155.

2.1K 181 8
                                    

,,Už tě chci." zavrněl a začal mi vyhrnovat tričko, ale já ho zastavila.

,,Ještě si počkáš." šeptla jsem a zatlačila mu na hruď přičemž se odtáhl.

,,Ale já nechci." začal mě líbat na krku. Bránila jsem se.

,,Calume přestaň." vyjekla jsem a on se na mě nechápavě podíval.

,,Proč?" nazdvihl obočí a chytil mě za pas, takže si mě posadil na klín.

,,Protože večer." šeptla jsem mu do ucha a lehce se o něj otřela.

,,Takže mě budeš provokovat až do večera?" zeptal se.

,,Přesně tak." usmála jsem se a přikývla. Dojedli jsme jídlo, co uvařil Calum a pustili jsme videohry.

,,Co ti tam mám strčit?" řekl a asi si neuvědomil, jak úchylně to vyznělo.

,,Do konzole dej cokoliv hlavně ne fifu nebo něco podobnýho. A vážně ti mám vysvětlovat co se kam strká, to jsem myslela, že už víš, protože si se vždycky trefil." pokrčila jsem rameny a on se na mě zamračil. ,,Co nemáš mluvit ve dvojsmyslech." zasmála jsem se.

,,Když jsem z tebe nadrženej jak ratlík a ta tvoje provokace, vážně si si musela brát takovej výstřih a šortky." probodl mě pohledem a dál se soustředil na strkání hry do konzole. Sedl si vedle mě a podal mi ovladač.

,,Vyhrála jsem." vyjekla jsem, vyzdvihla ruce nad hlavu a skočila Calumovi do klína.

,,Už potřetí." povzdechl si Calum.

,,Možná kdyby si mi nečuměl do výstřihu, tak by ti to i šlo." usmála jsem se a rukou ho chytla za tváře. Vypadal hrozně vtipně.

,,Už mě to nebaví, pojď dělat něco jinýho." řekl a pohladil mě po stehně. Ale né, ještě né, ještě mu to dám vyžrat.

,,Tak jdeme do bazénu." usmála jsem se a Calum se na mě zamračil Hodně zamračil, vypadal, jak kdyby měl každou chvilku vybuchnout. Vyběhla jsem do pokoje a hodila na sebe plavky. Ty černé a ty co jsou mi přes hrudník trošku menší. Mohla bych si koupit nové. Ale co? Nemá být tak nebezpečně blízko u sestřiček v nemocnici. Málem ji ojel na chodbě a myslí si, že to nevím, ale já to vím. Moc dobře to vím a bolí to. Moc to bolí.

,,Takže Kate." lehce se usmál. Byl opřený rukou o stěnu a u něj byla sestřička. Byli k sobě tak blízko. Stála jsem za stěnou a pozorovala je.

,,Calume, nemáš tak náhodou přítelkyni?" zeptala se nejistě.

,,Mám no." dobře tohle už jsem nechtěla poslouchat, odebrala jsem se do pokoje a když přišel, dělala jsem jako že nic, i když mě to moc bolelo.

Posmrkla jsem, vzala si ručník a vlasy dala do drdolu. Seběhla jsem dolů, kde Calum už byl v bazéně. Odhodila jsem ručník a skočila za ním. Plavali jsme, topili se, cákali po sobě vodu. Chvilku jsem seděla na okraji bazénu a Calum stál naproti mě ve vode. Držel mě za zadek a nenápadně se přibližoval. Naše rty se otíraly o sebe a naše oči nepřerušovaly kontakt. Stáhl mě do vody, obmotala jsem nohy okolo jeho pasu a ruky okolo jeho krku. Pořád jsme se dívali do očí a nepřerušovali to lehké spojení rtů. Cal se přiblížil a já uhla. Ať si to bere jako trest.

,,Můžeš si jít za Kate." šeptla jsem a on mě pustil. V jeho očích šlo vidět zděšení. Odtáhla jsem se od něj a šla do pokoje. Převlékla jsem se, vysušila si vlasy a skočila do postele. Dala jsem si sluchátka do uší a zaposlouchala se. Po chvilce přišel Calum s velkou kyticí růží a čokoládou. Neochotně jsem si vytáhla sluchátka z uší a s nazdviženým obočím jsem se na něj podívala.

,,Myslíš si, že tohle spraví kytka? Vážně si to myslíš?" zeptala jsem se a nevěřícně na něj hleděla. Tak on mě málem podvede, nebo dokonce podvede a pak si nakráčí s kytkou a myslí si, že co? Proč se tohle do prdele musí řešit na moje narozeniny? Proč?

,,Vyslechni mě, no tak Tori." zaskuhral. Přehodila jsem nohy přes okraj postele a on si ke mě dřepl a ruce položil na moje kolena.

,,Máš na to pět minut, pak odcházím." řekla jsem. Nejspíš půjdu ven s Pixie.

,,Nepodvedl jsem tě, jen já, ujelo mi to dobře, flirtoval jsem se sestřičkou, ale nepodvedl jsem tě." řekl mi a lehce zvedl koutky. Neudržela jsem se a vrazila mu facku.

,,Flirtoval jsem se sestřičkou, ale nepodvedl jsem tě." imitovala jsem ho a šla do šatny, vzala jsem si mikinu a vyběhla ven z domu. Ale to by nebyl Calum, kdyby neběžel za mnou.

,,Když je venku Tanya nenechám tě jít samotnou." řekl a šel krok za mnou. Neváhala jsem a při první příležitosti mu utekla. Co jsem si mohla myslet? Náš vztah ho za chvilku omrzí, i když říkal že nikdy. Nemám se čemu divit, jsme spolu každý den. Každou chvilku, celý rok, pokud jsem nebyla s holkama na nákupech, nebo v nemocnici, nebo výjimečně s Ashem, nebo jsme se nehádali. Byla jsem s ním. Pořád dokola, už toho mám všeho až po krk. Myslela jsem si ,že jsem byla blbá, když jsem pochybovala, o něm o nás, ale co když ho vážně omrzím? Miluje mě ještě vůbec?

Běžela jsem parkem a věděla, že on běží za mnou. Schovala jsem se za strom. Snažila jsem se popadnout můj dech. Začalo mě píchat v krku a srdce vypadalo, že vyskočí z mojí hrudi. Doktor říkal,že se nemám namáhat, nebo zase skolabuju. Proč zrovna já?

Myslela jsem si, že už je pryč, ale když jsem se rozběhla narazila jsem do někoho. Do něj, to jsem si vážně myslela, že zrovna mu já uteču?

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat