Dotknęłam wskazane przez Ashona miejsce. Rzeczywiście spływała po nim krew. Wstałam z kanapy i poszłam do łazienki.
Przywróciłam moją twarz do porządku i wróciłam do salonu. Usiadłam na wcześniejsze miejsce.
- Od razu mówię, że nie wiem o co chodzi. - powiedziałam na starcie, żeby ominąć ich pytania.
Dalej już nie drążyliśmy tego tematu. Włączyliśmy telewizor i zaczęliśmy oglądać filmy. Około godziny czternastej postanowiłam, że zrobię wszystkim naleśniki.
Pokierowałam się do kuchni i uszykowałam wszystko co będzie mi potrzebne. Zrobiłam ciasto, a po chwili lało się ono po patelni. Kilka minut później, gotowe naleśniki posmarowałam czekoladą oraz bitą śmietaną. Pokroiłam jeszcze owoce i ozdobiłam nimi posiłek.
Zawołałam chłopaków do kuchni, a następnie zaczęliśmy jeść. Rozmawialiśmy na różne tematy.
- Znowu ci leci krew. - powiedział Caleb. No kurwa. Odsunęłam się od stołu i zrobiłam to co wcześniej. Kilka minut później byłam znowu w kuchni.
- Natalia, to już drugi raz. - spojrzał na mnie mój brat. - Co się dzieje?
- No nie wiem. - powiedziałam zgodnie z prawdą.
- Jeżeli to się jeszcze raz powtórzy to przysięgam, że sam wezmę cie do lekarza czy chuj wie kogo. - zagroził mi palcem.
- Okej, okej. - rzekłam i zaczęłam dalej jeść.
Następnego dnia
Właśnie sobie siedzę w salonie z Jackob'em. Zachciało mi się pić, więc wstałam i pokierowałam się do kuchni. Spotkałam tam mojego brata.- Hej. - uśmiechnęłam się. Chłopak to odwzajemnił.
- Cześć. - powiedział popijając kawę. Nalałam sobie do szklanki wody i napiłam się. Kiedy już miałam wychodzić z kuchni zakręciło mi się w głowie, więc usiadłam na krześle i oparłam się o łokcie. - Wszystko w porządku?
CZYTASZ
Bad Sister I/II
Teen FictionOpis Części 1.: Krzywdzona przez życie. Czy los się jej odwróci? Opowieść jest o gangu i dziewczynie, która jest zagubiona we własnym życiu. Kiedyś była bita przez brata i jego kumpli, a teraz należy do najniebiezpieczniejszego gangu na całym świec...