18. Fejezet

384 17 0
                                    

Mikor már mindketten bent voltunk a fürdőben, villámgyorsan becsukta az ajtót és lecsapott ajkaimra. És én már tudtam, hogy ez korántsem lesz egy átlagos fürdés...

Jungkook olyan mohón falta az ajkaimat, mintha ez lenne az utolsó alkalom, hogy együtt lehetnénk. Egyik kezével megragadta a combomat és felültetett mosdókagyló mellé, majd beférkőzött a lábaim közé. Előjött a domináns énje, úgy irányította a testemet, mint egy rongybabát. Tudtuk, hogy most itt nem csinálhatjuk, de nem bírtam elválni tőle. Egy pillanatra elhúzódott és megengedte a vizet. 

-Jó lesz ha fürdünk? - kérdezte mosolyogva. Olyan aranyos volt, ki volt pirulva az arca és gyorsan vette a levegőt. Megint váltakozott a férfias, vad énje és az aranyos, szeretni való, édes énje. 

-Persze, benne vagyok! - válaszoltam vidáman, miközben átkaroltam a nyakát. Percekig néztünk egymás szemébe. Nem csináltunk semmit, csak bámultuk egymást. Olyan könnyen el tudok veszni gyönyörű barna szemébe. Közelebb húzódott és homlokát az enyémnek döntötte. Becsuktam a szemem és csak élveztem a közelségét. - Úgy örülök, hogy itt vagy! Olyan fárasztó és stresszes volt a hét... Olyan fáradt vagyok. 

-Most már itt vagyok kicsim! - ölelt át szorosan. Közben megtelt a kád vízzel, úgyhogy elvált tőlem és elzárta a vizet. Leszálltam és elkezdtem levenni a ruháimat. Elfordulva vettem le a pólómat és a nadrágomat. Akár lefeküdtünk akár nem, én akkor is szégyenlős voltam. Épp a nadrágomat hajtottam össze, amikor megéreztem magamon a leheletét. Maga felé fordított és végigmért. - Miért fordulsz el? Ne szégyelld a tested! Előttem nem kell takargatnod magad, számomra tökéletes vagy! - mondta, miközben végigsimított az oldalamon. Lágy puszikat hagyott a nyakamon, majd a melltartóm pántjánál. Hátradöntöttem a fejem és élveztem amit csinál. Éreztem, hogy a hátamnál matat. Kicsatolta a melltartómat és finoman levette rólam. Szeme csillogott, ahogy végignézett rajtam. - Olyan gyönyörű vagy.

-Te nem akarsz végre elkezdeni levetkőzni? Kihűl a víz. - kérdeztem, majd elindultam a kád felé. Levettem az utolsó ruhadarabot, majd beültem a kádba. Ő is gyorsan levette a ruháit és beült velem szembe. Fedetlen testének látványától zavaromban lehajtottam a fejem. Ő csak nevetett rajtam és kinyújtotta felém a kezét.

-Gyere ide! - szólt, mire én szó nélkül megfordultam és közelebb csúsztam hozzá. Hátamat mellkasának döntöttem és beültem lábai közé. Hátradöntöttem a fejemet a vállára, miközben ő hasamnál összekulcsolta a kezeit. Becsuktam a szemem és élveztem az idilli pillanatot. Közben megéreztem, hogy Kook kezei elmozdultak. Egyik keze megmarkolta a mellemet, mire a vérem felpezsdült. Egy hete nem érintett meg és bevallom, már nagyon hiányzott. A másik kezével végigsimított a hasamon és levándorolt a combom közé. Megborzongtam. Még mielőtt feleszméltem volna, belém vezette egy ujját. Jóleső nyögéseket hallattam és becsuktam a szememet, úgy élveztem, ahogy dolgozik. A gyönyör egyre csak növekedett a hasamban. Jungkook csókolgatta, harapta, majd szívni kezdte nyakamon a bőrt. - Engedd el magad Rosie... - suttogta a fülembe, majd gyorsított a tempóján és belém vezette még egy ujját. Percekig kényeztetett, mikor tekintetem elhomályosult, és nevét nyögve értem el a csúcsra. A gyönyör szétáradt a testemben és hihetetlenül éreztem magam. Teljes nyugalom és boldogság szállt meg. Kook visszatette a kezeit a hasamra, majd belepuszilt a hajamba. - Már nagyon hiányzott a tested... - mondta elbűvölten és belebújt a nyakamba. Zavarba jött. Végre egyszer nem én! Halkan kuncogtam, mire beleharapott a nyakamon a bőrbe.

-Hé! Ott még érzékeny! - céloztam arra a részre ahol megszívta a bőrömet.

-Ne haragudj kicsim! Nem tudok betelni veled! - mondta. Hátranéztem rá és belenéztem mámorban úszó szemeibe. Odahajolt ajkaimhoz, majd lágy csókot lehelt rájuk. Miután elváltunk, csendben ültünk a kádba. Nekem már egészen rendeződött a légzésem, hogy tudjak beszélni.

Kedves idegenek (JK ff.)Where stories live. Discover now