1.40

704 23 4
                                    

Gdy byliśmy w środku domu na dół zeszli wszyscy domownicy. Podszedł do mnie Jackob. Przytuliłam go i przez jakiś czas nie puszczałam

- Wszystko będzie dobrze. - wyszeptał mi do ucha.

- Jackob, już nic nie będzie dobrze. - powiedziałam przez szloch. - Nie da się im przywrócić życia.

- Po pewnym czasie przywykniesz do tego, że ich już nie ma. - nadal mówił cicho. Nagle mi się coś przypomniało.

- Caleb namierz mi ten numer. - pokazałam mu na ekranie telefonu rząd dziewięciu cyfr.

- Co to za numer? - zapytał Ashon. Poszliśmy wszyscy do salonu.

- Zaraz się dowiesz. - odpowiedziałam. Po kilku minutach już wiedzieliśmy gdzie znajduje się ten gościu.

- Możesz powiedzieć o co chodzi? - dopytywał Ashon.

- On ich zabił. - powiedziałam niemal od razu. Widziałam na twarzach chłopaków zdziwienie. - Za niedługo wszyscy widzimy się tutaj. Uszykujcie broń i samochód. Ja muszę jeszcze gdzieś iść.

Nie czekając na jakiekolwiek słowa ze strony chłopaków wyszłam z domu i pokierowałam się do villi na przeciwko.

Odkluczyłam drzwi i wbiegłam do środka.

Pov. Jackob
- Wiecie o co chodzi? - zapytał Caleb. Pokręciłem głową na nie.

- No to szykujemy się? - wstałem z kanapy. Chłopaki przytaknęli głowami.

- Ja i Jackob szykujemy broń, a wy sprawdzcie samochód. - powiedział Ashon wskazując na Caleba i Mike'a

Pov. Natalia
Poszłam do mojego pokoju. Z szafy wyciągnęłam kamizelkę. Zapomniałam jej jak wracaliśmy do LA. Nadal nie wiem jak mogłam o niej zapomnieć.

Gdy już ją miałam założoną to zeszłam na dół i wyszłam z domu. Zakluczyłam go znowu, po czym szybko poszłam do chłopaków.

Od razu jak weszłam do domu to pokierowałam się do salonu. Zastałam tam Ashona.

- Gotowi? - zapytałam brata.

- Tak. - odpowiedział krótko. - Chłopaki za chwilę przyjdą.

Nie czekaliśmy długo, bo już po kilku minutach przyszła reszta. Nie czekając na nic poszliśmy do samochodu i ruszyliśmy. Kierował Jackob. Przez całą drogę w głowie chodziło mi jedno pytanie. Czy wszystko się uda?

Bad Sister I/IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz