1.25

1K 31 8
                                    

Po godzinnej zabawie byłam już trochę wstawiona, ale jeszcze kontaktowałam. Właśnie idę z Alex'em trochę potańczyć. Niestety trochę uniemożliwiała nam to jego złamana ręka, aczkolwiek dalej dało się tańczy.

- Idziemy pić. - powiedziałem do przyjaciela.

- Nie za mało ci? - zapytał śmiejąc się.

- Mi? Nigdy. - też zaczęłam się śmiać.

I poleciały kolejne shoty. Po kilku następnych znowu poszliśmy tańczyć. Chwilę później podszedł do nas Jackob.

- Tobie chyba już wystarczy imprezowania. - powiedział mój chłopak.

- Chyba tak. - odpowiedziałam zmęczona. Chłopak wziął mnie na ręce, a ja swoje nogi zaplątałam wokół jego bioder. - Papa Smerf!

- Co? Gdzie? - zaczął się rozglądać.

- Spójrz na siebie! - krzyknęłam, a chłopak się zaśmiał.

- Skoro ja jestem Papą Smerfem to ty jesteś Smerfetką. - wybuchłam głośnym śmiechem. W końcu przestaliśmy, a ja oparłam czoło o jego ramię. Po chwili zaczęłam go całować po szyi i nareszcie dotarłam do ust chłopaka. Zaczęłam je powoli całować, Jackob nie przestawał iść.

Po kilku sekundach całowania się z Jackob'em schowałam twarz w zagłębiu jego szyi. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam.

Pov. Jackob
Zauważyłem jak Natalia tańczy z Alex'em. W pewnym momencie chłopak mnie zobaczył i kiwną w moją stronę, abym przyszedł po brunetkę. Podszedłem do nich i zaczęłam tańczyć z dziewczyną.

- Tobie chyba już wystarczy imprezowania. - powiedziałem do niej.

- Chyba tak. - odpowiedziała zmęczona, więc wziąłem ją na ręce, a dziewczyna oplątała nogi wokół moich bioder. Zaczęłem iść do wynajętego przez Ashona, drewnianego domku, dwuosobowego. Nagle dziewczyna wypaliła. - Papa Smerf!

- Co? Gdzie? - zapytałem udając, że nie wiem o co chodzi i zacząłem się rozglądać.

- Spójrz na siebie! - krzyknęła, a ja zaczęłem się śmiać.

- Skoro ja jestem Papą Smerfem to ty jesteś Smerfetką. - teraz też ona zaczęłam się razem ze mną śmiać. Dziewczyna oparła swoje czoło o moje ramię. Po chwili Natalia zaczęła mnie całować po szyi, a w następnie po ustach. Całowaliśmy się długo, ale powoli, a ja nie przestawałem iść. Jak skończyliśmy Natalia schowała twarz w moją szyję i chyba zasnęła. - Natalia, śpisz?

Nie otrzymałem odpowiedzi, więc pewnie śpi. Jak doszliśmy do domku otworzyłem drzwi i z powrotem je zamknąłem oraz zakluczyłem. Skierowałem się z dziewczyną do sypialni i położyłem ją na łóżku.

Ściągnąłem z niej sukienkę, a z nóg zrzuciłem buty. Nałożyłem jej swoją koszulkę i przykryłem ją kołdrą. Sam jeszcze rozebrałem się. Następnie położyłem się koło brunetki. Objąłem ją ręką i zasnąłem.

Bad Sister I/IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz