Szombat reggel van. Már hatkor felkeltem, hogy elkészítsem apa reggelijét. Két napja kiengedték. Azóta az ágyat nyomja és én gondoskodok róla. Néha Lucy is beugrik, de a munka oroszlánrészét én végzem. Főzök, mosok, takarítok. Egész nap meg sem állok. Nagyon sok itthon a munka. Apa leginkább alszik vagy olvas, szóval ritkán zavarom. Nem beszélünk sokat. Ugyanolyan feszült a hangulat. Ma lesz először egy kis szabadidőm, hogy találkozzak Elsával. Olyan rég láttam már, annyi megbeszélni valónk van. Miután elkészültem a reggelivel, elindultam az emeletre, apa szobája felé. Kopogtam egyet majd beléptem. Letettem az asztalra az ételt, mert láttam, hogy apa alszik még. Egyenlőre jól van. Csendben kisétáltam és bementem a szobámba. Kookkal minden nap beszéltem. De napközben szinte folyamatosan üzeneteket váltottunk. Iszonyúan hiányzik már. Írtam neki, hogy felébredtem, de ő még biztosan alszik szóval nem vártam választ. Elfoglaltam magam és bekapcsoltam a szobámba a Tv-t. Kilenc óra körül elkezdtem készülődni. Ránéztem a telefonomra, de szerelmemtől még mindig nem kaptam üzenetet. Furcsálltam, mert ilyenkor már mindig fent szokott lenni. Végül a hideg északi időjárás miatt egy vastag, bő, fehér kötött pulcsit vettem fel egy farmerrel és egy magas szárú bakancsot. Az itteni ősznek fele se tréfa. Felhúztam a legmelegebb kabátomat és elindultam. Amint kiléptem az ajtón, megéreztem, hogy mennyire hideg van. Ilyenkor mindig olyan morgós vagyok a rossz idő miatt. De Elsa már ismer szóval nem baj. Épp a Maggie's felé tartottam, amikor megláttam barátnőmet az épület előtt. Odafutottunk egymáshoz és jó szorosan megöleltük egymást.
-Úgy hiányoztál csajszi... Menjünk be, mert befagy a seggem, ha még két percet itt állok! Jó szarul nézel ki amúgy... Mint akin átment egy vonat. Karikásak a szemeid és pirosak. - panaszkodott Elsa, majd mindketten felnevettünk. Hiányzik egy lány barát, amikor össze vagyok zárva hét fiúval... Beültünk az ablak mellé és kértünk két forró teát. - Na mesélj csajszi, milyen az élet azzal a hét félistennel? - kérdezte lelkesen. Már az első héten beszámoltam neki, hogy kikkel turnézok. Bár azt nem tudja, hogy mi van köztünk Kookkal.
-Fantasztikusan szép helyeken járok. És a fiúk nagyon aranyosak. Sugával beszéltem tegnap és mesélte, hogy mennyire aggódtak apáért, meg értem. Nagyon kedvesek. Igazi egyéniség az összes. Minden percét élvezem ennek a turnénak. Az egyetlen ami zavar, hogy mintha eltávolodtunk volna apával egymástól. Nem beszélgetünk már annyit és nem viccelődünk. Apropó megismertem Lucyt is...
-Jaj hallottam, hogy ott nagyon nagy a boldogság... Édes istenem, miért nem nekem adatott meg a lehetőség, hogy a kedvenc bandámmal együtt mehessek. Ugye szerzel majd nekem aláírásokat és bemutatsz nekik? - könyörgött a barátnőm, mire csak nevetni tudtam.
-Úgyis fogunk ide is jönni, szóval majd bemutatlak. - kacsintottam rá. - Apropó, valamit el kell mesélnem. - mondtam, de nem igazán figyelt rám. Valamit az ablakból nézett az utcán. - Hahó! Föld hívja Elsát! - kiáltottam neki és meglengettem előtte a kezemet. Ő lassan rám nézett.
-Rose ne ijedj meg, de egy fekete kapucnis alak bámul minket a szembe lévő járdánál egy kocsinak dőlve. Te tudod ki az? - kérdezte. - De ne feltűnően nézz oda! - suttogta. Én oldalra pillantottam és jobban megnéztem az alakot. Nagyon ismerős volt. Aztán egy pillanat alatt leesett. Nem hittem a szememnek. Az az alak Jungkook volt. Lazán támaszkodott a kocsira és karba tett kézzel várakozott. De mit keres ő itt?
-Úristen! Ez ő! - mondtam, majd felálltam.
-Kicsoda? - kérdezte kíváncsian Elsa. Nem tudtam válaszolni neki, mert fénysebességgel indultam meg barátom felé. Mikor már csak az úttesten kellett átmenni, egy pillanatra megálltam, hogy megvárjam a többi autót. Ő felkapta a fejét és elmosolyodott. Kitárta karjait és várta, hogy odaérjek. Belekatapultáltam magam a nyakába úgy, hogy majdnem hanyatt esett. Lábaimat átkulcsoltam a derekán és csak lógtam rajta.
YOU ARE READING
Kedves idegenek (JK ff.)
FanfictionAz elején nem ismerték egymást... A lány csak dolgozni akart. A 7 fiú csak a világot akarta meghódítani. És hogy hogyan találkoztak össze? Rose Black, egy 18 éves lány aki ápolónak tanul, hatalmas lehetőséget kap. Lehetősége nyílik csatlakozni ahhoz...