most összevesztek és ezért jött ide. - Szeretnél róla beszélni? - kérdeztem.
YOU ARE READING
Kedves idegenek (JK ff.)
FanfictionAz elején nem ismerték egymást... A lány csak dolgozni akart. A 7 fiú csak a világot akarta meghódítani. És hogy hogyan találkoztak össze? Rose Black, egy 18 éves lány aki ápolónak tanul, hatalmas lehetőséget kap. Lehetősége nyílik csatlakozni ahhoz...