Lassan felém mászott, mint egy vadmacska, aki áldozata felé közelít és kezdetét vette életem egyik legfergetegesebb "békülése"...
Mikor arcunk egy vonalba volt újra egymáshoz tapadtunk. Kook egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, másikkal pedig combomon végigsimítva vezette fel a lábamat derekára. A sok stressznek és aggodalomnak már nyoma sem volt, csak ő volt, én és a vágyaink. Ahogy teltek a hónapok, csak egyre jobban kívántam őt és minél közelebb akartam hozzá lenni. Az ágyban mindig ő volt a domináns, de minden alkalommal óvatos volt, hogy lássa mennyire szeretném durván. Ha nyitottam felé, akkor ő is bedurvult, de volt, hogy csak visszafogottan és gyengéden szeretkezett velem. Az ágyban sose volt problémánk, mindig teljes összhang van köztünk. Ahogy ezen gondolkodtam, Kook áttért a nyakamra és finoman szívogatni, harapdálni kezdte. Egy pillanat alatt kitisztult a fejem. Miközben kényeztetett, elkezdtem lehúzni a zakóját, majd meg akartam keresni a gombokat az ingén, de azokkal sohasem boldogultam. Már matattam egy ideje, amikor Kook kuncogva hagyta abba nyakam kényeztetését. Finoman megütöttem a vállát, de én is elnevettem magam.
-Ne nevess, ez tök nehéz és nincs is benne gyakorlatom! - jöttem zavarba. Ő csak tovább szórakozott rajtam, miközben felült. Magához húzott, így bele tudtam ülni az ölébe. Végre ki tudtam gombolni az ingét is, de közben teljesen vörös volt a fejem.
-Most meg miért vagy ennyire zavarban? - nevetett ki. Itt már rá se bírtam nézni, csak vállára hajtottam a homlokomat és én is röhögtem.
-Te mindig olyan tökéletesen és profin csinálsz mindent az ágyban is, én meg mindig béna vagyok... Biztos nem ehhez vagy szokva és igyekszem is, de csak még többet rontok a helyzeten. - motyogtam. Finoman felemelte az államat, hogy szemébe nézhessek, majd nyomott egy lágy csókot a számra.
-Olyan nincs, hogy te rosszul csinálsz valamit. Minden pillanatát élvezem annak, amikor együtt vagyunk. És imádom, hogy ilyen ártatlan vagy... És tudom, hogy csak az enyém vagy... - mondta. - És soha nem szoktam ilyen jókat nevetni szex közben. - rontotta el a pillanatot...
-Te egy akkora bunkó vagy! - játszottam a sértettet és megpróbáltam kikelni öléből, de nem engedett.
-Naaa, mérges a cica? - nevetett. Kinyújtottam rá nyelvem, de egy pillanat alatt utána kapott és mélyen megcsókolt. Hát ezek után már nem akartam annyira kikelni onnan. Ingét gyorsan levettem és végigsimítottam feszes mellén és kockás hasán. Ettől mindig elveszítem az eszem. Közben Kook hátranyúlt és elkezdte kioldozni a fűzőt a hátamnál. Mikor végzett vele, felnyúlt a vállamhoz és elkezdte lehúzni az anyagot, miközben fedetlen bőrömet végigpuszilta. - Imádom a puha bőrödet... - mondta teljesen elvarázsolva. Mivel a ruhám szabása olyan, ezért nem vettem fel melltartót. Mikor ezt barátom is észrevette, elveszítette az eszét. Hanyatt döntött, egyik mellemet kezével masszírozta, másikat pedig a szájával kényeztette. Igyekeztem halk maradni, hiszen tudtam, hogy a többiek mind kint vannak, de az érzésre jóleső nyögések hagyták el a számat. Pár perccel később lejjebb vándorolt és hasamat csókolta. Bugyimat egy pillanat alatt lerántotta, majd visszamászott arcomhoz és tovább csókolóztunk. Két ujját belém vezette, mire hatalmasat nyögtem. Hihetetlen mennyire tudta mitől őrülök meg. Nekem lassan kezdett elfogyni a türelmem, úgyhogy elváltam tőle és sokatmondóan néztem rá. Ő egyből értette, hogy mit akarok. Elhelyezkedett, majd megéreztem magamban hatalmas férfiasságát. Egy pillanatig a feszítő érzésre csak úgy tudtam reagálni, hogy belevájtam körmömet a vállába, de kicsivel később a gyönyör váltotta fel a feszítést. Kook szépen lassan kezdett el mozogni bennem, miközben rövid csókokkal halmozta el arcomat, nyakamat és a számat. A szoba hangos volt a nyögéseinktől, Jungkook is alig bírt a hangjával. Hirtelen támadt egy ötletem és egy nagy lökéssel megváltoztattam a pozíciónkat, így én voltam felül. Barátom csodálkozva pillantott rám. Végigsimítottam mellkasán, majd esetlenül, reménykedve, hogy jó lesz amit csinálok elkezdtem rajta mozogni. Először csak lassan, majd egyre gyorsabban lovagoltam meg, miután láttam, hogy fejét hátrafeszítve élvezi azt, amit csinálok. Teljesen elvesztettük az eszünket, hihetetlen összhangban mozogtunk. Nem hittem, hogy ennyire be fog jönni, hogy én vagyok felül. Testemben bombaként robbant szét az gyönyör, majd pár perccel később élveztem el, Jungkook pedig követett. Lihegve borultam szerelmem mellkasára, aki szintén úgy vette a levegőt, mintha lefutotta volna a maratont. Feküdtünk még úgy egy kis ideig, majd Kook felült, engem tartva és rám emelte csillogó szemeit.
YOU ARE READING
Kedves idegenek (JK ff.)
FanfictionAz elején nem ismerték egymást... A lány csak dolgozni akart. A 7 fiú csak a világot akarta meghódítani. És hogy hogyan találkoztak össze? Rose Black, egy 18 éves lány aki ápolónak tanul, hatalmas lehetőséget kap. Lehetősége nyílik csatlakozni ahhoz...