55.

3.2K 202 7
  • Věnováno Niki Slunsk
                                    

Tori

Po dnešní, až moc dlouhé Ellen Show, jsme jeli domů, konečně. Otevřela jsem hlavní dveře a šla hned do obýváku, kde už seděla Chriss a čekala na nás, ta už je u nás taky skoro jako doma. Seděli jsme v obýváku u krbu kde krásně hořel oheň, zapli telku, která vysela nad ním a sledovali simpsonovi. Ash a Chriss seděli na koberci u krbu s Pixie a popíjeli kakao s maršmelounama. NIKI s Lukem seděli na křesle kousek ode mě a Cala. Mikey si šel pro pití do kuchyně. Při téhle atmosféře mi došlo, že za chvilku budou Vánoce, konečně je zase strávím s klukama.

,,A si asi vážně piča nebo nevím!“ Najednou vyjekla NIKI a já místo toho, abych se dál věnovala Calumovým očím jsem svoje oči přesunula na ni, stála politá u sedačky. Začala jsem se s Calem pomalu smát ,,Tohle si vypiješ, Clifforde!“ zaječela. ,,Tori, půjčíš mi hadry?“ zeptala se mě.

,,Jasně, jako vždy ve skříni, nerozhrab to tam jak minule." zasmála jsem se. ,,No teda pokud ti je tady šikovnej Clifford nepolije, tak si je vem.“ dodala jsem a dál se věnovala Calovi. Seděla jsem mu na klíně a nepřerušovala náš oční kontakt, pořád jsme se na sebe usmívali. Miluju, když to dělá, no teda když mu sedím na klíně, on má jednu ruku na mých nohách, druhou na mém pase,  jen se mlčky díváme do očí a usmíváme se, většinou se to pak vyvine v něco víc, ale teď jsme v obýváku i s ostatníma. 

Opřeli jsme si o sebe čela a dál se usmívali, najednou se ozvala velká ráno, když jsme se podívali ke schodům ležela tam NIKI. Všichni se smáli, teda až na mě a na Luke, který k ní hned přiběhl, NIKI vnímala byla ok ale její ruka tak už nevypadala. Byla nejspíš zlomená, nepřestávala nadávat a stěžovat si, že to bolí.

,,Jedeme do nemocnice, rychle!“ Zařval Luke berouc jí do náruče, strach mu šel vidět z očí i na dálku.

,,Luku v tomhle stavu nemůžeš řídit.“ Řekl Mikey, vzal klíčky od auta a vyjeli.

Doma jsme zůstali jen já, Cal a Ashton s Chriss kteří se odebrali do Ashtonova pokoje. ,,Nechceš se projít?“ zeptala jsem se Cala při našem očním kontaktu.  Jen přikývl, slezla jsem z něj a vyběhla po schodech na horu, hodila jsem na sebe mikinu a běžela zase dolů.

,,Bacha na schody!“ křiknul Cal.

,,Ale prosím tě.“ Vydechla jsem a podívala se na Cala, který stál pod schodama, u posledního schodku jsem, jakože zakopla a začala padat.

Chytil mě přímo do náruče a s vyvalenýma očima se na mě podíval ,,Chceš ,abych dostal infarkt? Víš ,jak jsem se lekl?“ jen jsem zadržovala smích kdyby se viděl. ,,Tak za tohle si něco zaslouž..“ než to dořekl dala jsem mu dlouhou pusu. ,,No dobře, teď si nebudu hrát na uraženýho, ale zasloužím si ještě jednu.“ Usmál se.

,,Jo a já si zasloužím chvilku klidu v tomhle domě a taky ho nemám.“ Úsměv jsem mu oplatila a odskočila od něj, vší silou mě plácnul po zadku ,,Hoode, sakra, víš, jak to bolí? Ty vole, budu tam mít obtištěnou ruku ještě týden!“ zařvala jsem na něj. ,,No, ale za tohle si něco zasloužím.“ dodala jsem.

Přistoupil ke mně, chytil mě za pas a dal mi pusu na čelo. ,,A lepší jako nedostanu?“ zeptala jsem se.

,,Pfff, to by se slečinka musela jinak chovat.“ Vyplázl na mě jazyk.

,,Neprovokuj mě s tím jazykem!“ vyjekla jsem. On ani netuší, jak ráda bych... oh do háje Irwin, nemysli na nic, úchylnýho. 

,,Nebo?“ nazdvihl obočí.

,,No to nechceš vědět.“ Ironicky jsem se usmála a obula si boty, šli jsme kousek do parku.

Ticho, které mezi námi panovalo prolomil Calův hlas ,,Jak by si reagovala kdybych tě podvedl?“ tohle byla otázka která mi dá se říct zastavila srdce i krok.

,,No já nevím, co si udělal?“ podívala jsem se na něj.

,,Ne, nic, jen se ptám.“ Zasmál se a podal mi ruku. Podala jsem mu ji a on propletl naše prsty.

Co tím myslel? Co se stalo? O čem nevím? Ptal se snad jen tak? Otázky, na které jsem chtěla znát odpověď. ,,A-asi..“ Cal se na mě podíval, ,,Řekněme, že asi bych to nechala, odpustila bych ti, i když by mě to bolelo, ty si mi taky už hodně krát odpustil.“ Usmála jsem se na něj a jeho pohled byl ještě ztrápenější než před tím.

,,Tori já.“ Odbočil pohledem na zem.

Calum

,,Tori já.“ No ták vymáčkni se! ,,No, já líbal jsem se s jednou fanynkou.“ Řekl jsem, když jsem se na ni podíval, zadržovala slzy, ublížil jsem jí.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat