31. Fejezet

289 16 0
                                    

Pár óra alvás után a fejfájásomra keltem fel. Ránéztem az órára és nyugtáztam, hogy a koncert már elkezdődött, de még van egy órám, míg Kook hazaér. Gondoltam leugrok vacsorázni, de mivel az étterem már valószínűleg zárva van, ezért a szobaszerviz mellett döntöttem. Olyan régen ettem már spagettit, hogy amikor megérkezett, nagy mosollyal az arcomon kezdtem el enni. Miután végeztem, egy pohár vízzel bevettem a gyógyszeremet és elkezdtem pakolni. Éppen a tányért raktam át az asztalra, amikor leesett az aljáról egy papír. Kíváncsian vettem fel és nyitottam ki, de bár ne tettem volna. A papíron hatalmas kézzel írott betűvel ez állt:

"Tudom, hogy vele vagy te kurva"

Szemeim tányérnagyságúra nőttek és nagyon megijedtem. Vajon ki küldhette ezt? Odafutottam az ajtóhoz, majd kulcsra zártam és behúztam a függönyöket. Ki tudhatta meg? Hiszen nyilvánosan nem is voltunk egymás közelébe és mindig figyeltünk... A fiúkon, a menedzseren, a szüleinken és Elsán kívül senki nem tudja. Nem derülhet ki a kapcsolatunk, mert abból Kooknak csak baja lehet. Ráadásul így is stresszes minden miatt és nem akarom ilyenekkel terhelni. Ez marad az én kis titkom. Úgyis tovább állunk hamarosan és ott már más rajongók lesznek. Addig meg, majd elterelem a figyelmem valamivel. A papírt összegyűrtem, majd lehúztam a wc-n. Úgy gondoltam, hogy kicsit rendet rakok, majd azzal végezve, leültem az ágyra és elkezdtem olvasni. Egy oldalt sem tudtam haladni, mert folyamatosan az üzeneten kattogtam. Csak néztem a betűket és agyaltam. Mostantól ez lesz az életem, hogy félek egy arctalan rajongótól? Túl kell lépnem ezen. Védve vagyunk, hiszen a csapat melletti emberekre is figyelnek a biztonságiak, úgyhogy nem lesz baj. Annyira elgondolkodtam, hogy észre se vettem ahogy elment az idő. Már csak arra eszméltem fel, hogy besüpped mellettem az ágy. Annyira megijedtem, hogy leestem az ágyról. Nagy hanggal huppantam a földre.

-Jaj Manó, csak én vagyok, ne haragudj, hogy megijesztettelek! De nem reagáltál semmire, pedig köszöntem, meg integettem is. Minden rendben, fáj valamid? - ugrott oda hozzám Kook, majd felsegített az ágyra és letérdelt velem szembe.

-Jól vagyok, csak megijedtem.

-Biztos? Nagyon nagyot estél... - mondta, de láttam a az arcán, hogy legszívesebben mosolyogna.

-Ha most ki merészelsz röhögni, akkor megütlek! - kiabáltam rá, de már én se bírtam sokáig. Egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.

-Annyira imádom, amikor ilyen kis esetlen vagy... - kacagott hangosan. Bosszú képpen meglöktem kicsit a vállát, de nem is igazán haragudtam rá. Közelebb férkőzött, majd megölelt. Imádtam karjai között lenni, olyankor biztonságban éreztem magam. És most szükségem is volt erre. Lábaimat és karjaimat összekulcsoltam testén és hozzátapadtam, amennyire tudtam. Mosolyogva állt fel és nézett a szemembe, mikor találkozott a tekintetünk. - Ha jól emlékszem valami fürdésről beszéltünk... - gondolkodott el, miközben elindult a fürdőbe. Lerakott a pultra, de nem engedtem el. - Jaj de kis ragaszkodó lett valaki hirtelen. Arcomat nyakába bújtatva kuncogtam. Szemem csukva volt, szóval csak annyit éreztem, hogy elindultunk valamerre. Pár pillanattal később a jéghideg zuhany zúdult a hátamra. Meglepettségemben és a hideg víz miatt felsikítottam és azonnal leugrottam barátom öléből. Jókedvűen nevetett, miközben engem bámult. Dühösen löktem el magamtól és indultam el ki a kabinból.

-Barom! - mondtam, majd dühösen ellöktem magamtól és elindultam ki a kabinból, de még időben elkapott.

-Hova mész kis Morgó? - kérdezte mosolyogva. Ki akartam rántani kezem az övéből, de esélyem sem volt. Végül odarántott magához és szenvedélyesen megcsókolt. Haragom egy pillanat alatt elszállt és egy percig sem ellenkeztem. Ráharaptam alsó ajkára, mire jóleső morgást hallatott és nyelveink végtelen táncot jártak egymással. Nekitolt a falnak, ezzel ő is víz alá került. Úgy faltuk egymást, mintha az életünk múlt volna rajta. Gyorsan lehúztam a csurom vizes pólóját, majd övével babráltam. Számról áttért a nyakamra, de csókolgatás helyett, harapdálni és szívni kezdte. Sikerült levennem nadrágját és alsójával együtt dobtam ki a zuhanyzóból. Végigvezettem kezemet kidolgozott testén és rámarkoltam férfiasságára, mire teljesen elvesztette az eszét. A pólómat egyszerűen letépte és a maradék ruhát is gyorsan lehámozta rólam. Ölébe vett és újra csókolni kezdte a számat. Lábaimat átkulcsoltam a derekán, miközben ő fenekemnél tartott. Hátam neki volt nyomódva a hideg falnak, de nem is éreztem. Csak szerelmem forró, izzó teste fűtötte az enyémet. Egyik kezemmel hajába túrtam, majd kicsit meghúztam, amit egy hatalmas nyögéssel díjazott. Hasamban felébredtek azok a bizonyos pillangók és össze-vissza repedtek. Kívántam őt, az egész lényét, éheztem minden porcikájára. Egy pillanatra elvált ajkaimtól, majd engedélykérően nézett a szemembe. Finoman bólintottam egyet, majd arcomat nyakába nyomtam. Mikor egy picit megemelt és belém vezette magát, beleharaptam puha bőrébe. A feszítő érzés rövid idő múlva mámorítóvá változott. Az élvezet hatására fejemet hátravetettem és körmeimet hátába vájva nyögtem a nevét a levegőbe. Zihálásunktól volt hangos a fürdő. Tekintetemet övébe fúrtam. Csillogó szemeibe szerelmet és törődést láttam, ami olyan boldogsággal töltött el, amit nem lehet megfogalmazni. Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el, amikor az élvezet és a vágy, ami csak fokozódott bennem, a tetőfokára hágott és életem értelmének karjaiban estem szét darabjaimra. Másodpercekkel később éreztem, ahogy izmai megfeszültek egy pillanatra, majd egy óriási nyögéssel élvezett el ő is. Homlokomat vállára döntöttem, miközben lecsúszott a fal mentén, így ölébe csúsztam. Lihegve hagytuk, hogy a víz lemossa testünkről az izzadságot. Csak néztük egymást, mert szavaknak itt nem volt helye. Újfent tudatosult bennem: Ő már olyannyira az életem része, hogy már nem látok olyan jövőt, amibe nincs benne. Percekkel később, felálltam és kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott és ő is felkelt. Megfogtam egy szivacsot és miután tusfürdővel behabosítottam, Kook vállára raktam és elkezdtem lemosni. Végigmentem egész testén, majd ő is ugyanezt csinálta. Az egész hihetetlenül meghitt és bensőséges volt. Miután végeztünk, kisegített a zuhany alól és megtörölköztünk, majd felöltöztünk és kimentünk a fürdőből. Szorosan követtel szerelmemet, mintha csak valami mágnes vonzott volna hozzá. Lefeküdt az ágyba, majd magához húzott. Én persze örömmel bújtam hozzá minél közelebb. Teljesen ránehezedtem és államat mellkasán támasztva figyeltem arcának minden rezdülését. Tökéletes volt egész arca. Vonásai természetesek voltak és amikor mosolygott, angyali látványt nyújtott.

Kedves idegenek (JK ff.)Where stories live. Discover now