- Lelépünk? - kérdezte két levegővétel között. Én csak bólintottam, mire megfogta a kezemet és elindultunk a hotelbe, ahol életem legjobb éjszakáját fogom eltölteni...
Villámtempóban visszaértünk a szállodába. Mind a ketten csendben voltunk. Most nem kellettek a szavak. Tudtuk mi következik. Én hihetetlenül izgultam, Kook pedig szerintem csak próbálta visszafogni magát. A liftbe éreztem mennyire feszült a hangulat. Ilyet még sosem éltem át. Nem tudom, hogy féltem-e, vagy inkább türelmetlen voltam, de nagyon gyorsan ki akartam szállni abból a liftből. Mikor kinyílt az ajtó, úgy siettünk ki belőle, mintha üldöztek volna minket. Kook kinyitotta az ajtaját és beléptünk rajta. Sugával volt most egy szobában, de ő elvileg nem fog megzavarni minket, mert látta amikor eljöttünk. Én beljebb mentem a szoba közepébe a sötétbe, amíg Kook becsukta az ajtót. Csak az alakját tudtam kivenni a sötétbe. Elkezdett felém közeledni úgy, mint egy párduc, amikor becserkészi a prédáját. Mikor odaért, kezeivel közrefogta az arcomat és megcsókolt. Nem volt olyan vad, mint a buliban, de annál inkább volt szenvedélyes. Óvatos volt, mégis irányító. Én a derekára tettem kezeimet és engedtem, hogy ő diktálja a tempót. Percekig csókolóztunk, majd áttért a nyakamra. Pontosan tudja, hogy az a gyengém. Helyenként szívni kezdte és közben kezei lejjebb vándoroltak a derekamra, majd a fenekemre. Egy pillanattal később felkapott és megtartott, miután lábaimat összefontam a derekán. Leült velem az ágy szélére és folytatta a nyakam kényeztetését. Én közben elkezdtem kigombolni az ingét. Minden alkalommal, amikor ujjaim hozzáértek a bőréhez, kirázta a hideg. Egyre mohóbb csókokat lopott tőlem és belemarkolt a fenekembe. Amint lehúztam róla az inget, megláttam kidolgozott felső testét és a gyomrom görcsbe rándult. Azok a bizonyos pillangók megőrültek odabent. Fogalmam sem volt mit csinálok, csak ösztönből cselekedtem. Elkezdtem simogatni mellkasát és beleharaptam alsó ajkába, amire egy elégedett nyögést kaptam. Végül Kook türelme elfogyott és egy pillanat alatt elterített az ágyon és fölém hajolt. Végigcsókolta arcomat, majd a nyakamat és végül a mellkasomra terelődött a figyelme. Felemelt, majd hátamon lehúzta a cipzárt és azonnal lerántotta rólam a ruhámat. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Sötét szemeiben, mohóságot, szenvedélyt és szerelmet láttam. Kezével végigsimított a melltartóm pántján, majd végig csókolta fedetlen bőrömet. Teljesen elvesztettem az eszemet. Ujjait végighúzta a combomon, amivel hatalmas sóhajokat tudott kiváltani belőlem. A testem többet akart. Beletúrtam a hajába és hagytam, hogy azt tegyen velem amit akar. Mielőtt levette volna a melltartómat a szemembe nézett, mintha engedélyt kért volna. Hevesen bólogattam, mire megajándékozott a világ legszebb mosolyával. Egy gyors csókot nyomott a számra, majd az egyetlen ruhadarabot ami a felsőtestem eltakarta, leszedte rólam. Ezután megállt egy kis időre, hogy végignézzen a testemen. Csak úgy robbant benne a vágy és miközben megnyalta ajkát, egyik kezébe vette a mellemet.
-Hihetetlenül szexi vagy... - mondta elismerően, majd elkezdte csókolgatni a melleimet. Körmeimet belevájtam a hátába és jóleső sóhajok hagyták el a számat. Egyre melegebb lett a szobába. Éreztem Kook forró testét az enyémen és egyre jobban kívántam. Egy pillanatra hozzámért az ágyékával és megéreztem, hogy mennyire akarja ő is. Ujjamat végighúztam a nadrágszéle mentén, mire a felettem támaszkodó fiú teste megremegett. Kigomboltam a nadrágot, majd benyúltam és megsimítottam a farkát. Teste megfeszült és még jobban belelkesedett. A bugyimat egy szempillantás alatt széttépte és elhajította a szoba másik végébe. Ajkai visszatértek az enyémekre és szenvedélyesen megcsókolt. Nyelve bejutást kért amit azonnal megadtam neki. Jungkook bekebelezte a számat és közben egyik ujját a combjaim közé vezette és elkezdett kényeztetni. Engem zavart, hogy rajtam már semmilyen ruha sincs, rajta pedig még nadrág és alsógatya is van ezért lábaimmal elkezdtem leügyeskedni róla a maradék két ruhadarabot. Ő gyorsan kapcsolt és lerántotta magáról mindkettőt, így már mind a ketten meztelenek voltunk. Mikor megpillantottam ágaskodó, hatalmas férfiasságát, beharaptam a számat. Folytatta kényeztetésemet, majd egyik ujját belém vezette. Én halkan nyögdécseltem, de nem akartam, hogy ő annyira ne élvezze, mint én, ezért rámarkoltam a férfiasságára és elkezdtem mozgatni a kezem fel-le. Nyögéseink töltötték be a sötét szobát. Egyre csak fogyott a türelmem. Azt akartam, hogy végre együtt legyünk úgy is. Megfogtam a fejét álla alatt és az arcom felé fordítottam, majd halkan, lihegve megszólaltam:
YOU ARE READING
Kedves idegenek (JK ff.)
FanfictionAz elején nem ismerték egymást... A lány csak dolgozni akart. A 7 fiú csak a világot akarta meghódítani. És hogy hogyan találkoztak össze? Rose Black, egy 18 éves lány aki ápolónak tanul, hatalmas lehetőséget kap. Lehetősége nyílik csatlakozni ahhoz...