2. Fejezet

556 27 0
                                    

Épp végeztem az óráimmal. Elindultam kifelé, de már nagyon stresszes voltam, hiszen tudtam, hogy apa kint vár a kocsiban és azonnal észre fogja venni, hogy valami nem stimmel. Ötletem sem volt, hogyan vázoljam fel neki, hogy elmegyek egy évre csak mert úgy tartja kedvem, hogy egy random bandához csapódok. Mikor kiléptem az iskolából, már lógott az eső lába. Apa bent ült az autóba, majd amikor észrevett intett egyet, hogy szálljak be. Az út eleje teljesen csendben telt. Apa koncentrált a vezetésre, én pedig igyekeztem mindenfelé nézni, csak felé nem. Majd az egyik pirosnál megtörte a csendet:

-Milyen volt a napod? - puhatolózott óvatosan, hogy kiderítse, mégis miért viselkedem úgy, mint aki valami nagyon rosszat csinált.

-Elment. Átlagos nap volt. Írtunk egy dolgozatot anatómiából, de nagyon könnyű volt. - válaszoltam közömbösen.

-Ez a fránya idő! Pedig ma el akartam menni futni. - nézett ki az ablakon a beborult égre. Nem bírtam tovább muszáj volt elnevetnem magam ezen a kijelentésen. Mióta az eszemet tudom, apát soha senki nem látta a sétánál gyorsabban közlekedni, mert halálosan lusta. Ő is elnevette magát és talán kicsit megnyugodott, hogy nincs semmi baj. - Üljünk be egy teára a Maggie's-be. - tette a kijelentést és már el is kanyarodott az utcába, ahol a mi kedvenc kávézónk volt. Tudtam, hogy tudja, valami történt. Mosolyogtunk, de én tudtam, hogy még csak most jön a neheze. Beültünk az egyik ablak melletti asztalhoz és apa megrendelte a szokásos fekete teát magának, nekem pedig barackosat. Aztán elkezdett mesélni egy hihetetlenül unalmas történetet, amit már ezerszer hallottam arról, hogy a diákjai milyen viccesnek tartották azt, amikor elbotlott és összetörte az egyik iskolai gitárt. Csak terelte a témát és próbálta oldani a feszültséget, de csak az ellenkezője sikerült.

-Apa hagyjuk ezt! Mikor kérdezed meg? - kérdeztem kicsit erőteljesebben, mint ahogy azt akartam, amin apa is nagyon meglepődött. A mosoly eltűnt, rájött, hogy most valami komoly téma következik.

-Gondoltam majd felhozod amikor szeretnéd. Nem akartam erőltetni. - mondta nyugodt hangon és megfogta a kezemet. - Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz. - Ekkor még jobban bűntudatom lett, hogy ezt teszem vele. Már nem bírtam a könnyeimmel és elsírtam magam. Láttam apán, hogy halvány lila gőze sincs arról, hogy épen mi történik, de igyekezett nagyon okos fejet vágni amin nekem meg nevetnem kellett. Jó isten szerintem bolondnak gondol.

-Csak az van, hogy adódott egy lehetőség az iskolában, hogy nem kórházba megyek gyakornoknak, hanem egy banda turnéján segítek be az orvosi csapatnak. De az egy éves és lehet, hogy haza se tudok jönni és nem is tudom, hogy elvállaljam-e, mert az hosszú idő és ki tudja, hogy elég jó vagyok-e oda. - hadartam el egy levegővel az egészet. Apa csak elmosolyodott és belekortyolt a teájába.

-És pontosan min is gondolkodunk?

-Hát, hogy menjek-e apa! Nem is figyeltél arra amit mondtam? - kérdeztem hitetlenkedve.

-Erre már meg is van a válasz. Te biztos vagyok benne, hogy akarsz menni, mert pontosan olyan vagy, mint anyád és neki a legnagyobb álma az volt, hogy körbeutazza a világot. És végtérre is már 18 éves vagy szóval nyugodt szívvel elengedlek. Az én munkám nagy része itt már véget ért. Itt az ideje kicsit elkezdeni önállósodni. És amúgy is minden nap nyomkodod a telefont meg a gépet, szóval szerintem nem történhet meg olyan, hogy nem látjuk egymást egy évig. Ne stresszelj rajta. Én megleszek egyedül. - mondta el a mondandóját és én teljesen lefagytam. Nem gondoltam, hogy ennyire támogatni fog benne, sőt még inkább el is akar küldeni. De ahelyett, hogy számon kértem volna csak felálltam és megöleltem.

-Köszönöm apa! Te vagy a legjobb!

-Mintha ezt nem tudtuk volna eddig is! - viccelődött, majd hangosan felnevettünk. - Na igyekezz hívd fel az iskolát, még mielőtt visszavonják az ajánlatot. - Azzal kifizette a számlát és kisétáltunk a kocsihoz, miközben én telefonáltam az iskolával. Azt mondták, hogy holnap tartanak nekem egy eligazítást és jövő héten hétfőn indulok majd el, amikor a többiek is kezdik a gyakorlatot. Addig pedig otthon pihi és hangolódás. Milyen jó is ez az utolsó év. A délután gyorsan elment, én a sorozatomat néztem a nappaliban, apa pedig dolgozatokat javított. Mindig ez volt a rutin. Mindenki mást csinált, de azért egy szobában voltunk. Este apa megint megpróbált főzni, aminek az lett a vége, hogy rendeltünk egy pizzát és korán lefeküdtem.

Eljött a kedd reggel. Szépen összekészültem és elindultunk a suliba. Felmentem a második emeletre a termemhez ami természetesen üres volt, hiszen csak engem rendeltek be. Kis idővel később megjelent az osztályfőnököm egy ázsiai pasassal, aki talpig ki volt öltözve. Beléptek majd a férfi bemutatkozott angolul:

-Üdv az én nevem Sejin. A banda menedzsere vagyok és én foglak ellátni az alap információkkal. Majd alá kell írnod egy szerződést, hogy elfogadsz minden feltételt, amit mondok és megkapod a repülőjegyedet is. - mondta teljesen komoran. Milyen messze kell mennem, hogy még repülőre is ülök? - Érthető amit mondtam? Mennyire vagy otthon az angolba? Csak mert angolul kell majd kommunikálnod mindenkivel.

-Igen természetesen értem. Jól beszélek angolul, menni fog. - válaszoltam röviden.

-Rendben akkor kezdhetjük is. - ült le az egyik szembelévő székre. - A csapat akikhez csatlakozni fogsz a világhírű koreai együttes a BTS. Te, mint ápoló, az orvosi csapathoz fogsz tartozni. A feladataid közé fog tartozni, hogy minden este megvizsgáld a fiúkat. Ilyeneket kell csinálni, hogy vérnyomás mérés, szívritmus stb. Továbbá a próbák után és a koncertek közben, után is meg kell őket vizsgáld az orvosi csapattal együttműködve. Sok munkád lesz, mert ki kellett rúgnunk hat embert a csapatból rossz munkavégzés miatt. A lényeg, hogy bármilyen egészségügyi problémájuk van, neked rendelkezésre kell állnod és segítened kell őket. A BTS-nek hét tagja van. Mind a hét fiúval kell foglalkoznod, ezért igyekezz jó kapcsolatot ápolni velük, bár ez nem hiszen, hogy problémát fog jelenteni, mert a fiúk mindenkit szeretnek és nagyon hamar meg lehet őket kedvelni. Természetesen a többi gyakornok társadnál jóval magasabb fizetést fogsz kapni. Szabadnap előre nincs meghatározva, azt majd útközbe mondjuk, ha egyáltalán lesz. Az erőszakos tevékenységek a fiúkkal szemben kirúgással járnak, továbbá ha nem vagy képes tökéletes munkát végzeni, akkor is elbocsájtunk. Az orvosi csapat vezetője Dr. Rayan. Ezen kívül van még két asszisztens, akikkel te fogsz dolgozni. A többi emberrel nem szükséges bármilyen módon kapcsolatba lépned. Dr. Rayan mindent el fog mondani. Továbbá a szerződésben van a fiúk napirendje, étkezési szokásai és egészségi kartonjai, amiket áttanulmányozhat indulás előtt, vagy a gépen Koreába menet. Nos elsőre ennyi is lenne. Minden érthető volt? Van kérdés? - hadarta el, nekem pedig szétrobbant az agyam. Egy kérdésem volt csak, minden mást értettem:

-Kik azok a BTS?

Kedves idegenek (JK ff.)Where stories live. Discover now